Şu anda Lin Chong sefil bir şekilde acı çekiyordu. Saçları tavuk kümesine dönmüş, burnu maviye dönene ve yüzü şişene kadar dayak yemişti. Havada Chu Feng tarafından boynundan tutulurken acıyla mücadele etti, ama kaçamayacak kadar güçsüzdü.
"Chong'er!" Lin Chong'u gördükten sonra yüzü değişen kişi, Lin Moli'den başkası değildi. Chu Feng'i işaret etti ve şiddetle: "Chu Feng, hızlı bir şekilde Chong'er'imin gitmesine izin ver, ya da bedenini on bin parçaya ayırırım!!" dedi.
"Oh? Konak lordu, sen kimi korkutuyorsun şimdi? Gitmesine izin vermezsem bedenimi on bin parçaya ayıracaksın; gitmesine izin verirsem, beş at ile bedenimi parçalamazsınız değil mi?"
"Lanet. Seni daha önce görmedim bile, yine de beni öldürmeye çalışacağını söylüyorsun. Benim ve benimle ilgili olan insanların öldürülmesi için emir verdin. Nihayet, karşınızdayım ve lanet olsun, hala aynı saçmalıkları bırakmadınız mı?"
"Sana şunu söyleyeceğim. Saçmalığı bırak ve kardeşim Qi Fengyang'ı bırak yoksa değersiz oğlunun derisini canlı canlı yüzerim."
Chu Feng konuşurken, belinden bir hançer çıkardı. Hançer soğuk bir parıltıyla parladı. Son derece keskindi. Chu Feng onu Lin Chong'un yatak odasından almıştı. Bu hançer, nsanları korkutmak için, her an yoğunlaşabilen Yüz Dönüşüm Yayı'ndan daha kullanışlıydı.
"Cüret edemezsin!?" Bunu görünce, Lin Chong ile ilgili son derece endişeli olan Lin Moli'nin yüzündeki büyük korku anında değişti ve öfkeli bir feryat ile tehdit etti.
"Hmph. Nasıl cüret edemem? İyi Bak. Bak da, cüret edip edemeyeceğimi gör!"
Ardından Chu Feng soğukça homurdandı ve kolunu aniden aşağı indirdi. Elindeki hançer bir dizi beyaz ışığa dönüştü ve Lin Chong'un elinden bir çizgi ile geçti.
"Ahh~~~"
Çizgi geçtikten sonra, Lin Chong, kurt ulumasına veya hayalet ağlamasına benzer bir şekilde sefilce ağlamaya başladı çünkü Lin Chong'un üç parmağı Chu Feng tarafından kesilmişti. Acı yüzünden alnı ter olmuştu, sümükleri ve gözyaşları dışarı akıyordu çünkü yüksekte yaşayan o daha önce hiç böyle bir acı hissetmemişti.
"Chu Feng, seni öldüreceğim!" Bu olay onu çok öfkelendirdi. Onun yaşlı yüzü öfkeden mora döndü ve Chu Feng'e canlı canlı işkence yapmak istedi.
"Ne dedin sen? Ben net duyamıyorum!" Chu Feng soğukça gülümsedi ve hançerini tekrar aşağı indirdi. Bu kez, Lin Chong'un kalan parmaklarını da kesti.
"Ahh~~~~~~~" O anda, Lin Chong yüksek sesle Lin Moli'ye bağırdı: "Baba, hızlı bir şekilde Kıdemli Qi Fengyang'ı serbest bırakın yoksa oğluna, bana, öldüresiye işkence yapacak!"
"Onu serbest bırakın! Qi Fengyang'ı serbest bırakın!" Kıymetli oğlunu böyle sefil ve acıklı bir durumda gördükçe, Lin Moli'nin kalbi daha da çok ağrıyordu ve hızlı bir şekilde serbest bırakılmasını emretti.
"Hayır, serbest bırakamazsınız!" Yanıt olarak, Yan Yangtian hızlı bir şekilde bağırdı.
"Burada ben ne dersem o olur! Onu bırakın dedim! Çabuk bırakın onu!!" Lin Moli sinirlendi. Onun için, hiç bir şey, oğlundan daha değerli değildi.
Doğal olarak, Qilin Prens Konağı Muhafızları, Lin Moli'nin emirlerine karşı gelmeye cesaret edemediler. Aceleyle Qi Fengyang'ın iplerini çözdüler ve giyotin altından sürükleyerek çıkardılar.
"İdam alanından uzaklaşın! " Chu Feng öfkeyle uludu.
Oğluna zarar geleceğinden derinden korkan Lin Moli yavaş olmaya cesaret edemedi. Hızla idam alanından herkesin gitmesini emretti ve kendisi de hızla idam alanını terk etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
ФэнтезиMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.