Miután visszatértem az asztalhoz, lejátszotta az utolsó számát, majd kilépdelt a színpad végére.
-Köszönöm az estét!-hajolt meg majd felegyenesedve nézett kötbe.
-A WIP jegyes illetőkket szeretném 10 perc múlva a hátsó folyosón látni.-mondja majd a rúdhoz megy és felemelkedik azzal együtt. Majd ismét az öreg.
-Az este további részében, a híres Alfons fogja szórakoztatni a népet! Nagy tapsot a Dj-nek Alfons-nak!-kiállt fel, majd a színpad alja kinyíliknés egy sötétbarna raszta hajú, napszemüveges srác emelkedik ki egy Dj szettel. A közönség tapsol, majd elkezdi a zenéjit előadni. Nem rosz de maradok a rock-nál és heavy metal-nál.
-A WIP jegyes csapatot pedig szeretném megkérni, hogy kövessen!-szól az öreg. Mi felálltunk és elkezdtük követni, egy hátsó helyiségbe. Egy folyosón mentünk végig ahol csomó öltöző volt. Az egyikre az volt írva, hogy Zöld cica. És szerintem épp veszekedhetett valakivel, vagy csak magát szidta, mert kiabált. De ahogy hallgattam valamelyik munkatársával kiabállhatott, mivel szegény srác aki bent volt csak annyit tudott kinyögni, hogy sajnálom. Én tovább haladtam és megálltunk egy lift elött.
-Na gyerekek, most intézek egy telefont a cicushoz és mehetünk is fel két turnusban.-mondja majd a telfonján pönyörögve tárcsázza.
-Fiam gyere már!-szólal meg. Mi nem hallottunk a másik oldalbóp semmit.
-Na szedd össze magad és gyere ki végre abból az öltözőböl!-szól határozottan.
-Nem, nem érdekel, csak gyere már!-mondja majd teszi le.
-Toga, oda tudnál menni? Ruha probléma!-kérdezi.
-Sajnálom, de a cicus megparancsolta, hogy nem csinálhatok semmit ami munka lenne.-mondja a szőke.
-Jó akkor várunk.-mondja és karba teszi a kezét. Nem kellet 5 perc és megjelent egy maszkos fiú a folyosón. Felénk jött, egy fekete farmetben, és fekete testhez simuló trikóban. Jól látszott, hogy nem gyenge a srác, csak alacsony egy kicsit. Mögötte jött az a testőr aki a lányt vitte ki az elején.
-Mike! Mondtam, hogy ne kövess!-fordult vissza és felnézett a férfira. A férfi ha nem testőr lenne már rég elintézte volna a srácot, de nem így lett. A fiú ki vett a zsbéből egy telefonhoz hasonló tárgyat, majd el kezdett rajta valamit nyomkodni, és amikor megtalálta amit keresett a férfi felé mutatta. A férfi csak meugrott és elfutott. A zöld fiú kikapcsolta és elrakta a tárgyat. Majd egy bőr kesztyűt vett elő a zsebéből amit a könyökéig fel is húzott.
-Itt vagyok. Apám.-néz az apjára, elégedetten.
-Mi törtent az öltözőben, hogy már megint nem engedett egyedül?-kérdezi a férfi.
-Egy kiscsaj rontott be az öltözőmbe, és ő jött a vészjelzésemre, na meg még a felesemet sem adták oda.-mondja a srác.
-Itt van a felesed!-fut felé az a srác aki tegnap engem baszogatott.
-Végre!-nyúl a pohárért, majd lehúzza.-köszi, de legközelebb ha Hawks nem képes több vodkát rakni a narancsba kinyúvasztalak mind kettőtöket.-mondja baljósan.
-Hé de az nem az én hibám!-szól vissza. Majd körül néz rajtunk.
-Hé, nem te vagy az aki tegnap benéztél 2 órára?-mutat rám.
-Haver! Te nem is szóltál, hogy jössz?-háborodik fel Kiri.
-Nem mert egyedül akartam lenni.-mondtam.
-Jól van ne itt kapjatok össze, kérlek!-szólal fel a zöld hajú.
-Egyetértek.-monja az apja.-mondomna turnusokat! Velem jönnek a lányok a fiúk pedig Cicussal.-adja ki a parcsot. Majd hívja a liftet. Amint beszálltak a liftbe el is tüntek majd jött egy jelzés, hogy a lift lent van. Mi beszálltunk, és felmentünk a másodikra. Kilépve a liftből egy folyosó volt jobbra egy ajtó balra kettő.
-Most mindenki figyeljen ide!-szólt a bár tulaj.
-A jobb oldali szoba a mienk! A masik ketőben vannak, és azok amúgysem érdekes szobák. Dabi te itt maradsz!-szól hátra a fekete hajú férfinek.
-Igen uram-forgatja meg a szemeit.
-Kérsz egy olyat amit reggel kaptál?-kérdezi a zöld fiu a feketétől fenyegető hangnemben.
-Nem köszi, inkább kimaradok belőle.-tartja fel a kezét védekezően. Jézusom ez a nála kb 10 centivel kissebb srác megilyeszti? Mit tett ez vele reggel.
