11. Bölüm

12.8K 518 86
                                    


Selamlaar. Nasılsınız?
On birinci bölümle karşınızdayız.
⭐️Yıldızımız parlasın⭐️
İyi okumalar.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Hastaneye gelmem iyi olmuştu. Hem alçıyı çıkarmışlardı hem de Sena'yla buradan sonra buluşmuş olacaktık. Ayrı ayrı eve dönmediğimiz içinde dikkat çekmeyecektik.

Gerçi Sena'nın burada kalması her türlü dikkat çekecekti. Hala aklıma almıyordu Sena'nın evlenme teklifini kabul etmesi. Kabullenemediğim bir şeyler vardı ortada.

Tekrardan arabaya bindik. Komutan peşimden ayrılmamıştı. Yani beklemişti beni. Şu an yanımda olması biraz işime geliyordu. Öfkem durulduğu için yanımda olması gözüme batmıyordu.

Arabayı nereye sürdüğünü de bilmiyordum. Yaşadığımız anlardan sonra açıkçası pekte konuşamıyordum. Bu sefer ben uzanıp radyoyu açtım. Ortam gerdindi. Telefonu çaldığında açtığım radyoyu hemen kapattım.

"Alo."

Yerinde dikkeşti. Yan profilini izledim. Allah'ın cezası adam! Aklıma girmen yasak olmalı senin.

"Emredersiniz komutanım."

Ve kapattı. Ee hani bir şey konuşmadılar bunlar. Niye?

Telefonunu bana uzattığında merakla gözlerine baktım. Neden uzatıyordu şimdi bana?

"Emre'yi arar mısın?"

Başımı salladım. Rehberine girdiğimde direkt E harfine indim. Gözüm az çok takılmıştı rehberine. Çoğu kişi soyadıyla kayıtlıydı.

"Emre 1 ve Emre 2 var. Hangisi?"

Bana yandan bir bakış atıp dudaklarını araladı. Fazla yakışıklı olduğunun farkında mıydı? Bilerek mi yapıyordu?

"Emre 2."

Bunlar nasıl kaydetmeydi? Mesela hangi Emre olduğunu nasıl anlıyordu? Herkes soyadıyla kayıtlıyken Emre neden böyle kayıtlıydı? Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?

"Komutanım."

Vay pislik Emre. Kuzenime evlenme teklifi eden Emre!

"Emre Sena'yı eve bırakıyorsun ve askeriyeye geliyorsun. Göreve çıkacağız. Herkese haber verme görevide sende. Bir saat içinde herkes askeriyede olsun."

Cümlesi bitince bana baktı.

"Kapatabilirsin."

Çat kapattım. Çocuğun yüzüne kapatmıştık! Gerçi benimde işime gelmişti ama. Oh olsun ona!

"Abimlerde görevdeydi. İki gün dedi ama uzadı işte."

"Olabilir."

Dişlerimi sıktım. Demin dudaklarıma bakan adam şimdi bana soğuk yapıyordu! Eğer bir daha konuşma başlatırsam bende ne olayım!

Bakışlarımı yan profilinde dolaştırdım. Kahretsin, dudakları çok güzeldi.

"Beni incelemen ne zaman bitecek?"

Başımı cama çevirdim. Bu adama hep rezil oluyordum.

"Seni incelemiyordum."

"Hı hı. Ufak atta kuşlar yesin."

"Benimle uğraşmaktan zevk mi alıyorsun?"

Bunu derken parmağımla kendimi göstermiştim.

"Sen zevk alanıma girmiyorsun Ceyla."

OPİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin