Katsuki sz.sz.
Épp az esküvőnkön az oltár előtt álltam Kirisimaval az oldalamon. Elkezdődött az orgona játék, és kinyilt a templom ajtaja és Zuzu sétált be rajta az apjával az oldalán, mögötte Denki és Inko. Amint ide ért az oltárhoz egy gyönyörű angyalt láttam magam előtt. Sokkal szebb ebben a fehér öltönyben és nadrágban, mint a fekete táncos ruhájában, csodálatos a látványa. Imádom ezt a fiút! Ő az enyém és nem adom senkinek, ő gyermekem anyja. Ő az életem értelme.
-Kedves jegyespár! Eljöttetek ide a templomba, hogy az Úr megpecsételje és megszentelje szívetek szeretetét, egyházának szolgája és a hívek közösségének színe előtt. Krisztus Urunk bőséges áldását adja erre a szeretetre. Egy külön szentség kegyelmével gazdagít és erősít meg titeket, hogy kölcsönös örök hűségben vállalni tudjátok a házastársak szent kötelességeit. A házasság szentségének méltósága őszinte szándékot kíván tőletek. Feleljetek ezért az Egyház kérdéseire!-mondja a pap amire Dekuval összenéztünk és egyszerre bólintottunk. Megfogtuk egynas kezét majd a papra néztünk.
-Bakugou Katsuki megfontoltad-e Isten előtt szándékodat, és szabad elhatározásból jöttél-e ide, hogy házasságot köss?-kérdezi rám nézve.
-Igen! vagy Megfontoltam és szabadon jöttem! vagy Szabad elhatározásomból jöttem!-mondom határozottan.
-Ígéred-e, hogy leendő feleségedet tiszteled és szereted, amíg a halál el nem választ benneteket egymástól?-pap.
-Igérem!-mondom határozottan.
-Elfogadod-e a gyermekeket, akikkel Isten megajándékozza házasságtokat?-kérdezi.
-Elfogadom! vagy Elfogadom őket!-mondom ami már megtörtént, mivel már egyéve apuka vagyok.
-Ígéred-e, hogy Krisztusnak és az ő egyházának törvényei szerint neveled őket?-kérdezi.
-Igérem!-mondom neki, amire áttfordul Zuzu felé.
-Midorya Izuku megfontoltad-e Isten előtt szándékodat, és szabad elhatározásból jöttél-e ide, hogy házasságot köss?-kérdezi tőle.
-Igen! vagy Megfontoltam és szabadon jöttem! vagy Szabad elhatározásomból jöttem!-mondja határozottan Zuzu.
-Ígéred-e, hogy leendő férjedet tiszteled és szereted, amíg a halál el nem választ benneteket egymástól?-kérdezi.
-Igérem!-nondja határozottan, bár az érzékeny lelkének ezeket a szavakat nehéz sírás nélkül kimondania és látom a könnyeket a szemében. Olyan gyönyörűen csillognak és fénylenek.
-Elfogadod-e a gyermekeket, akikkel Isten megajándékozza házasságtokat?-kérdezi, erre Zuzu elmosolyodott és intett az anyjának, aki idehozta a kis fiunkat és a kezébe vette.
-Elfogadom! vagy Elfogadom őket! De ezt már rég elfogadtam! Ő a fiúnk Bakugou Katsuzu!-mondja majd vissza adja az anyja kezébe a gyermeket és az visszaül a helyére. A pap csak nézett minket, majd folytatta.
-Ígéred-e, hogy Krisztusnak és az ő egyházának törvényei szerint neveled őket?-kérdezi.
-Igérem!-mondja határozottan.
-Kedves jegyespár! Most következik az a szent pillanat, amikor ünnepélyesen kinyilvánítjátok, hogy egymásnak házastársai akartok lenni.-itt szünetet tart majd egy kendőt vesz elő.
-Forduljatok egymás felé. Fogjatok egymással kezet, és én egybefonódott kezeteket átkötöm stólával annak jeléül, hogy házasságtok Isten előtt felbonthatatlan lesz.-mondja majd a kezünkre teker egy narancssárga és zöld vörös mintákkal díszített kendőt.
-Bakugou Katsuki nyilatkozzál Isten és az Anyaszentegyház színe előtt, akarod-e a jelenlevő Midorya Izuku-t feleségül venni?
-Akarom!-mondom határozottan és a szerelmem szemébe nézve.
-Mondd tehát utánam: Midorya Izuku,– Isten szent színe előtt – feleségül veszlek.-mondom vele együtt a szent mondatot. Majd Zuzura néz.
-Midorya Izuku nyilatkozzál Isten és az Anyaszentegyház színe előtt, akarsz-e a jelenlevő Bakugou Katsuki-hoz feleségül menni?-kérdezi.
-Akarom!-mondja már a hangjában boldogsággal és meghatottsággal.
-Mondd tehát utánam: Bakugou Katsuki, – Isten szent színe előtt – feleségül megyek hozzád.-mondják egyszerre a szent mondatot.
-Most megkötött házasságtokat az Egyház nevében érvényesnek nyilvánítom, és megáldom az Atya, + a Fiú + és a Szentlélek nevében, Ámen.-mondja a pap.
-Ámen.-mondjuk egyszerre, a pap a nép felé fordul majd szétt teszi a kezét.
