“Ne kadar uyudum?”
“İki gün.”
“Chu Yue ve diğerleri nasıl?”
“Kendi güvenlikleri için korumalar ile Azure Ejder okuluna geri gönderiliyorlar. Ailende gömüldü.”
“Şimdi benden çok nefret ediyor olmalılar. Eğer ben yaptıklarımın sonuçlarını düşünseydim benim yüzümden ölmeyebilirlerdi.”
“Daha fazla kendini suçlama çünkü bunun hiçbir faydası yok. Bu seni suçlu yapmaz. Sadece böyle alçakça saldıranlar suçlanabilir.”
“Seni öldüremediklerinden dolayı aileni öldürdüler. Bu bir komplo. Onlar kasten kendini sorumlu tutmanı ve suçluluk hissetmeni istiyorlar. Onlar tarafından tuzağa düşürülme ve komploları tarafından yok olma.” Su Rou sıkıca Chu Feng’i yakaladı ve onun kalbindeki düğümü açamayabileceği için son derece korkuyordu.
“Endişelenme. Ben zayıf değilim. Şimdi, sadece bunu kimin yaptığını bilmek istiyorum.” Chu Feng’in gözlerinde kemik delici soğukluk ortaya çıktı.
“Aslında bu katliamdan kurtulan var. Şehir lordu ölmedi. Özel teknikler ile ölü numarası yaptı ve kurtuldu. Ayrıca bu şehri katleden insanları gördü.” Su Rou yavaşça söyledi.
“Kim? Kimdi o?” Chu Feng biraz heyecanlandı.
“Şimdilik bu kadar heyecanlanma ve küçük Mei’yi uyandırma. Dışarı gel öyle söyleyeceğim.” Su Rou endişeli şekilde hala Chu Feng’in göğsünde yatıp uyuyan tatlı Su Mei’ye baktı ve çadırdan dışarı çıktı.
Böylece Chu Feng dikkatlice Su Mei’yi yatağa taşıdı ve battaniye ile sardıktan sonra çadırdan dışarı çıktı.
Chu Fen sormak için konuşmadan önce bu kez Su Rou öne geçti ve konuştu, “Five Tiger köyü. Müstahkem bir dağ köyü ve beş lideri var. Onların hepsi Bilge âleminde uzman.”
“Bu dağ köyü bir haydut yuvası. Hepsi bundan büyük miktarda ödül kazanmak için açığa çıkarılamayacak şeyler yapıyorlar.”
“Five Tiger köyü kendi başına merkez. Özel bir yerde, Vermilion Bird şehri ile Black Tortoise Şehrinin sınırında. Bu yüzden babam hiç onların icabına bakmadı. Hepsinden sonra onların gücü zayıf değil. Eğer onları yok etme ihtiyacı duysa bu basit olmazdı ve eğer onları iyice dağıtamasa o bile eleştirilebilirdi.”
“Ancak bu sefer babam Five Tiger köyünü yok etmek için kararlı. Çoktan Vermilion Bird şehrinden orduyu topladı ve şuanda Five Tiger köyüne doğru gidiyor.”
“Five Tiger köyünün nerede olduğunu biliyor musun?” Chu Feng sordu.
“Mm.” Su Rou kafasını salladı.
“Beni oraya götür!”
Konuştuktan sonra Chu Feng küçük beyazı çağırdı. İkisi de beyaz başlı kartala bindi ve olabilecek en son hız ile Five Tiger köyüne doğru uçtular.
Five Tiger köyü bir haydut yuvası. Oradaki insanlar gaspçı, yağmacı ve yapmadıkları hiçbir kötülük yok. O dağ köyündeki insanlar birbirlerini kardeş olarak çağırırlardı.
Beş kaplan liderleri vardı. Orada fazla değil sadece bine yakın insan vardı. En güçlüleri Bilge âleminde en zayıfları Köken âlemindeydi. Onların kuvvetleri oldukça güçlüydü ve küçümsenmelerine olanak yoktu.
Bir kaç gün önce Five Tiger köyü büyük bir iş aldı ve şuanda işi başardıkları için kutlama yapıyorlardı. Bazıları içer ve yerken diğerleri kadınları soyup taciz ediyordu. Ne kadar sefil ve acı içinde bağırsalar da fark etmezdi, bir kişi bile acımazdı. Ölümüne taciz edilseler bile kimse acıma hissetmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
FantasyMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.