Bir Seferlik İstisnai Yardım

217 34 1
                                    

"Hayır, bedeninin kontrolünü sana geri verirsem, onlardan kurtulabilecek misin?"

" Eğer yakalanırsan, ikimiz de ölürüz. Her iki şekilde de öleceksek, neden şansımı denememe izin vermiyorsun?" Eggy, Chu Feng'in bedeninin kontrolünü geri almasına fırsat bile vermedi.

Boyun eğmeyerek bir şekilde ağzının kenarlarındaki kanları temizledi ve gözlerinde kararlı bir ifade belirdi. Sonra, dişlerini sıkarak Chu Feng'in bedenini kontrol etmeye devam etti ve sırtındaki kanatları kullanarak en hızlı şekilde ileri uçmak için elinden geleni yapmaya başladı.

"Eggy, sen ..."

O anda, Chu Feng'in kalbi gerçekten sızladı çünkü Eggy'nin hayatını riske attığını hissedebiliyordu ve bunu kendisi için yapıyordu. Yine de, çaresizce bir kadının arkasına saklanmak hiç de iyi hissettirmiyordu.

Bu durumda, Eggy'nin gücü giderek azalmaya başladı. Etrafında dolanan siyah gaz belirsizleşiyordu. Onun belirgin hız avantajı da azalmaya başladı ve sonunda yok oldu.

Peşlerinden gelenleri atlatamadılar, dahası zorlukla açtıkları aralarındaki fark da giderek azalmaya başladı.

"Bu veledin hızı azalmaya başladı. Çabuk, bu şansı kaçırmayalım ve onu bir seferde yok edelim. Ona kurtulması için küçücük bir şans bile veremeyiz."

Başta müthiş derecede panikleyen Yan Yangtian, Chu Feng'in sadece hızını kaybetmekle kalmayıp aynı zamanda havada sallanmaya başladığını görür görmez, hemen sevindi. Çılgınca bağırdıktan sonra, Chu Feng'i takip etmek için vücudundaki tüm gök gücünü kullandı.

"Bu sefer kaçmasına fırsat verme. Önce onu 8 parçaya ayıracağım, cesedini 10 000 parçaya böleceğim, cesedini lime lime edeceğim ve sonra bedenini pestile çevireceğim."

ÇN: en sonra bedenini kan ve köpüğe çevireceğim diyor pek anlamı olmadığı için böyle çevirdim xD

O anda Lin Moli'nin gözlerinde hiddetli bir öfke vardı ve tüm bedeninden öldürme isteği fışkırıyordu. Kendini tutmadan, tüm gücüyle Chu Feng'in peşinden gitti.

"Ahh!"

Aniden Chu Feng bedeninden bir ağız dolusu kan tükürdü. Aynı anda Chu Feng'in sırtındaki siyah kanatlar yok oldu ve bedeni direk aşağıdaki ormana düşmeye başladı.

"Gerçekten böylesine ezik 2 insana yenik mi düşeceğim? Hahaha, çok komik."

O anda Chu Feng hala bedenini kontrol edemiyordu, ama hemen yanı başında Eggy'nin son derece halsiz ve acılı sesini duyabiliyordu.

"Kahretsin! Kahretsin!"

Ama hiçbir şey yapamıyordu, Eggy'nin bilinci yerinde değildi ve bedeni üzerindeki kontrolü geri alamıyordu. Omzundaki Qi Fengyang'la beraber hızla düşerken hiçbir şey yapamıyor, sadece olanları hissedebiliyordu.

"Güm!"

Sonunda Chu Feng ve Qi Fengyang dağdaki ormana düştüler ve düşüşlerinden oluşan güç yerde büyük bir çukurun oluşmasına ve her tarafa duman yayılmasına neden oldu. Ormandaki kuşlar uçuştular ve vahşi hayvanlar dört bir yana dağıldılar.

"Haha, baş belası velet, sonun geldi, bu sefer nereye kaçabileceksin bakalım."

O sırada Yan Yangtian hızla takipteydi. Aşağıda dalgalanan kalın dumana bakarken, son derece kendinden geçmişti ama ufacık bile olsa dikkatsizliği göze alamazdı. Önce kendi gücünün baskısıyla bütün alanı kapladı ve sadece Chu Feng'in tek kaçış yolunu kapattıktan sonra, yavaşça aşağıya indi.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin