49. Bölüm

2.6K 154 27
                                    

Selamlaar.
Nasılsınıııız???
⭐️Yıldızımız parlasın⭐️
İyi okumalar..

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Abi mi?

Boran'dan belki birkaç santim uzun, esmer, kirli sakallı, üzerinde salaş kıyafetleri olan bir adam bize bakıyordu. Boran bana bir bakış atıp yanına adımladığında Seda Hanım'ın güldüğünü görmüştüm.

Duru, Boran'ın arkasından koşarak adamın yanına gitti ve üstüne atladı. Bildiğiniz atladı. Adam Duru'yu havalandırıp sarılmasına karşılık verirken Boran'la birbirlerine gülümsediler. Böyle bakmamın bir mantığı olmadığı için kapıyı kapatarak Pınar teyzelerin yanına adımladım.

"Görmeyeli boyun uzamış."

Boran'a takılarak sımsıkı sarıldıklarında moralim bozulmuştu açıkçası. Ne Duru, ne Boran, ne de Pınar teyzeler hiç bahsetmemişti bana bu durumdan. Bir abileri olduğunu bilmiyordum.

"Seda'nın oğlu."

Pınar teyzenin dediğiyle anlamayarak baktım.

"Boran sana anlatır."

Boran bana bir şey anlatmıyordu ki. Ailesiyle alakalı belli şeyleri buraya geldikten sonra öğrenmiştim mesela.

Duru gülümseyerek yanıma geldi.

"Çağatay abim."

Başımı salladım. Doğrudur. Ne diyebilirdim ki? Boran ve adının Çağatay olduğunu öğrendiğim adam bize doğru geldiler.

"Merhaba. Çağatay ben."

Uzattığı elini nezaket açısından tebessüm ederek sıktım.

"Merhaba. Ceyla ben de."

Gülümsedi.

"Memnun oldum Ceylan."

Elimiz ayrıldığında adımı yanlış telaffuz ettiği için düzeltme gereksinimi duydum.

"Ceylan değil, Ceyla."

Başını salladı.

"Kusura bakma Ceyla."

Bir şey demedim.

"Oğlum hoş geldin."

Seda Hanım büyük bir sevinçle oğluna sarıldığında merakım artmıştı açıkçası. Geldiğimizden beri ilk defa gözlerini bu kadar ışıl ışıl görmüştüm. Evet bizde geldiğimizde Boran'a çok samimi davranmıştı ama bu sefer başkaydı bakışları.

İçimdeki kırgınlık yüzünden tepkilerimi bile düzgün veremiyordum. Neden bana ailesinden tam olarak bahsetmemişti? Gül mevzusunu anlayabilirdim belki ama abisinden bahsetmemesi garipti.

Pınar teyze konuştuğunda dikkatimi ona verdim.

"Kardeşlerinde tam çıkıyordu oğlum."

Çağatay abi merakla baktı. Evet abi diyecektim. Bey desem garip kaçardı. E Boran abi diyorsa benimde abi demem mantıklı olurdu.

"Duru ne alaka?"

Seda Hanım ofladı.

"Tutturdu abimlerle gideceğim diye. Söz dinletemedim. Gitsin birkaç gün kalsında dönsün dedim en son."

Duru'nun gelişinin birkaç gün olacağını düşünmüyordum açıkçası. İçimde Hakkari'de kalacağına dair bir his vardı.

"Gitsin annem. Gezsin oraları."

OPİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin