Aizawa sz.sz.
Szombat délután 3 van és Denki a szobajában veszekszik valakivel. Nincs nála senki szóval gondoltam fel megyek és megnézem, az ajtó előtt megállok.
-MIDORYA ez nem fog menni!-szól Izukunak?
-De igen is fog menni! Szükségünk van rád! Itt kéne már lenned! A házatok elött várlak egy MID:001-es rendszámúval.-mondja Midoriya és ahogy hallom telefonon beszélhetnek.
-Oké, de ne gyere fel a feljáróra! Kérlek apám ma kocsival akar menni a bulira.-mondja a fiam.
-Oké, de akkor siess mert itt vagyok.-mondja, majd lerakja. Én félrehúzódok, hogy Denki ne vegyen észre. Kilép az ajtón egy fura fekete szakadt nadrágban, fekete Bakugouéhoz hasonló koponyás pólóban és egy két lánccal a nyakában, kezén és a nadrágján. Maszk van a kezében, és elindul a kijárat felé egy fekete övtáskával. Én követem, majd amint kiértünk, azt hittem elájulok. Egy gyönyörű zöld Mustang állt a ház előtt. A sofőr ülésen MIDORYA!? ül az anyóson pedig BAKUGOU!? hátul KIRISIMA!? ül és most szállt be Denki is és megcsókolta a vöröshajút, majd Midoriya valamit mond neki és elindulnak. Én vissza megyek a házba.
-MINENKI IDE DE KURVA GYORSAN!-kiálltok fel az emeletre, amire megérkezik Yamada és Shinso is.
-Mi van már?-kérdezi Yamada.
-Tud valaki valamit Denkiről?-kérdezem.
-Hát, nekem annyit mondott, hogy fontos szerepe van a delután során.-mondja Shinso.
-Nekem meg azt mondta, hogy ne is keressük a bulin mert Kirisimaval megy randizni.-mondja Yamada.
-Oké, de ahoz miért kell a maszk és Midorya és Bakugou is?-kérdezem.
-Csak nem ő és Kirisima a Zöld Cicus és a Fekete Kandúr?-kérdezi Yamada.
-Ti tényleg ennyire vakok vagytok? A Zöld Cicus zöld hajú és szemű a Fekete Kandúr pedig szőke és vörös szemű.-monja Shinso.
-Akkor a macska páros Bakugou és Midoriya lenne?-kérdezi Yamada, aminek a hallatán mégjobban lesokkolódok. Pont Midorya? Egy ártatlan lélek, senkinek sem ártana és még visszahúzódó is. Pont ő lenne a Zöld Cicus. Bár eddig azt sem tudtam hogy tud vezetni. Yagival még meg kell beszélnem a dolgokat.
-Yamada, Shinso! Most indulunk a buliba!-jelentem ki. Kb 10 perc után mindegyikünk az esti ruhájában a kocsiban ül. Én vezetek, és már féluton tartottunk amikor, észre vettük a zöld Mustangot a harmadik útkereszteződésben. Én rágyorsitottam és követni kezdtem a kocsit, ami be is fordult Uraraka-ék utcájában és a házuk előtt megállt. A házból két lány jön ki, az egyik Uraraka, a másik pedig a Toga csaj. Mi csak leálltunk az út szélére és néztük ahogyan beszálltnak hátulra. Ahogy elindultak, mi követni kezdtük őket, és az All Might bár utcaján el is veszítettük őket. Nem sokkal később egy zöld limuzin jött ki a másik utca kereszteződéséből, rendőri kiséretben. Ahogy elnéztem a rendőrök csak villogtak és nem mentek csak a suli felé. Mi követni kezdtük őket és a suli előtt meg is álltunk, ki szálltunk a kocsiból és odarohantunk a kapu elé, ahol a Zöld Cicus és Kandúr állt, két testőrrel és két hozzájuk hasonló fiúval. Én közel akartam menni a Zöld Cicushoz de a sárgás szőke hajú srác elém állt.
-Hova? Hova?-kèrdezi, de a ruhát fel ismertem.
-Denki Kaminari, azonnal mond el mi folyik itt.-nézek a szemébe és halkan mondom neki.
-Uram, sajnálom de ő nem Denki Kaminari, hanem az én Szőke kiscicám!-háborodik fel a Zöld Cicus.
-De hát! Ma láttam a fiamat ugyan ilyen ruhában kijönni a szobajából! Ő a fiam!-mondom neki, amire a Kandúr és a masik srác elkezd nevetni.
-Hát, uram nem tudom, hogy ki a fia, de akkor biztos, hogy valamilyen buliba akart menni.-szál ki All Might.
-Oh, maga is itt van? Elnézést!-hajtok fejet.
-Kandúrok hagyjátok már abba!-szól a főnök a két fiúra.-Will, Mike, kisérjétek be a négy cicát. Én Jackkel és Harryvel megyek be később.-mondja majd az említett cicusok elindulnak.
-Hé kiscicám! Valamit elfelejtettél!-kiállt a zöldnek. A zöld csak visszafut és egy puszit nyom az arcára és megy a párjához. Én meg csak álltam ott mint valami otthagyott kő.
-Uram! Nem ön az Aizawa tanár?-kérdezi a főnök.
-De igen, én vagyok.-mondom neki.
-Akkor lennél szives beülni a limuzinba egy szóra? És ti is.-mutat a ferjemre és a másik fiamra. Mi csak beülünk elé és kiváncsian várjuk, hogy mi lesz. A férfi beszáll és egy vattával a kezében kezdi leszedni a maszkját. Amint levette azt hittem ott ájulaok el. Yagi Toshinori az All Might bár tulaja! És ő All Might is egyben.
