Bazı hesaplamalardan sonra, Qi Fengyang'ın infaz gününün henüz gelmediğini farketmişti, öyle olsa bile Chu Feng, Qilin Prens Konağı'na doğru Küçük Beyaz'a bindi, hala başarabilirdi.
Acele etmesinin nedeni şimdiki hedefinin Qilin Prens Konağı değil de, Hundred Bends vadisi olmasıydı. Qi Fengyang'ı kurtaracaktı ama kesinlikle körü körüne kendi ölümüne gitmeyecekti.
Böyle bir durumda, Chu Feng'in ilk düşündüğü şey gerçekten ejderhanın havuzuna ve kaplanın mağarasına tek bir mızrak ve atla hücum etmek değildi. İlk önce Qi Fengyang'ın eski arkadaşından, Hundred Bends vadisinde gizli bir şekilde yaşayan gizemli uzmandan yardım istemekti.
"Ben, Chu Feng. Kıdemli, bir şey oldu ve sizi ziyaret etmek istedim. Kıdemli, benimle daha önceden tanıştığınızı hatırlamanızı umuyorum."
"Kıdemli? Kıdemli? Kıdemli, burada mısınız? Sizinle görüşmek istediğim bir şey var!" Chu Feng, dağın zirvesine ulaştı ama girmek için ruh formasyonunu kırmadı. Uçsuz bucaksız beyaz bulutların önünde durdu ve son derece kibarca eve doğru saygılarını sundu.
Geçen sefer Qi Fengyang'dan dolayı umursanmıştı, bu durumu biraz anlamıştı. Chu Feng, gizli bir şekilde inzivada yaşayan gizemli insanın büyük ihtimalle ilginç biri olduğunu hissetti. Böyle bir kişiye karşı görgü kurallarını izlemeliydi. Hafif bir dikkatsizlik ile tepesinin atmasına neden olabilirdi.
Ancak, bu kadar uzun süre bağırmasından sonuç alamadıktan sonra, zorla girmekten başka seçeneği kalmadı. Boyun eğdikten sonra söyledi: "Kıdemli, gerçekten bi şey için rica ediyorum. Lütfen kabalığım için beni bağışlayın."
Chu Feng konuşurken, ruh formasyonunu kırdı ve bulutların içindeki evin önüne ulaştı. Biraz daha bağırdı ama hala cevap gelmeyince ruh gücünü yaydı.
Ancak, afallayarak evin yüzeyinde çok çok güçlü bir ruh formasyonu olduğunu farketti. Ruh formasyonu çok güçlüydü. Onu kırmayı bırak, kendi ruh gücünden bile mahrum olabilirdi.
"Kıdemli, şu anda burada olup olmadığını bilmiyorum ama buradaysanız, Kıdemli Qi Fengyang'ın başı belada. İki gün sonra Qillin Prens Konağı'nda idam edilecek. İkiniz arasındaki ilişkinin hatırına onu kurtaracağınızı umuyorum." Bu durumda eve adım atmasının hiçbir yolu olmadığından sadece bağırabilirdi ama hiçbir yanıt alamadı.
"Chu Feng, ayrıl buradan. Artık ona yalvarma. Qi Fengyang söylemedi mi? Bu kişi Azure Eyaleti'nde olanları herkesten daha iyi bilir diye. Ona bilgi vermeden de Qi Fengyang'a ne olduğunu zaten bildiğine inanıyorum."
"Burada olsa da olmasa da önemi yok, zaten Qi Fengyang konusunu bilmeli. Sessiz kalmayı seçti, yani bunun anlamı, küçük ilişkilerini umursamıyor ve Qi Fengyang'ın hayatı uğruna bile kimliğini açığa çıkaramaz." Eggy gizli bir öfkeyle tavsiye verdi.
Chu Feng, gerçekten zor bir durumdaydı. Bunun nedenini anlamasa da, yine de bunun için mücadele etmek istedi çünkü şu anda gizemli uzman, Qi Fengyang'ı kurtarabilmek için tek umuduydu.
Ancak bazı hesaplamalar sonucunda, Chu Feng oradan ayrılmak zorunda kaldı. Ayrılmadan önce, başarısız olduğunu kabul etmeye isteksiz olduğundan girişe bir mektup bıraktı. Mektupta, Qi Fengyang'ın hayatını kurtarmaya gitmesi için uzmana yalvarıyordu.
Sonuçta, Chu Feng hiçbir sonuç alamadı ve yolculuğu boşa gitmiş oldu. Bu, hayal kırıklığına, çaresizliğe neden olurken, Chu Feng tereddüt etmeden Qilin Prens Konağı'na doğru yol aldı. Yeminli ağabeyi Qi Fengyang'ı kurtaracağına dair ant içti.
Zaman geçti, ve göz açıp kapayıncaya kadar, Qi Fengyang'ın idam günü geldi. Qilin Prens Konağı'nın dışındaki alanda infaz edilecekti. Şehrin büyük karakterleri, güçleri, okulları her yönden gelip burada toplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
FantasyMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.