Gizemli Uzman

292 39 0
                                    

‘’Tuhaf. Ne tür bir insan bu yerde bir tapınak kurabilir?’’

‘’Burası yasak arazi, uzun zaman boyunca gerçekten kim orada yaşar? Belki de dinlenmek için olan geçici bir yerdir?’’

‘’Ama çeşitli okullardan gelen elderler herhangi birinin Yüz Dirsek Vadisi’nin iç kısımlarına gitmesine izin vermez?(ÇN: Soru işareti şaşkınlık belirtmek için kullanılmış) Burası oldukça iç bir kısım, yani normalde, burada kimsenin olmaması lazım.’’ Dağın tepesindeki ince yapılı tapınak salonuna bakarken, Chu Feng içinden sayısız tahmin yürüttü.

Sonunda, kalbindeki merakı gidermek için, bulutların içinde kendini gizledi. Dikkatli bir şekilde ruh gücünü yaydı ve sonunu(tapınağın sonu) araştırmak istedi.

‘’Bu…’’

Ama önce dağın zirvesinin yakınına gitti, Chu Feng’in gözbebekleri büyüdü ve meraklı ifadesi bir anda şoka dönüştü. ‘’Ne kadar güçlü bir Ruh formasyonu.Bu Ruh Formasyonunun gücü benim gri renkli Ruh Formasyonumun üzerinde.’’

Chu Feng dağın tepesinin dışında bir Ruh Formasyonu keşfetmişti. Bir Ruh Formasyonu mekanizmasıydı. Dokunduktan sonra, hiçbir zarar vermedi ama o bunu yapan kişinin dikkatini çekmek istiyordu.

Bu bir şey demekti. (ÇN: Bir şeyler ifade etmek vb.) Buranın ustası büyük ihtimalle bir World Spiritist idi, ve daha önemli olanı Ruh Formasyonunun hissi, Ruh Formasyonunun sahibinin gücü kendi gücünün çok üstündeydi. Bu da demek oluyor ki bu Ruh Formasyonunu yapan kişi çok büyük olasılıkla basit bir Gri Cübbeli World Spiritist değildi o bir…

‘’Bu mavi renkli Ruh Formasyonu. Kuşkusuz Mavi Pelerinli bir World Spiritist burada.’’Eggy Chu Feng’e cevabı söyledi (ÇN: Leb demeden leblebiyi anlamış yani burada).

‘’Mavi pelerinli World Spiritist. Böyle biri neden burada?’’ Chu Feng aşırı derecede şok oldu.

Azure İlinde,En güçlü World Spiritist’ler Gri pelerinli olan World Spiritist’lerdi,ve yalnızca iki taneydi.Peki, neden Mavi pelerinli bir World Spiritist böyle bir yerde göründü? Bu çok şok ediciydi. Mavi pelerinli World Spiritist’ler ne kadar güçlüydü? Onlar World Spirit Loncasın’da bile nadiren bulunurlardı

‘’Chu Feng, hızlıca ayrıl. Buradaki ustayı rahatsız etme. Çabuk. Geri Çekil.’’ Eggy’nin sesi gergin hale geldi.

Chu Feng bunu duyduktan sonra tereddüt etmedi. Arkasını döndü ve hızlıca ayrıldı. Eggy’nin açıklamalarını dinledikten sonra, Chu Feng Egyy’nin neden bu kadar gergin olduğunu biliyordu. Çünkü Mavi Pelerinli World Spiritist’inin gücü tamamı ile kendi beklentilerinin üstündeydi.

Mavi Pelerinli World Spiritist’i. ilk önce onların ruh gücünü bir kenara bırakırsak, çeşitli ruh formasyon yöntemlerini tamamen kavrayıp gri pelerinli World Spiritists’leri geride bıraktılar. Savaş gücü açısından, sıkı gereksinimleri vardı. Eggy’nin söylediklerine göre, Mavi Ruh Formasyonunu elde etmek için en azından Cennet Aleminde olmak gerekiyordu.

Ayrıca Mavi Pelerinli World Spiritist’in yalnızca burada yaşamadığı anlamına da geliyordu, ayrıca o Cennet Aleminde uzman olduğu anlamına da geliyordu. Cennet Alemi. 9 Eyaletin en yüksek alemi olduğu anlamındaydı. Neden böyle bir karakter Azure Eyaletinin Yüz Dirsek Vadisi bölgesinde görünüyordu?.

Chu Feng anlamadı (ÇN: Anlamaz tabi adamı böyle mal ederler). Ama o bir şey biliyordu. Yüz Dirsek Vadisi’nde bir uzman vardı, ve o uzman Chu Feng’in kışkırtabileceği birisi değildi çünkü o gerçekten bunun sonuçlarına katlanamazdı.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin