istek

216 35 0
                                    

Chu Feng, Öz Havuzu’nun içindeyken, gizemli tekniklere devam etti. Onun aurası, Öz Havuzu’nun enerjisi ile birleşerek,  hızla artıyordu. Enerjiler, vücudu üzerinde kabarmaya devam etti ve onun tarafından emildi.

Böyle sınırsız bir enerji tarafından sarılmasıyla, kısa zamanda köken aleminin 8. seviyesini kırabilirdi. Atılım yapmak için başka bir fırsat ayağına gelmişti. O, atılım yapmaya devam etti ve enerji patlamasıyla birlikte,  başarılı bir şekilde köken aleminin 9. seviyesine geçti.

Şu anda, Chu Feng kıyaslanamaz bir şekilde neşeliydi çünkü Öz Havuzu çok etkileyiciydi. Eğer devam ederse, Chu Feng, bilge alemine girebilme umudu hissetti.

Ama onun umutları boşunaydı,  köken aleminin 9.seviyesine girdikten kısa bir süre sonra, o sınırsız enerjinin azaldığını keşfetti ve sonunda enerjiden tek bir iz bile kalmadığını gördü.

‘’Mm?’’ Chu Feng gözlerini açtı ve ruh gücünü dışarı yaydı. Öz Havuzu’nun enerjisinin azalmadığını ve öncekinden daha güçlü olduğunu fark etti. Peki öyleyse neden o enerjiyi vücuduna alamıyordu?

‘’Küçük çocuk, vücudun biraz özel görünüyor, ha? ‘’ Sadece o zaman, havuzun yanında duran Azure Ejderha Kurucusu bakışlarında şaşkınlıkla konuştu.

‘’Atam, ne demek istiyorsun?’’

Chu Feng’in şaşkınlığının yanında, onun kafası da karışmıştı. Şaşırmıştı çünkü Azure Ejderha Okulu Kurucusu, onun bedenin özel olduğunu görebiliyordu. Onun kafası karışıktı çünkü Öz Havuzu’nda hala enerji olmasına rağmen  hiçbir şey absorbe edemiyordu.

‘’Bu Öz Havuzu son derece özeldir. İçerdiği enerji yoğun olsa da, bir kişi, enerjinin sınırlı bir miktarını emebilir.’’

‘’Normalde bir kişinin anlama gücü kötü değilse, Öz Havuzu’nun sunduğu enerji bir kişiyi, ruh aleminin 1.seviyesinden, bilge aleminin zirvesine yükseltebilir.’’

‘’Elbette, herkesin farklı yeteneklerine göre gereken süre değişir. Yavaşsa, onlarca yıl sürer, eğer hızlı bir şekilde absorbe edebilirse birkaç yıl ya da daha kısa sürebilir.’’

‘’Çocuk, benim gözlemime göre Öz Havuzunu’nun enerjisini en çabuk absorbe eden insansın. Başkalarının absorbe edebilmek için, birkaç yıl, hatta onlarca yıl süreye ihtiyacı olduğu enerjiyi bir anda özümsedin.

‘’Bu korkunç absorbe etme metodu sadece yetenek değil. Şeytani tekniklerle gelişimini yapsan bile  mümkün olmazdı. Bu, senin bedenin özel olması anlamına gelir. Öyle özel ki, senin kullanımın için kendiliğinden saf enerjiyi absorbe ediyor. Hatalı değilim, değil mi?’’ Azure Ejderha Okulu Kurucusu gülerek Chu Feng’e baktı ve onu analiz etti.

‘’Atam, sen haklısın. Benim bedenim biraz özel. Kullanımım için büyük miktarda kaynak olduğu sürece  gelişimim hızlıca artabilir. Tek bir yıl içinde çok fazla seviye atlamamın nedeni budur. ‘’

‘’Ancak, benim yüksek gelişime ulaşmam için, korkunç miktarda kaynağa ihtiyacım olacak. Söylediğin gibi, başkalarının absorbe etmek için onlarca yıla ihtiyacı olduğu enerjiyi bir anda özümseyebilirim.”

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin