1.rész

1K 36 13
                                    

A nevem Midorya Izuku! 16 éves tini a UA közép iskolában tanulok, cégvezetői szakon. Már egy éve tanulom és nagyon jól is megy, hála Toshinori Yagi-nak, aki a tanárom. Nem mellesleg ő talált rám még két évvel ezelött az általánosból hazafelé menet. Ugyan is van egy titok amit ketten örzünk. A titok pedig nem más mint, hogy felfogadott az All Might bár rudtáncosának. Azaz én vagyok a fő táncos, és énekes is. Én ugyan bele eggyeztem, de voltak feltételeim, mégpedig az, hogy nem vagyok hajlandó ilyen fiatalon lefeküdni senkivel sem, és a magán életembe sem szólhat bele. Ezzel arra akartam utalni, hogy a magánéletemben ha le is fekszek valakivel akkor sem fekszek le senkivel sem a bárban. És ő bele eggyszett, és azt mondta, hogy a bárt tartsam titokban és azt is, hogy én leszek a következő tulaj. Ez jó volt meg minden a bárban kaptam öltözéket is, meg egy maszkot is, amit azért kértem, hogy a személy azonosságom titokba maradjon. Ő segített a UA-be is bejutni, szóval neki köszönhetem, hogy egy éve az álom iskolámba járhatok. Nem mellesleg egy osztályba járok az általános iskolai zaklatómmal. Kacchan is ugyan arra a szakra jelentkezett mint én, csak ő egy átlagos ember, azaz a tanulás foglalja le. És ezt honnan tudom? Kémkedtem utána sok-sok hónapon keresztül. Volt energiám és időm is, hogy utána nyomozzak. Épp a suli szünetben beszélgetek a kis csapatommal, azaz Uraraka, Iida, Stuyu és Shoto-val.
-Hé! Midoriya figyelsz te egyáltalán?-szól nekem Shoto.
-Igen, bocsi csak elkalandoztam!-szoltam neki.
-Azt látjuk.-sohajtott Uraraka.
-Hol jár az eszed?-kérdezi Tsuyu.
-Sehol, csak elgondolkoztam valamin, de már nem emlékszem.-vakargattam a tarkómat.De én tudtam, hogy a hétvégi fellépésemen agyaltam, mert elkéne mennem edzeni és az alakzatokat is kéne gyakorolnom. Ugyan minden pénteken a bárba megyek és ott is alszom hétvégénként. Anyumnak azt mondtam, hogy a tanáromhoz megyek ott aludni, mert már saját fiaként tekint rám és szeretne velem időt tölteni. Anyámnak nem volt ellenére, sött még meg is köszönte neki a kedvességét,  ugyan is a vérszerinti apám miután megtudta, hogy anya terhes elhagyta őt és felszívódott.
-Az jó, amúgy hétvégén lesz egy buli az All Might bárban nincs kedved velünk jönni?-kérdezi Uraraka.
-Sajnos nem jó. A nevelő apámhoz kell mennem látogatóba.-mondom nekik, mivel nekik mondtam, hogy van egy férfi akire apámként tekintek. És azt is tudják, hogy mi történt a másikkal, nagyon megértöek tudnak lenni.
-De kááár!-szólalt fel hirtelen, Denki.
-Pedig jó buli lesz! Azt hallottam, hogy nagyon tehetséges a rudtácosuk.-jött oda Kirisima is.
-Ezt kitöl hallottad?-csillant fel a szeme a zöld hajú lánynak.
-Egy ismerősöm szokott oda járni, és ő mondta.-vont vállat.-Na meg egyszer én is elmentem, és tényleg tehetséges, a hangja is szép.-mondja amire a szivem kihagyott egy ütemet. Tudtam, hogy rólam beszélnek, de nem voltam szégyenlős típus ezért, nem akadtam ki azon, hogy az osztály társaim épp rólam beszélnek, na meg már megszoktam. Ezért én csak hallgattam őket.
-És mikor lesz az a buli?-kérdezi Sero.