-Yagi? Te hogyan?-kérdezem.
-Még annak idején volt egy két családi gondom és a bárban húztam meg magam álnéven és álarc mögé rejtőzve.-mondja.
-De akkor ki a Zöld Cicus?-kérdezem.
-A lassan 3 éve megtatált vérszerinti fiam.-mondja én meg szerintem idegsokkot kaptam, mert ott helyben elájultam. Képszakadás után arra keltem fel, hogy Yamada pofozgat és nevet.
-Te meg mit nevetsz?-kérdezem.
-Csak azon, hogy úgy kidőltél azon, hogy Midorya a Zöld Cicus.-mondja.
-De miért pont ő? Ő a világ legártatlanabbb gyermeke.-mondom.
-Hát nem teljesen ártatlan.-von vállat Yagi.
-És ezt te engedted neki?-kerdezem.
-Igen, és amúgy is ő akarja átt venni a helyemet, ha az anyjával nyugdíjasak leszünk.-mondja. Ezek után vissza veszi a maszkot, a kezébe vesz egy pálinkás üveget és a testőrökkel együtt elindulnak befelé. Mi csak követtük őket, majd ahogy beértünk a tornaterembe, meglattuk a macska párost táncolni. A Cicus a rúdon tancolt valami kurva jó mozdulatban amíg a Kandúr énekelt és a földön tett néhány a közönség felé intézett buzdító mozdulatot. Ahogyan a Cicus földet ért magára csatolt egy nyakörvet és a Kandúr kezébe nyomta a póráz másik vegét. Egyszer csak egy fotel gurult be a szinpadra és a Kandúr leültrá szétterpesztett lábakkal, a Cicus pedig sexyn négykézlábra ereszkedett és szép lassan sexyzős mozdulatokkal a Kandúr ölébe mászott. A Kandúr a nyakörvnél fogva csókba invitálta a Cicust aki elkezdett a csípőjével lovagló mozdulatokat végezni, a csók vegén abbamaradt a mozgása és egy hirtelen mozdulattal letépte magáról a hosszú nadrágot és a nagy pólót. Most a színpadon maid ruhában állt és csatlakozott hozzá a Szőke maszkos aki valószínűleg a fiam. Mind a ketten elkezdtek táncolni valami furcsa de a két szinpadon álló két kandúrnak. A közönség csak tapsolt és táncolt, szóval az egész tornaterem zajos volt. A két kandúr oda ment a ciusokhoz és háttal madukfelé fordíva őket a csípöjüknél fogva ringatták őket. Azok után a cicusok a földrwküldték fekvő helyzetbe a kandúrokat és lovagló pózban mozhatták a fiúk derekán őket miközben a kezüket szexyn az égbe tartva mozogtak. Amint a fiúk megelégelték fordítottak és a szoknyások voltak megemelt csípővel a földre küldve és a kandúrok elég szexyn mozgatták a csipőjüket. A műsor után zsbkendőt szortak a közönséghez, majd jött az Alfons DJ. Én oda mentem a főnökhöz.
-Hé All Might! A fiad jó volt a szinpadon. De most beszélnünk kell!-mondom majd elindulunk az öltözők felé ahol nyögéseket hallottam a Cicus öltözőjéből. Yagi benyitott és amit láttunk az csak engem sokkolt le. Midorya az öltözőpadra szorítva a szoknya madzagjával kikötözve a kezénél fogva, a kandúr pedig a csipőjét mozgatva szívja Midorya hátát.
-Gyerekek, mit beszéltünk meg?-kérdezi Yagi.
-Apa?-nyögi meglepetten Midorya.
-Yagi?-kerdezi egyszerre a szőke is akinek le van szedve a maszkja.
-Midorya, Bakugou?-kérdezem sokkoltan, amire a másik kettő is kijön nyögdécselve.
-Fiam, Kirisima?-kérdezem még sokkoltabb állapotban.
-Apa?-jön a fiamtól.
-Aizawa?-jön a három tinitől.
-Igen, én vagyok, de mi a franc folyik itt? Denki ugye tudod, hogy terhes tudsz lenni?-kérdezem féltő hangon.
-Persze, hogy tudom. Ezért kértem Midoryaéktól tablettát.-mondja, én pedig a zöld fiúra nézek.
-Igen, én is az tudok lenni.-mondja miközben Bakugou felhuzza a cipzárját és felhuzza a zöld nadrágját. A zöld kibújik a kötelek közül és fel ül.
Denki és Kirisima is felöltöznek, és Midorya mellé ülnek.
-Denki! Te mióta tudsz róluk?-mutatok a mellette ülő párosra.
-Hát, a héten tudtam meg a az igazat róluk, és Kirisima azért nem is beszélt a Zöld Cicusról mert megtudta, hogy Midorya az és roszúl erezte magát az miatt, hogy a legjobb haverja párjára bukott.-mondja nekem, miközben beleül a Kirisima ölébe, akinek még mindig fel állt. Én csak mérgesen nézek rájuk.
-Midorya, miért memtél bele ebbe az egészbe?-kérdezem Midoryara nézve aki most már Bakugou ölében ült.
-Hát, azért mert mindig is vonzott a rúd tánc és amúgysem volt jobb dolgom szóval miért is ne mentem vólna bele. Na meg ha nem megyek bele akkor, már a város temetőjében feküdnék már vagy úgy 3 éve.-mondja.
-Hogy mi van?-kérdezem.
-Apa, emlekszel arra fiúra aki a terő szélén ült egy romos üveggel. És én segítettem neki?-kérdezi a fiam amire bólintok.
-Na ő az a fiú.-mondja.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...