-Na rendben akkor gyertek beljebb.-invitált be a szobába a főnök. A szoba nagy volt. A jobb oldalon bárpult és ott állt egy világos kék haju és szemü 30 as éveiben káró srác. A bal oldalt pedig biliárd asztal, és darts táblák voltak. Középpen egy négyzet alakú dohanyzó asztal volt, körülötte hosszú bör kanapék. A szoba eggyik sarkában van egy tévé amihez 3 karaoke gép van kötve. Mi leültünk a kanapéra. A zöld fiú oda ment a bárpulthoz és kikért magának egy nagy üveg rumot.
-Kértek valamit?-kérdezi miközben leüll az apja mellé. A kék srác követi és poharakat tesz le és néhány jó italt is.
-Csak tessék!-tárja szélt a kezeit a tulaj.
-Köszönjük!-szóltunk egyszerre.
-Őmm főnök nem akarok akadékoskodni de Toga mit keres itt?-kérdezi a kék hajú.
-Azért mert ő a barátaival jött.-mondja a férfi.
-Értem, de nem lesz ebből baj?-kérdezi.
-Ne akadékoskodj már annyit!-szólal fel a zöld.
-Unatkozooom!-szólt fel megint.
-Akkor mi lenne ha, kérdeznétek?-szólal meg a tulaj.
-Oké!-jött egyszerre a válasz.
-Zöld cicus, mikor kezdtél bele az egészbe?-kérdezi Shoto.
-Lassan 3 éve, hogy táncolok és éneklek.-dől hátra.
-És milyen kapcsolatot ápolsz a Bár tulajával?-kérdezi Iida.
-Ő a fiam!-vágja rá a tulaj.
-Jó és hol az anyja?-kérdezi Sero.
-Az anyám otthon van.-válszol.
-És mit szól a munkádhoz?-kérdezi Mina.
-Nem tud róla, mivel sosem érdekelte, hogy mit dolgozok.-mondja a Cicus.
-És, vannak barátaid, vagy ismerőseid?-kérdezi Denki.
-Ez sértő rám nézve!-durcizott be a szőke lány.
-Nyugi Toga, te is a barátom vagy. De igazábol a suliban van egy baráti köröm. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy olyan jó barátaim vannak, mint ők.-mondja boldogan.
-És van kiszemelted?-kérdezi Kiri.
-A szinpadon eggyértelműen elmondtam, hogy van, de addig jó míg nem tud róla.-itt sóhajt majd folytatja.-Ezt azért mondom mert, nem tudnék vele szótnérteni.-mondja.
-De miért?-kérdezi Tsuyu.
-Azt már sajnos, nem mondhatom el.-mondja.
-Miért?-kérdezem.
-Mert megtiltottam neki, hogy bármi olyat adjon ki ami a magán életére is kihathat.-mondja a férfi.
-És magának van munkája ezen a munkán kívül?-kérdezi Mina.
-Nincs, a hétvégén elég sok a meló, így hétköznap szoktam tervezni a hétvégéket. És azt is úgy kell alakítanom, hogy a kiscicámnak is megfeleljen.-itt néz a fiára.
-Apa!-kiállt rá.-Msgbeszéltünk valamit!-csattan fel.
-Jó, jó! Na erről besztem az imént.-mondja, majd öt telefon csörren meg. Az illetők Tsuyu, Iida, Sero, Denki és Shoto.
-Mennünk kell!-szólnak egyszere.
-Rendben, Dabi ki kisér titeket.-mondja majd a távozók heves elköszönés közben, még gyors autogrammot kértek és fényképet, és távoztak is.
Így akik bent maradtak, a két házigazda , Mina, Kiri, Uraraka, Toga és én.
-Akkor ti még kerdeztek vagy mehetek végre aludni, mert holnapra programom van.-monja kérdező hangnemben.
-Igen kérdezni szeretnék valamit.-Mina.
-Mi lenne az?-Zöld hajú fiú.
-Hogy jött neked a rudtánc? És hogy, hogy bele mentél? Nem félsz, hogy valaki meg erőszakol?-kérdezi Mina egy levegővel.
-Hát, egy kicsit mindig is vonzott, és amikor lehetőségem lett rá, nem haboztam, egyből elfogadtam. Azért mentem bele, mert mindig is féltem kiállni az embedek elé, ezzel pedig legyőztem a félelmemet. Na meg ha apám kiöregszik szeretném átt venni a helyét az iparban.
A megerőszakolástól félek, de az egész épület teli van biztonsági kamerával, így ha valaki meg is próbálná, egyből jönnek a testőreim.-mondja, és ami igaz volt az apja le is bólogatta.-Na meg láttátok a kis készüléket a kezemben, még lent a földszinten?-kérdezi.
-Én igen!-mondom.
-Na az egy olyan készülék amit ha bekapcsolok akkor küld egy jelet a legközelebbi testőrnek, és ő már ott is van.-mondja.
-Akkor azért ilyedt be az az őr is akit Mike-nak hívtál?-kérdeztem.
-Nem ő más miatt...
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...