Savaşın Sonucu Halihazırda Belirlenir

215 32 1
                                    

"Şimdi kullandığın tüm gücün mü? Gerçekten bu savaşı yakında bitirmek istiyorsun gibi görünüyor. Ama bu gayet iyi, çünkü ben de seninle etrafta yeterince oynadım. Şu anda senin ve benim aramdaki mesafeyi öğrenmene izin vereceğim."

Etrafındaki soğuk havadan vahşi hayvanlara bakış atarken, soğuk bir gülümseme Chu Feng'in ağzının köşesinden yükseldi. Kımıldamadı ve sadece yavaşça gözlerini kapadı.

"Bakın! Chu Feng ne yapıyor? Pes mi etti? Gong Luyun'un Soğuk Buz Atmosferi ile karşı karşıya iken, durumu tersine çevirmek için elinden bir şey gelmedi ve ölmeye mi hazırlanıyor?"

Chu Feng'in eylemleri bazı insanlar tarafından görüldü ve onlar Chu Feng'in vazgeçmek istediğini hissetti. Ama bir sonraki anda, onlar yanlış düşündüklerini anladılar.

*whoosh*

Chu Feng aniden, kapattığı gözlerini açtı. Aynı anda, kıyaslanamayacak kadar güçlü bir baskı vücudundan yayıldı ve tüm savaş alanını sardı.

Bu baskı savaş alanına indikten sonra, savaş alanının kenarlarını sınır alan bölge içindeki gökyüzü ve toprak titremeye başladı ve Soğuk Buz Atmosferi hemen parçalanarak hava içinde kayboldu.

Soğuk Buz Atmosferi'nin kaybolmasıyla aynı anda Gong Luyun da bir puf ile zemine diz çöktü. Daha önceki azgın gülümsemesi yerini kağıt gibi beyaz bir yüze bıraktı. Gözleri korku doluydu ve tüm vücudu titriyordu.

"Gökler! Neler oldu? Neden Soğuk Buz Atmosferi aniden ortadan kayboldu? Oradaki gökyüzü ve toprağa ne oluyor? Neden savaş alanı üzerindeki hava titriyor?"

Herkes ani değişiklik karşısında şok oldu. Onlar, o alandaki baskıyı hissedemiyordu ama sahnedeki havanın titremesini hala görebiliyorlardı. Bölge, bir baskı tarafından kontrol altına alınmış gibiydi.

Ölünceye dek dövülmüş olsalar bile, yıllardır kayıp olan bir dövüş becerisi olduğunu asla düşünenemezlerdi. Bu 7. seviye bir dövüş becerisiydi. Bu Chu Feng'in Void Okulu'ndan aldığı "Void Ejderinin Bıçağının Haykırışı" idi.

Son yarım yılda, Chu Feng Hundred Bends Vadisi'nde sadece kaynak ilaçları aramamıştı. Her gün korkunç canavarlar ile savaşarak savaş gücünü de yükseltmişti. Ayrıca 7. seviye dövüş becerisi, Void Ejder Bıçağının Haykırışı'nı geliştirmek için zaman da bulmuştu.

Beklenmedik bir şekilde Void Ejder Bıçağının Haykırışı'nı geliştirirken, gerçekten çok gizemli bir dövüş becerisi olduğunu keşfetti. Geliştirme zorluğu son derece yüksekti, ama gücüde son derece yüksekti. Eğer ustalaşmış olsaydı, bu 7. seviye dövüş becerisi olmayacaktı. 8. seviye bir dövüş becerisi olacaktı.

Void Ejder Bıçağının Haykırışı'nı geliştirmek o kadar zordu ki, Chu Feng bile bunun sadece ilk adımını kavramıştı, 'Void'. Sadece ilk adım olmasına rağmen, hala 7. seviye bir dövüş becerisinin gücüne sahipti.

O anda kullandığı Void Baskısıydı. O bölgede istediği ne olursa olsun yapabilmesini sağlayan şekilsiz bir basınçtı. Herhangi bir biçimsiz saldırı ya da herhangi bir oluşum saldırısını parçalayabilirdi. Hatta hareket bile etmeden düşmanı baskı altına alabilir ve düşmanı ölümüne ezebilirdi.

"Bu his... O kesinlikle basit bir baskı veya bir çeşit hazine değil. Orada, etrafta kalan köken gücü var, bu yüzden bir dövüş becerisi olmalı! Çok şiddetli bir dövüş becerisi! Chu Feng gerçekten de 6. seviye bir dövüş becerisi kavramış gibi görünüyor. Soğuk Buz Atmosferi'nden bile daha şiddetli 6. seviye bir dövüş becerisi!"

En sonunda keskin gözleri olan biri, alanın deforme olmasına Chu Feng'in kullandığı dövüş becerisinin neden olduğunu gördü. O kişi konuştuktan sonra bir kargaşa çıktı.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin