12.rész

307 19 17
                                    

-A hétvégén, ellátogatott az angol tanár az All Might bárba. És egy csomó diákomat látta. Kik voltak a bárban? Álljanak fel akik a hétvége valamelyik napján ott voltak!-mondja vörösen izzó szemekkel a tanár. Mi tizen felálltunk és az osztálytársaink rám néztek. Tul sok szem így egyszerre. Na még a tanár is kikerekedett szemekkel nézett, bár ha tudná mi a munkám akkor már meghalt volna a sokktól.
-Midorya! Te is?-kérdezi elhaló hanggal, és egy könnycsepp is kicsordul a bal szeméböl.
-Igen tanár úr. De Yagi tanár úr, azaz a nevelő apám oda engedett csak el.-hajtok fejet.
-Ezt még letárgyalom vele, de most üljetek le! Mert fontos közlendőm van!-mondja mi leültünk.
-Mint tudjátok van egy milliárdos bár a városunkban. Ez az All Might bár. A héten hétvégén lesz egy nyárnyitó buli, és az iskola úgy döntött, hogy meghívja a vezetőt és a fiát és annak párját.-mondja a hírt amiröl én már tudtam.
-Ez most komoly?-csillan fel Kirisima szeme.
-Igen! És a főnök még azt is mondta, hogy leleplező buli is lesz egyben. Szóval fény derül arra, hogy kiket rejt az álarc.-mondja. Kacchan csak hátra fordul és rám néz.
-Igen Kacchan? Szeretnél valamit?-nézek rá.
-Igen, én erről miért nem tudok?-kérdezi.
-El akartam mondani az első szünetben csak Kiri közbe zavart.-mondom neki durcisan. Ő csak elmosolyodik és megcsókol, én viszonzom, de a csókunkat egy nagy tapsvihar szakitja meg.
-Végre Deku! Sikerült vallanod neki?-kérdezi Uraraka, boldogan tapsolva.
-Haver ez nem volt semmi! Gratulálok!-veregeti meg Kiri, Kacchan vállát.
-Mi van nem voltatok ott tegnap a bárban? Ott az ölemben ült és még ott is csináltuk! Vakok voltatok? Vagy talán részegek voltatok?-csattan fel a már jól megszokott stílusában.
-Dehogy voltunk vakok, és még full részegek sem. Csak nem gondoltuk, hogy felvállaljátok.-mondja Denki, nevetve. Én és Kacchan csak kipirulva ültünk a helyünkön a többiek meg nevetnek.
-Gyerekek! Mindenki csendesedjen el! Ez az ő dolguk.-csendesít minket a tanár.
-Ez nem lehet igaz! Hogy szeretheted ezt a méregzsákot?-csattan fel Todoroki.-Én megadhatok neked mindent! Szakits vele!-mondja felháborodva.
-Azt sajnos nem tehetem!-mondom miközben odasétálok a tanári asztalhoz, és egy ugrásból fel ugrok rá. Fel egyenesedek -Mindenki figyelmet kérek! -üvöltöm el magam. Mindenki teljes csendben figyel, de akkora volt a csönd, hogy az óra kattogása is hangos vol.
-Kacchant én már ovi óta szeretem, és én még csak pénteken jöttem, rá az igazságra! Így vasárnap amikor vallott, össze is jöttünk! Nem vagyok hajlandó elviselni a beszologatást! Nem hagyom, hogy a kapcsolatunk útjába álljatok!-mondom nekik.
-Értjük, de leszálnál az asztalomról?-kérdezi az ofő.
-Igen, és sajnálom.-mondom majd egy előre szaltóval a földre ugrok.
-Te miota tudsz ilyet?-jön a kérdés Kacchantól.
-Hát lassan 3 éve.-kacsintok rá, ő vette a lapot majd lenyugodott. Az óra további részében beszélgettünk, majd jött a cégvezetői óra az apámmal. Becsengettek az órájára.
-Sziasztok, gyerekek!-jön be nagy mosolyal az arcán. De, hogy lehet ilyen boldog a tegnapi ivászata után? Neki nem fáj a feje? Kérdezem magamtól.
-Jó napot Tanár úr!-jön a köszönés kánonnban.
-Na, mi ez a nagy boldogság?-kérdezi.
-Hát, van két öröm hír is!-mondja Mineta.
-Mi lenne az?-kérdezi, hamis tudatlansággal.
-Hát az osztálynak van két szerelmes galambja, és hétvégén lesz egy buli ahova a Cicus és a Kandúr is megvan hívva.-mondja Kiri.
-És a főnököt se felejtsük ki.-mondja hirtelen Toga. Várjunk Toga hogy kerül ide?
-Te, hogy kerülsz ide?-kérdezi Uraraka.
-Hát, nem bïrtam ki nélküled, szóval belógtam a suliba, hogy láthassalak.-mondja, majd odasétál a lámyhoz és megcsókolja.
-Helyesbítek két szerelmes párunk van.-helyesbít Denki.
-Toga, tényleg azért jöttél, hogy engem láss?-kérdezi olvadozva Uraraka.
-Igen.-jelenti ki a szőke, majd rám néz. Na itt lesz egy kis probléma.
-Izukuu!-kiállt fel, én pedig lefagytam.
-Honnan ismered?-kérdezi Mina.
-Az egyik munkatársam apjának a testvérének a fia. Már találkoztam vele amikor az apjával mentek hazafelé.-mond gyorsan egy hazugságot, ami részben igaz.
-Oh értem.-mondja Mina.
-Nem meséltél nekik rólam? Ez sértő.-kezd el drámázni.-De mindegy nem ezért jöttem, hogy veled vitatkozzak.-mondja majd leül Uraraka melléna földre.
-Várj! Nem te vagy az a csaj aki az All Might bárban dolgozik?-kérdezi Tsuyu.
-De! Én vagyok.-mondja.
-Akkor, tudnál nekünk mesélni a főnököd munkájárol?-kérdezi az apám.
-Persze! De vannak határok amiket nem léphetek átt! Mivel a főnök nagyon érzékeny egy-két témára.-mondja majd a tanári asztalhoz sétál és neki áll szövegelni. Az órábol márcsak 15 perc maradt, amikor megállt.
-Most fel lehet tenni a kérdéseket!-mondja.
-Milyen kapcsolatot ápolsz az alkalmazottakkal?-jön a kerdés Iidátol.
-Hát.-itt elgondolkodik.-A Zöld Cicus,Fekete Kandúr és a főnök kivételével, csak szimpla barátság.-von vállat.
-De az a három személy miért kivétel?-kérdezi Kiri.
-Mert, a főnök az a főnököm, a Cicus pedig a főnök fia, a kandúr pedig a főnök fiának a barátja, azért. És amúgy is, ha nincsen a főnök akkor a Cicus a főnök a Kandúrral együtt.-mondja.
-Értjük, de mikor lett a Kandúrnak ekkora hatalma?-kérdezi Sero.
-Akkor amikor a Cicus hazahozta a Kandúját.-mondja a lány.
-Oké. De akkor is legalább jó ember?-kérdezi Kiri, aki a könnyeivel küszködik.
-Hát, arról már nem adhatok információt. De miért sírsz?-kérdezi a lány miközben odasétál a fiú padjához és egy zsebkendőt nyom a srác kezébe.
-Azért sír mert nem lehet az övé a Cicus.-mondja Kacchan elégedett mosollyal. Én csak hátba szúrtam, hogy legyen benne már annyi, hogy sajnálja a legjobn haverját. Ő vette a lapot.
-Ejnye, ennyire tetszett neked az eddigi előadásai?-kérdezi a lány, de a fiú csak bólogat.
Én nem hiszem el, hogy Kiri épp belém lenne belém esve, vagyis a második énembe. De aggasztó, hogy nem tudhatja meg azt, hogy én vagyok, bár a hétvégén minden kiderül. Ezek után kicsöngettek, és anap elment. Kacchan és én a Bakugou házhoz mentünk.
-Megjöttünk!-kiállt Kacchan.
-Mi az, hogy tünk?-jön anyám, de amint meg lát odajön és agyon ölelget.
-Anya, mi a baj?-kérdezem.
-El kellett adnom a házat, mivel az új munkám miatt nem fudok otthon lenni.-mondja.
-De hol kaptál munkát, és lakhatást?-kérdezem.
-Az All Might bárban, mint pultos.-mondja boldogan.
-Kacchan, beszélhetünk négyszem közt?-nézek rá, ő csak bólint és elindulunk a szobájába. A szobájába bezárjuk az ajtót és leülünk az ágyára.
-Ezt ugye nem csak én értettem, félre?-néz a szememben kétségbeesetten.
-Nem!-mondom neki.
-De, mikor? Ezt titkolta reggel előlem az apám?-kérdeztem magamtól, közben felálltam és nekiálltam oda vissza mászkálni a szobában.
-Neked, reggel mondta ezt is és a bulit is?-kérdezi miközben próbál megállítani, de mindig kitértem előle.
-Állj már meg és nézz rám!-mondja majd sikeresen meg állít.
-Mi az?-nézek rá.
-Már feketére koptattad a padlót annyira mászkáltál. Na gyere és beszéljük meg azt, hogy mit csinálunk ezek után.-mondja majd leül az égyra török ülésben, én pedig vele szemben az őlébe ülök.
-Jó, de nem hívhatnánk átt Urarakát és Togát?-nézek rá, ő csak bólint. Én előveszem a telefonom és írok a két lánynak. Ők 5 perc múlva az ajtóban kopogtak.
-Fíúk! Vendégeitek vannak!-üvölt fel Mitsuki.
-Megyünk!-mondom majd, lerohanok és felhúzom őket a szobába. Ismét bezárom az ajtót.
-Ne csináljatok velük semmi piszkosat!-üvölt be Kacchan apja.
-NEM FOGUNK!-üvölti ki Kacchan. Majd leültünk a szőnyegre. Én Kacchan ölében, Uraraka pedig Toga ölében.
-Szóval miért hívtatok, vörös kóddal?-kérdezi Toga.
-Az anyám a bárban fog dolgozni.-vágom neki oda.
-Mi? Hogy-hogy? Anyudnak nem is való az a hely!-mondja Uraraka.
-Én sem tudom. De biztos, hogy apám keze van az ügyben. Már egy ideje furcsán viselkedik, és úgy viselkedik mintha az igazi apám lenne.-mondom az őszintét.
-Akkor lehet, hogy szerelmes anyukádba.-mondja Kacchan.
-Tessék?-nézek rá hátrafordulva.
-Jól hallottad!-mondja teljes nyugodtsággal.
-De hát, nem is ismerhetik egymást!-mondja Uraraka.
-Igazad van! De mi van, ha te tényleg Yagi vérszerinti fia vagy?-kérdezi Toga.
-Hogyan?-kérdezem.
-Hát, nekem még mesélte, hogy volt régen egy nő akivel volt 10 éven kersztül, de amikor felcsinálta akkor berezelt és elmenekült a nő férje elől, de amint megtudta, hogy a férfi elhagyta a nőt és lett egy fia vissza akart menni, de a nő nem engedte.-mondja Toga.
-Ezt még megbeszéljük vele, de most menjünk le és kérdezzük meg!-mondja Uraraka.
-Rendben!-vágjuk rá egyszerre.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now