"Chu Feng! Sana hiçbir şey oldu mu? Bu harika!" Chu Feng'i gördükten sonra, Li Zhangqing ve diğerleri sonsuz duygusal oldu. Onlar hızlıca yürüdüler ve yukarı aşağı, dikkatlice ve detaylarıyla Chu Feng'e bakmaya başladılar, sanki Chu Feng'in yaralanmış olmasından çok korkuyorlardı.
"Heh, şu anda iyi değil miyim?" Chu Feng kıkırdadı ve bunun akabinde, arkasındaki elderlere ve öğrencilere bakıp, Li Zhangqing'e dedi: "Okul Başkanı, bunlar, daha önce söylediğin iyi fidanlar mı? Kötü değil."
"Tabiki! Ne olursa olsun, gözlerim kötü değil. Ancak bu sefer, oldukça fazla soruna neden oldun gibi. Hepimizin, bazı günlerin zorluğunda ve evsizlikte seninle birlikte ilerlememiz gerek gibi görünüyor."
Li Zhangqing gülümserken Chu Feng'in omzunu okşadı. Yüzeyde bu kelimeleri söylemesine rağmen, Chu Feng'i suçlamak için en ufak bir niyeti bile yoktu.
" Evsizlik günlerinizin ve bazı zorlukların şimdi olacağından korkuyorum." Chu Feng kıkırdadı ve söyledi.
"Evlat Chu Feng, ne hakkında konuşuyorsun?" Bu sözleri duyunca, Li Zhangqing ve diğerleri, ister istemez şaşırdılar.
"Sadece beni takip edin." Chu Feng konuşur konuşmaz, ayrılmak istedi, fakat sonra adımlarını durdurdu ve Li Zhangqing'in seçtiği iyi fidanlara doğru bakarak söyledi: "Onları da çağırın."
Kalabalık, Chu Feng'in ne yaptığını bilmiyordu, bu yüzden Chu Feng onları ormana getirdikten sonra bile hala kayıp ve şaşkındılar. Chu Feng, ruh formasyonu girişini yoğunlaştırmak için ruh formasyonu oluşturmaya başlayana kadar sadece Zhuge Liuyun tepki verdi.
Şaşırtıcı bir yüz ile, inanamayarak , Chu Feng'in girişi açmak için koyduğu ruh formasyonunu işaret etti ve söyledi: "Chu Feng, sen..sen..sen..Bin Kemik Mezarlığı'nın gizemini çözdün ve girişi buldun, değil mi?"
"Chu Feng, bu doğru mu? Sen Bin Kemik Mezarlığını mı açtın?" Bunu gören Li Zhangqing ve diğerleri de yakından sormak için hızlıca yanına gittiler. Diğerlerine gelince, yüzleri büyük ölçüde değişti ve şaşkınlıkla doldu.
Bin Kemik Mezarlığı ne tür bir yer? Bu, Azure Ejderha Okulu'nun bir efsanesiydi! Azure Ejderha Okulu'nda, Bin Kemik Mezarlığı hakkında bir şeyler bilmeyen bir kişi bile yoktu ama kimse onu bulamadı.
Bin Kemik Mezarlığı'nı gören insanlar, çoğunlukla öldü. Sadece çok az sayıda insanın ölmediği söyleniyordu ama onlar da aklını kaçırıp aptallar oldular.
Chu Feng, bugün gerçekten Bin Kemik Mezarlığı'nı açarsa, Azure Ejderha Okulu'nun yaklaşık bin senedir çözülememiş gizemini çözmeye eşit olacaktı. Doğal olarak insanların dört gözle beklemelerine neden oldu ancak hem akılalmaz hem de inanması zor olduğunu hissettiler.
Özlem, kalabalığın ifaderleriyle karşılaştığı gibi, Chu Feng hafifçe gülümsedi ve başını sallayarak dedi ki: "Ben gerçekten Bin Kemik Mezarlığı'nı buldum ama buranın gizemini çözemedim. Ancak, burada herkese söylemek için iyi haberlerim var."
"Herkes, bu yerin altında yaşayabilir çünkü bu özel yapılı bir alan, hatta düzinelerce yıl yaşasalar bile iyi olacaklar. Altında gizleyerek, Qilin Prens Konağı ve Lingyun Okulu insanları kesinlikle sizi bulamayacak ve dokunamayacaklar."
"Ayrıca bu yerde, herkesin hızlı atılımlar yapmasına yardımcı olabilecek bir şey de var. O şeyin getirdiği fayda, köken ve bilge ilaçlarıyla karşılatırılamaz."
"Ancak aşağıdaki ön önemli şey, herkesin de, birini görecek olmasıdır. Şüphesiz beklemediğiniz birisi."
"Chu Feng, o kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
ФэнтезиMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.