Eggy'nin güzel sesindeki ciddiyet, Chu Feng'in bir rüyadan uyanmış gibi tepki vermesine neden oldu.
Her ne kadar arada mesafe olmasına rağmen iki kişi vahşice güçlüydü ve her iki kişinin gücü kendisinin çok üzerindeydi, şu anda yaşam ve ölüm için savaşıyorlardı, bu yüzden dikkatlerini dağıtmak mümkün değildi.
Bunun gibi bir durum Chu Feng için iyi bir fırsattı. Chu Feng yarattıkları baskıya ve bu baskıdan kurtulmayı başarabildiği sürece, Balıkçının yararına olacak ve on bin Bilge boncuğu götürebilecekti.
"İkiniz için üzgünüm."
Bunu düşünürken, Chu Feng tereddüt etmedi. İleri doğru yürümeye devam etti ve dikkatlice etraflarından dolanarak geçmeye çalıştı. Savaş alanından kaçınarak yeraltı sarayın çıkışına doğru yürümek istedi.
Ancak, auraları gerçekten çok fazla güçlüydü ve aşağı yukarı çıkış yollarını mühürlemişlerdi. Böyle bir zamanda, Chu Feng sadece onlar tarafından fark edilme riskine girebilir ve baskıları tarafından sarılmış savaş çemberine girebilirdi.
"Çok güçlü. Bu iki insanın baskısı çok güçlü. Henüz sadece baskı bölgelerine girdim, bu zaten çok güçlü. Eğer bana karşı tam güçte baskı kullanırlarsa eğer, Eggy'nin gücünü kullansam da bunlara karşı direnmek mümkün olmaz korkarım. "
Bu sırada Chu Feng sıkıca dişlerini sıktı ve Ruh gücünü, Ruh Formasyonu'nu sürdürmek ve bedenini etrafından gizlemek için konsantre hale getirdi. Bu Ruh Formasyonu gözlem yetileri ile yok edilirse, Chu Feng'i derhal keşfedeceklerdi ve o zaman, Chu Feng kuşkusuz ölecekti.
Ancak şans eseri, ikisi savaştıkça daha uzağa gittiler. Yalnızca az kalıcı bir baskı olsaydı, Chu Feng onu geride tutabilirdi. Bu şartlar altında, Chu Feng nihayet başarılı bir şekilde çıkışa giden yola doğru yürüdü ve nihayet büyük kapıların önüne geldi.
Büyük kapıların önünde, yeşil renkli bir yeşim sahnesi vardı. Yeşim sahnenin boyu bir buçuk metre bile değildi, ve üzerinde altın renkli bir rozet vardı. Rozetin ön yüzünde, Prestijli yazıyordu. Açıkçası, Prestijli Villa'nın Prestijli Rozetiydi.
Prestijli Rozet Yeşim sahneye yapışmış bir anahtar gibiydi. İçgüdüsü Chu Feng'e Prestijli Rozeti çıkardığı sürece, on metre boyunda olan dev kapıların açılaçağını söyledi.
Ama bu, en önemli kısmı değildi. Önemli olan Prestijli Rozetin arkasındaki alanda kozmos çantasının olmasıydı. Kozmos çantasını kaldırdıktan sonra, Chu Feng onu bir kere ovuşturdu ve kristal gibi yarı saydam bir boncuk, Chu Feng'in avucuna indi.
Boncuk, son derece güzeldi ve içinde son derece güçlü bir bilge gücü vardı. Belki de birkaç yüz yüksek kaliteli Bilge ilaçları, o tek boncuktaki Bilge gücü kadar güçlü olmayacaktır.
"Bu çok değerli bir boncuk! Haha, bu gerçekten çok iyi bir şey!" Chu Feng eşsiz biçimde heyecanlıydı çünkü kozmos çantasında avuç içindekiyle aynı 9999 kadar daha Boncuk vardı. Kuşkusuz, Chu Feng bu kez çok büyük bir kar elde etmişti. Doğduğu günden bu yana kazandığı en büyük servetti.
"Haha, Chu Feng, rozetini hızlı bir şekilde çekip buradan ayrıl. İhtiyar ve küçük adamın savaşmaya devam etmesine izin ver!" Aynı zamanda, Eggy de sonsuz mutlu oldu.
"Bu işe yaramaz. Şu an dışarı çıkarsam, herkes geçen ilk kişi olduğumu bilir ve birçok insanın ilgisini çekecektir. Bu benim için son derece zararlı olacak "
"En önemli şey, Ahlaksız yaşlı adam Wang Qiang'ın ve gizemli genç adamın, savaştıkları sırada fırsattan istifa edip onları kullandıklarımı bilecekleridir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MGA~2.kitap
FantasyMGA 'NIN 2.VE SON KİTABIDIR.. Genç Chu Feng zayıf fiziğinden dolayı Chu ailesinde bir kara leke olarak görülüyordur. Bir gün bundan bıkarak babasının adını korumak ve annesini kurtarmak için güçlü olmaya karar verir.