Ateş ve Suyun Birleşimi

264 31 7
                                    

''Ata.'' Chu Feng kafasını çevirip baktığında,karşısındakinin Azure Dragon'un Kurucusu olduğunu keşfetti.O el çırparak kendisine doğru yürüdü ve yüzünde hayranlık dolu bir gülümseme vardı.

Parlaklık Azure Dragon'un kurucusuna tüm önlerden vurdu ve normal bilincindekinden tamamen farklıydı. Sanki hala vücudunun içinde gizli olan korkunç derecedeki güç ile yaşıyordu.

''Etkileyici!'' Benim Dragon Travelling Through Nine Heavens yeteneğim orjinalinde Cennet Alemi dövüş yeteneğiydi, yani normalde, yalnızca Cennet Aleminde bulunan insanlar bunu öğrenebilmelidir.''

''Bir kişinin Ruh Gücünün aşırı fazla olmasını, özel konsantrasyonu olmasını, kontrolünü ve hatta Kaynak gücünü kullanabilmesini varsaymama rağmen. Ama yalnızca vücudundaki Köken gücü ile Köken Aleminde olup bu aşamaya kadar ulaşan birinin olucağını asla düşünmemiştim.''Azure Ejder Okulu'nun yüzü övgü doluydu.

''Atam. Bu Dragon Travelling Through Nine Heavens yeteneğini geliştirmenin gerçekten geçerli bir yolu var mı? Ben son derece güçlü bedensel dövüş yeteneklerini hissetmek ve bunları gerçekten öğrenmek istiyorum.'' Chu Feng söyledi.

''Ho... Elbette çok güçlü bedensel dövüş yetenekleri var. Bu gizli dövüş yeteneğim meyvesini verdi! Gizli yeteneğin orijinal formu!''

Azure Ejder Kurucusu parlak bir şekilde gülümsedi,ve bunun ardından,vucüdu hızlıca yukarı çıktı.Onun ayakları altında,sınırsız hayali gök mavisi renginde gaz yoğunlaşmıştı.Gaz gittikçe daha da fazlalalşmışı,ve durduğunda,büyük bir ejderha görünümünde yoğunlaştırılmıştı.

Bu büyük ejderhanın uzunluğu bir düzine metre (12 metre) kadardı. Gözleri ışıktan yoksun tamamiyle gazdan olmasına rağmen sanki ruhu ve vucüdundan yayılan bir tür gücü vardı. Tek pençesiyle bir tepeyi parçalayabilirdi ve kükremesi 10 bin canavarı tütretebilirdi.

Ama gerçekte bu kadar değildi.Daha sonra Ejderhanın kafasında Azure Ejder Kurucu'nun olduğunu gördü hemde elleri arkasında bağlı iken(bağlı derken öyle bağlı deil anlarsınız işte).

O büyük ejderhanın efendisi oldu ve sanki elbisesi dalgalandı aniden,eliyle belli bir noktayı işaret ederek yüksek sesle bağırdı,''GO!''

*ROAR*

Büyük ejderha anında öfkeyle kükredi ve bunun ardından,pençelerini havada savurdu.Gece ejderhanın kudretli rüzgarı ile titredi,bir dizi ışık oluştu ve bir göz kırpması sırasında ortadan kaybolmuştu.

''Gökler,Bu ne hız!''O anda,Chu Feng sersemlemişti.

Çünkü o anda,Azure Ejder Kurucusu'nun aurasını en ufak bir şekilde bile hissedemedi,ama İmparator Mezarı'nın derinliklerinde,Chu Feng hala büyük bir ejderhanın kükremesini duyabiliyordu.Bu Azure Ejder Kurucusu'nun hızının çok fazla olduğu anlamına geliyordu ve,Chu Feng bile onu çıplak gözle görememişti.

''Waa!''

Başka bir öfkeli kükreme vahşi bir rüzgar dalgası kalkmasına neden oldu.Rüzgar güçlüydü,hatta Chu Feng neredeyse uçacaktı zar zor ayakta duruyordu ve elinde olmadan geri çekildi.

*hmm*

Azure Ejder Kurucusu elini salladı ve gaz halindeki ejder bir yumruya dönüştü ve Azure Ejder Kurucusu'nun vücuduna girdi.Ama o çaresice başını salladı ve iç çektiive söyledi,''Ahh,Benim bu dövüş yeteneğinin gücünü göstermek orijinal vücudum olmadan,mümkün değil.Şu andaki gücüm hayattaykinin onda biri kadar!''

''Ne? Onun bu gücü hayatta olduğu halinin yalnızca onda biri kadar mı? Atam yaşarken, ne kadar güçlüydü?''

Chu Feng'in şoktan ağzını açtı,ve ardından,şiddetli bir şekilde yutkundu.O gerçekten Azure Ejder Kurucusunun yöntemleri karşısında hayrete düşmüştü.O gerçek bir uzmandı.O zamanlardaki Dokuz Eyaletin bir numarası olmaya layık bir güç.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin