"Chu Feng seni lanet olası piç! Ölmek istiyorsan umrumda değil! Ama beni yanında götürmeye hakkın yok!" Chu Feng'in yaptığı şeyi görünce, Eggy delicesine feryat etti.
Eggy'nin sesini duyunca Chu Feng, bir çıkmaza girdi. O, Su Rou ve Su Mei'yi bırakmak istemiyordu ama kendi peşinden Eggy'i götürmekte istemiyordu. Onun hareketleri yüzünden Eggy'nin zarar görmesini istemiyordu.
"Lanet olsun! Bu iki inci hala burada demek, ben gerçekten çok dikkatsiz davrandım."
Aniden yaşlı bir ses geldi ve Chu Feng bakmak için başını kaldırdı, Chu Feng şu anda mutluluktan ağlayabilirdi. O yaşlı ses, Azure Ejderha Kurucusu’na aitti.
Azure Ejderha Kurucusu vücudundaki elbiselerde rüzgar yüzünden en ufak bir dalgalanma olmaksızın mavi bir ejderhanın üzerindeydi. Su Rou ve Su Mei'yi gördükten sonra biraz şaşırmış olsa da hemen toparlandı, dövüş yolunun zirvesindeki insanlardan birisi olduğu için hayatı boyunca yaşadığı deneyimler ile kıyaslandığında bu hiçbir şeydi.
"Chu Feng, onları hemen bırak!" Azure Ejderha Kurucusu, Chu Feng'in yaptığı şeyi görünce yüksek sesle bağırdı. Sesini duyduktan sonra Chu Feng onları bırakmamaya cesaret edemezdi.
*Hmm* İşte o an büyük bir dalga gibi vücudunda ruh gücü çıkıp yoğunlaştı. Garip desenler ile Su Rou ve Su Mei'yi sardı.
*Woosh woosh woosh* Azure Ejderha Kurucusu havaya 2 karakter yazdı "Mühür" mühüre garip semboller yoğunlaşmıştı. Bu semboller sanki canlı gibiydi. Azure Ejderha Kurucusu, Su Mei ve Su Rou'yu işaret ederek "Mühür!" diye bağırdı.
İki karakter "Mühür" Su Rou ve Su Mei'nin üzerine indi ve vücutlarındaki korkunç incileri kontrol etmeye başladı. Su Mei ve Su Rou'nun ifadeleri işte o an biraz rahatlamıştı.
"Fena değil. Chu Feng, okul kurucusunun ruh oluşum yöntemleri oldukça iyi. O hala hayatta olsaydı, kesinlikle basit bir Mavi Pelerinli World Spiritist olmazdı. O, bir Mor Pelerinli olmaya yakın olsa gerek." Eggy nadir bir şekilde Azure Ejderha Kurucusu’nu övdü.
Chu Feng'e gelince, o, Azure Ejderha Kurucusu’nun yöntemlerine şaşırmıştı. Chu Feng çok güçsüzdü, Su Mei ve Su Rou ile beraber ölmekten başka çaresi yoktu.
Ama fiziksel bir bedeni olmayan Azure Ejderha Kurucusu sadece bir ruh olmasına rağmen, World Spiritist teknikleri ile o iki inciyi bastırdı. Bu güç, Chu Feng ile Azure Ejderha Kurucusu arasındaki farkı gösteriyordu.
"Bu iki inci daha ölmedi ama eskisi kadar güçlü de değiller. Eskisi kadar güçlü olmasalar bile benim tek başıma bastırabileceğim bir şey değil. Tamamen bastırabilmem için diğer inciye ihtiyacım var."
Azure Ejderha Kurucusu konuşurken, kolunu salladı. Kuvvetli bir rüzgar oluştu ve Chu Feng, Su Rou ve Su Mei'yi büyük ejderhanın üzerine getirdi.
*roar*
Dev ejderha kükredi, Chu Feng etrafındaki sahnenin bulanık hale geldiğini gördü. Ama bir anda Azure Ejderha Kurucusu’nun kalıntılarının olduğu kristal tabutun önüne geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
ФэнтезиMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.