-Lesz egy péntek este, és egy szombat este 9-től vasárnap hajnali 3-ig. És egy hét záró buli is lesz vasárnap déltől, éjfélig.-mondja Uraraka. És én csak itt jöttem rá, hogy nekem jó sok dolgom lesz a hétvégén. De van még valami amiről nem tud senki, meleg vagyok, de senkit sem kedvelek igazán. Így most nincs senki aki a kiszemeltem lenne. És a hétvégén még egy kis hátsó szobás beszélgetés is be van tervezve, a szemelyeknek WIP belépőt osztanak ki és csak ők beszélgethetnek velem és a főnökkel. Mivel a főnök is itt tanítt a suliba így rajta is úgynevezett állruha van. Ezzel elkerülve a suli pletykákat.
-És melyikre megyünk?-kérdezi Uraraka.
-Én vettem WIP jegyeket nektek is a szombati beszélgetésre. Pont annyit vettem ahányan megyünk.-mondja Shoto. Akinek tényleg rohadt sok pénze van, az apja hires cég tulajdonosa, öve a Skyflix cég. Ez egy film nézős oldal es rohadt jó app az is biztos. Yagi vett nekem egy fiókot, mert azt mondta megérdemlem, így egy csomó filmet és sorozatot tudok nézni szabad időmben.
-Akkor arra megyünk!-mondja határozottan Uraraka. Ezután én csak arra tudtam gondolni, hogy a ma esti fellépésemen milyen táncokat, és zenéket fogok énekelni. Hamar eljött az este, már a hátsó szobámban öltöztem, ami egy egyberészes feszülős fekete fürdőruhához hasonlított. A lábamon szintén hozzám simuló bőr térdik érő zokni, ami kivan vágva a sarkamnál. A kezemen szintén fekete könyökig érő bőrkesztyü ami ujjatlan. A fejemre pedig egy erős bőrre felragasztható fekete állarcot ragasztok. Olyan ragasztóval ami az izzadásra sem esik le a fejemről, de a biztonság kedvéért egy vékony de erős gumit erősitettem a maszkra. Aztán egy kis smink és a jól ismert cica fülek. Az emberek a bárban úgy neveznek, hogy a Zöld cicus. Kopogtak az ajtón.
-Szabad!-kiálltok ki.
-Szia fiam!-jön be Yagi.
-Gyere be, ülj le!-invitálom apámat és egy fotel felé mutatok. Ő leült én pedig mellé ülök, és féloldalasan megölelem.
-Na, mi van? Nehéz napod volt?-kérdezi aggódva.
-Hát eléggé lefárasztottak, agyilag.-mondom neki.
-Na de azért az estét végig tudod csinálni?-kérdezi.
-Azért már lassan 2 éve vagyok itt! És eddig jól bírtam. Szóval nem lesz gond!-mondom neki határozottan.
-Na akkor, a holnapról szeretnék beszélni veled!-mondja.
-Oké.-válszolok.
-Holnap ha nem gond akkor a második emeleti társalgóban lenne a beszélgetés. És a kérdésekre is csak arra válszolunk amire szabad, azaz ha az eredeti nevünket kérdezik, nem válaszolunk, az eletkorod tabu, vagy hazudsz! Nekem ugyebár nem kell. Az állarcokat nem vehetjük le, de ezt ki fogom írni az ajtóra. Rendben?-kérdezi.
-Persze, amúgysem mondam volna el semelyiket sem.-mosolygok fel rá őszintén.
-Tudtam, csak leakartam veled tisztázni. A szobád szokásosan az ötödik emeleten lesz, mivel oda a lift kódot csak te tudod. Na meg oda már a vendégek sem mehetnek fel. És a tizedikig már a mi részünk onnan.-mondja kuncogva.
-Tudom, a tizedik az irodád, az ötödik az én lakterem, a kilencedik a tiéd, a nyolcadik a közös lakhelyünk a hetes és a hatos pedig a barátaink és a családtagjaink részlege.-soroltam fel neki, amiket már 2 éve tudok.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now