Ufkunu Genişletmek

256 34 5
                                    

"Ne güçlü bir dövüş becerisi bu! Kudreti ... Bu bir 6. seviye dövüş becerisi mi)"

"Hayır, bir rütbe 6 dövüş becerisi değil. Bu Qilin Prens Konağı'nın 5. seviye dövüş becerilerinden, son derece ünlü Dörtnala Giden On Bin At!!"

"Bu Qilin Prens Konağı'nın bir dövüş becerisi mi? Dövüş becerileri en iyinin en iyisi, ama onlar dışarıdan birine asla vermezler! Oysa Gong Luyun öğrenmiş?"

"Haberlerde gerçekten çok yeterli değilsin. Şu anda, Gong Luyun'un son derece olağanüstü bir üvey dedesi var. Qilin Prens Konağı'nın Lin klanı baş yöneticisi Lord Lin Ran! Onunla, Gong Luyun hangi dövüş becerisini öğrenemez ki?"

"Yani aslında bu şekilde... Yani bu Gong Luyun'un arka planının oldukça korkunç olduğu anlamına geliyor. Ama o zaman, neden böyle bir karakterin Azure Ejder Okulunda kalması gerekiyor?"

"Önemli olan Gong Luyun'un bu Dörtnala Giden On Bin At'ı öğrenmesinin mümkün olup olmaması değil. Önemli olan Gong Luyun'un bu dövüş becerisini bu kadar kusursuzca kavrayabilmiş olması. Bu dövüş becerisi güçlü olsa bile, öğrenme zorluğunun son derece yüksek olduğu biliniyor."

"Bu savaş becerisi çok etkileyici. Açıkçası, normal dövüş becerileri buna karşı mücadele edemez. Chu Feng bu sefer nasıl cevap verecek?"

Gong Luyun'un Dörtnala Giden On Bin At'ı insanlara sonsuz hayranlıktan iç çektirmişti. Aynı zamanda da insanlar bakışlarını Chu Feng'in üzerine kilitledi. Onlar Chu Feng'in dövüş becerisi gücü ile baskısına karşı mücadeleye girme yöntemini görmek istedi.

"Böylesine Dörtnala Giden On Bin At. Öyleyse, ben, Chu Feng, 'Oklar ile On Bin At Vurma' kullanacak!"

Chu Feng bir bacağını ileri koydu ve hafifçe üstüne eğildi, sonra diğer bacağını geriye ve hafifçe bükerek çekti. Sol elinde bir yay ve sağ elinde bir ok oluşturdu. Sol eline asarken ki, sağ eli bir bıçak gibiydi. Sayısız altın renkli ok bir yağmur fırtınası gibi dörtnala koşan atlara doğru boşaldı.

*whoosh whoosh whoosh whoosh* (vınlama)

*neigh neigh neigh neigh* (kişneme)

Gerçekten, Chu Feng'in attığı tek bir ok bile işe yaramaz değildi. Sefil çığlıklar duyulduktan sonra atların içine boşalan altın renkli oklar, şiddetli kudreti ile anında atların her birini yere yıktı. Bundan sonra, onlar Kaynak gücünün katmanları haline geldi ve gökyüzünde kayboldu. Qilin Prens Konağı'nın sözde en güçlü seviye 5 dövüş becerisi, Chu Feng'in Yüz Dönüşümlü Ok'una o kadar kolayca yenilmişti.

DN: Damarlarımda fesatlık akıyo.

"Tsk tsk tsk, sözde Dörtnala Giden On Bin At sadece bu muydu? Kendi okulunun dövüş becerilerini öğrendin ve başkasının dövüş becerilerini öğrendin. Benim Azure Ejderha Okulu'mun atasından gerçekten utanmışsın gibi görünüyor!" Chu Feng alay ederek gülümsedi ve dedi.

"Yani bu Chu Feng'in sadece Azure Ejderha Okulu'ndan bir dövüş becerisi kullandığı anlamına mı geliyor? Güçlü. Gerçekten güçlü! Bu dövüş becerisinin kudreti güçlü gibi görünmemesine rağmen, Chu Feng'in elinde, gücü aştığını kanıtladı ve kolayca Gong Luyun'un Dörtnala Giden On Bin At'ını öldürdü!"

"Yani efsanelerdeki gibi, dövüş becerilerinin ne kadar çok güçlü olduğu mühim değil, onlar uygun bir kişi tarafından kullanılmalıdır. Hatta çöp dövüş becerileri uzmanların elinde son derece yüksek bir güç sergilemek için kullanılabilir?"

Chu Feng'in sözleri herkesi tekrar düşündürdü. Herkes Chu Feng'i övmeye devam etti. Eğer Chu Feng'in savaş gücü bazı özel yöntemlerle yükselmişse, sonraki dövüş becerilerini kullanımı ve kavraması şüphesiz kendi yeteneği ve gücüydü.

MGA~2.kitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin