Su Rou ve Su Mei göründükten sonra, Lingyun Okulu'ndan 3 kişinin ifadesi anında büyük ölçüde değişti. Her biri kalplerinde çiçek açmışçasına gülümsedi ve tüm öfkeleri silindi. Hem Su Rou'nun ve Su Mei'nin yüzlerinin saf güzelliklerini hem de buna layık gururlarını ara vermeksizin gözleriyle süpürür gibi, iffetsiz gözlerini onların etrafında rastgele döndürmeye başladılar.
"Güzel. Çok güzel. Şehir Lordu Su Hen, gerçekten bir çift çok güzel kız dünyaya getirmişsin." Gri pelerinli world spiritist artık büyük bir karakterin edasına sahipti.Ellerini ovuşturdu, dudaklarını yaladı ve Su Rou ve Su Mei'ye doğru yürüdü.
"Lord Babam, Chu Feng nerede? O, nereye gitti?" Ancak, Su Rou ve Su Mei, üç ihtiyara dikkat etmemişti ve heyecanlı ifadelerle odanın içinde başka bir figür arıyorlardı.
"Chu Feng mi? Chu Feng burada değil. Burada görünmeye cesaret etse bile sadece buz gibi ceset olacaktır."
İkisinden Chu Feng ismini duyunca, gri pelerinli world spiritistin yüzü biraz çirkin oldu çünkü Su Rou ve Su Mei kardeşlerin zaten kalplerini Chu Feng'e verdiklerini biliyordu. Bu yüzden kıskançlıktan ve hasetten, gerçekten kemiklerinin dibine kadar Chu Feng'den nefret etti.
"Su Hen, bizi tekrar mı kandırdın? Ne sebeple bizi kandırarak buraya getirdin?"
Su Rou ilk tepkiyi gösterdi. Su Hen'i işaret ederek sorguladı.Su Hen'i artık baba olarak çağırmadı çünkü gerçekten önündeki adamın onların babası olmaya layık olmadığını hissetti.
"Sebep mi? Su Hen, henüz onlara söylemedin mi?" Gri pelerinli world spiritist önce Su Hen'e baktı, sonra gülümsedi ve Su Rou ile Su Mei'ye dedi ki: "Benim kıymetlilerim, babanız zaten ikinizi de bana vermeyi kabul etti. Şu andan itibaren ikiniz, benimsiniz.Heh..."
"Ne? Su Hen, bu doğru mu?" Bu sözleri duyduktan sonra, Su Rou şüphesiz dehşete düştü.
"Baba, bize nasıl böyle davranabilirsin? Bizi kızların olarak bile mi kabul etmiyorsun?"
Aynı zamanda, genellikle sevimli bir yüzü olan Su Mei, öfkeden köpürdü. Gözleri bile hafifçe kızardı çünkü birkaç gündür kardeşler hakikaten oldukça çok yanlışı kabul etmişlerdi.
"Ahh, küçük Rou, küçük Mei, babanız olarak sizin hatrınıza yapıyorum."
"Chu Feng, suç işledi ve ihanet etti. Gerçekte Qi Fengyang'a katılarak konak lorduna suikast düzenlemişti. Dokuz Eyalet Kıtası'nda yeri olmadığı söylenebilir. Er ya da geç, yakalanıp idam edilecek."
"Siz ikinize gelince, daha önce Chu Feng ile ilişkiniz çok yakındı. İlişkinizi tamamen kesmezseniz, sadece sizi aşağıya sürükler. Ancak şimdi, lord world spiritist size göz koydu ve ikinizi de karısı olarak almak istiyor. Bu sadece sizin için iyi şans, ayrıca Su ailemiz için de iyi şans." Su Hen açıkladı.
"Saçmalık! Sen, insan bile değilsin.Babamız olmaya layık değilsin." Su Rou, Su Hen'i işaret ederek kızgınca hakaret etti.
"Baba, ben asla bu tür bir adam olduğunu sanmazdım. Babam olduğun için utanıyorum." Su Mei'nin de şikayet dolu bir yüzü vardı.
"Tamam Su Hen, senin kızların çok inatçılar. Onlara terbiye öğretmek gerekir yoksa gelecekte saçma konuşurlarsa ben bile onları koruyamam."
O anda, gri pelerinli world spiritist biraz sabırsızlandı. Bir düşünce ile Su Rou'yu ve Su Mei'yi ruh formasyonu katmanı ile çevreledi. Ne kadar direndikleri mühim değildi, kaçacak güçleri yoktu.
Aynı zamanda koruyucular da, ruh formasyonuyla bağlanmış Su Rou ve Su Mei'yi omuzlarının üstüne attılar.Konuşurken, üç eski şey sarayın dışına yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
ФэнтезиMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.