-Ti pedig, testvéreim, akik itt jelen vagytok, legyetek tanúi e szent életszövetség megkötésének, amely Krisztus Urunk szavai szerint felbonthatatlan: “Amit Isten egybekötött, ember szét ne válassza!"-mondja. Ezek után egy olyan fél órás esküt mondunk el, és jött a kis gyűrű hordozó Eri a gyűrűkkel és a papnak adja aki az oltárra téve megálldja azokat.
-Áldd meg Istenünk, ezeket a gyűrűket, hogy az új házastársakat mindig emlékeztessék kölcsönös szeretetükre és hűségükre! Krisztus, a mi Urunk által.-mondja.
-Csókoljátok meg a hűség gyűrűjét, húzzátok egymás ujjára (és mondjátok utánam:)-mondja a pap.
-Midorya Izuku. – viseld ezt a gyűrűt – szeretetem és hűségem jeléül: – az Atya, – a Fiú – és a Szentlélek nevében!-mondom és megcsókolom a gyűrüt ami majd Zuzu ujjára kerül.
-Bakugou Katsuki. – viseld ezt a gyűrűt – szeretetem és hűségem jeléül: – az Atya, – a Fiú – és a Szentlélek nevében!-mondja majd ő is megcsókolja a gyűrüt ami majd az én ujjamra fog kerülni.
-Huzzátok fel a gyűrüket és csókoljátok meg egymást!-mondja a pap.
Én felhúztam Zuzu ujjára a gyűrüt és ő is felhúzta az enyémre,, majd egy mindent elmondó csókot nyomtam az ajkára amit viszonzott. Amint elválltunk a meghívott személyek felállva tapsoltak és éljeneztek.Ezek után átt mentünk a lakodalom helyére ami az All Might bár lett, igazából Yagi erősködött, hogy tartsuk ott mert ott lesz egy két régi ismerős akik a zenét tudnák szolgáltatni. Épp Dekut várjuk mert eltünt az öltözőben. Nem mondott semmit sem, hogy hova megy vagy mit vesz fel.
-EMBEREK ÜDVÖZÖLJÉTEK BAKUGOU IZUKU-T!-üvölti Yagi a szinpadon és leugrik róla majd mellém sétál. Izuku pedig lecsúszik a rudon egy fehér térdig érő magassarkúban, fehér hasonló ruhában mint a fellépő ruhája, csak annyi különbséggel, hogy a derekánál egy hátsó vászon szoknya lóg le.A nyakában ugyanúgy ott van a nyakörv amire most még fehér szörme és arany csengő van erősítve. A kezén ugyanúgy ott van a fehér bőr kesztyű és a fején pedig fekete helyett, fehér maszk díszeleg fehér fülekkel. Yagi csak egy zsepit nyom a kezembe és kettőt az orromba. Én csak néztem az égből csúszott angyalkámat táncolni a szinpadon.
-Kacchan feljönnél?-kérdezi a felénél, én megindulok felé és egy ugrásból a szinpadon is voltam. Ő csak odajött és megcsókolt, utána engem használt rúdnak és rajtam kezdett el táncolni. Egyer csak jött a keringő, Deku és én a keringőt a szinpadon táncoltuk. A zene végén megdöntöttem Zuzut és megcsókoltam. Ezek után jött a menyasszony rablás, de itt problémába ütköztünk. Aurora rontott be két faszival az oldalán és elrabolták Izukut, de mi nem így terveztük és még Katsuzu-t is elvitte. Amint kiértünk a bár elé Auróra épp szedte le Izukuról a maszkot mikötben hátrakötötte a kezét és a kocsira kötözte. Az egyik faszi pedig Katsuzu-t fogta, a másik pedig egy pisztolyt tartott felé. A szívem megszakadt mindkét látványtól.
-Hogy a faszomba kerülsz ide? Te kura!-üvöltöttem rá, de csak nem törődve vele drgogozta már megint be Zuzut. Én megindultam feléjük de egy fegyver kattanásra lettem figyelmes, majd a hang irányába néztem. Láttam, hogy a férfi közelíteni kezd a pisztollyal a síró fiam felé. Én csak tehetetlenül álltam. Izuku sírva kezdett mocorogni amikor a csaj megpróbálta a gyűrüt leszedni.
-Nem mondtam ám le rólad cukifiú.-mondja erőszakosan. Erre Zuzu felsikított és Jones már itt is volt, Kirivel és Kamivalnaz oldalán. Kirisima kiütőtte a fegyvert tartó férfit, Denki pedig kikapta Katsuzu-t a másik kezéből és egy jól irányzott ütésből kiüti a másik srácot. Én és Jones összenéztük és egyszerre indultunk a lány felé akinek Jones az oldalába és pedig a bordájába rúgtam. A lány felvisítva esik össze és Izuku pedig a kocsin vergődik. Én gyors eloldoztam és magamhoz öleltem, ő csak elfordul és egy nagyobb tablettát hányt ki. Vissza fordul és a karjaim közé maszik és kisírja magát. A megnyugvása után bementünk és folytattuk az ünneplést és a bulizást. Deku seggrészegre itta magát a menyasszony rablás után, és a feszültséget már fekete nadrágban és vörös indben vezette le az asztalokon táncolva, én meg csak követtem a példáját és én is táncoltam vele. Az este után a szobába feléreve egy csodaszép látvány fogadott.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...