15. Bölüm

12.9K 513 91
                                    

Selamlaar. Nasılsınız?
On beşinci bölümle karşınızdayız.
⭐️Yıldızımız parlasın⭐️
İyi okumalar.

✨✨✨✨✨✨✨✨

Uçaktan indiğimde yorgunlukla gerindim. Kollarımı iki yana açarak esnedim. İnsanlara rahatszılık vermemek adına hızlı adımlarla valizimi alacağım yere ilerledim.

Ankara'ya gelmiştim. Hem Sena'yla vakit geçirmek için hem de hanımefendinin iki hafta sonra olan sözü için..

Evet Emre ve Sena iki hafta sonra sözleniyorlardı. Yaza da düğünleri olacaktı muhtemelen. Bu söz kararında biraz teyzem baskıcı olmuştu.

Emre Sena'yı görmek için Ankara'ya, aynı şekilde Sena'da Emre'yi görmek için Hakkari'ye gelmek istiyordu. Teyzemse parmaklarınıza yüzünüğünüzü takmadan olmaz demişti.

Sena'nın anlattığına göre Emre'ye bunu söyleyince Emre hemen gelelim demiş. İnanırdım. Neyseki teyzem o söz işine nasıl ikna ettiyse iki hafta sonra gelsinler diye de ikna etmişti.

Valizimi aldıktan sonra çıkış kapısına ilerledim. Sena ve Semih abi beni alacaktı. Semih abi Sena'nın abisiydi. Evli olduğu için eskisi kadar görüşmüyorduk. Ama Ankara'ya geldiğimi duyunca demiş biz alırız Ceyla'yı.

Çıktığımda kapının önündeki Sena beni gördü. Arkadaşımı görmenin sevinciyle gülümsedim. İnsanların ortasında valizimi bırakıp sarılmak istemediğim için kenara geçtim. Sonunda birbirimize doğru koşarak sarılmıştık.

"Ayyy geldin, geldin. Hoş geldin bebeğim. Canım kankaaaam."

Sıkıca sardım. Harbiden özlemiştim Sena'yı. Aslında o gelecekti bir ara ama teyzem Emre'yi öğrendiği için gıcıklık yapmış ve göndermemişti. Şimdiyse neredeyse bir aylığına ben gelmiştim Ankara'ya. Sözden sonra döneceğime izin vereceklerini zannetmiyordum.

"Hoş buldum Sena. Çok özledim kızım."

Biz biraz daha sarılırken ileride gelen Semih abiyle birbirimizden ayrıldık. Semih abi kenardaki iki valizimi işaret etti. Benim olduğunu onayladım.

"Bana yüz yüze anlatamadığın her şeyi baştan anlatacaksın!"

Sena beni sıkıştırırken Semih abinin yanına ilerledik.

"Hoş geldin Ceyla."

Başımı sallayarak selamını aldım.

"Hoş buldum abi. Nasılsın?"

"Nasıl olayım, iş güç."

Semih abi gerçekten yorguna benziyordu. Saçlarının arasında yer yer belli olan beyazlar kanıtı olabilirdi.

"Abi hadi hadi çok soğuk."

Sena ikimizi eliyle iterken arabaya geçtik. Ben Sena öne biner diye düşünürken aekaya benimle oturdu. Tabi kafamı soktuğumda Nehir ablayı görmüştüm. Nehir abla Semih abinin eşiydi.

"Selaaam Ceyla. Hoş geldin canım."

Başını arkaya çevirerek öpücük attı. Gülümsedim.

"Hoş buldum Nehir abla, nasılsın?"

"Hamile."

Sena'yla ikisi kahkaha atarken kaşlarımı kaldırdım. Aralarında bir espriydi galiba bu.

"Hamile misin?"

"Ceyla'nın haberi yok muydu?"

Semih abi arabaya binip çalıştırdı. Valla haberim yoktu. Başımı hafif öne uzatarak çoktan büyümüş karnına baktım.

OPİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin