32.rész

168 15 10
                                    

A lány kirohan, Izuku felegyenesedve mosolyogva néz körbe a teremben. Amint meglátta a sok ilyedt arcot egyből sírni kezdett. Én odamentem hozzá és szorosan magamhoz öleltem. Az osztályban mindenki tapsolni kezdett.
-Midorya te aztán védelmező típus vagy. Biztos, hogy te vagy alul?-kérdezi Kiri, miközben megöleli.
-Igen, igaza van!-jön ide Denki is.
-Szép volt Midoriya!-jön egyszerre az osztálytól és ők is megölelnek minket. Én már rég szóltam volna, hogy hagyják abba de amióta a kis brokkolimmal vagyok azóta nagyon sokat változtam. Amikor az osztály lenyugodott és mindenki visszament a helyére, a tanárok a tanári asztalhoz mentek. A síró csaj pedig sírva de visszajött.
-Na, gyerekek! Itt az ideje, hogy megtudjatok egy három éve örzött titkot.-mondja Yagi.
-És mi lenne az tanárúr?-kérdezi Iida.
-Ha befognád, édes kicsi fiam akkor megtudnád.-mondom neki szépen nyugodtan.
-Bocsi apu.-mondja kicsit mosolyogva, amire egy kicsit kuncogok.
-Szóval, gyerekek itt az ideje, hogy csak az 1A osztaly megtudja az igazságot az All Might bárral kapcsolatban.-mondja Yagi, amire Deku lefagyva néz az apjára.
-Fiam, Bakugou, Kirisima és Denki, gyertek ki.-mondja amire mind a négyen kimegyünk.-Ja és Uraraka te is.-mondja amire a lány is kijön mellénk. Izuku megfogja a kezem és éreztem, hogy ideges ezért rászoritottam egy kicsit a kezére.
-Szóval, én Yagi Toshinori vagyok az All Might bár tulaja és főnöke.-mondja.
-Dehát, hogyan?-kérdezi Iida.
-Szerinted, honnan van a vörös Lamborghini?-kérdezi, amire mindenkinek leesik az álla.
-És mi van az öt kihívott emberrel?-kérdezi Mineta.
-Én Uraraka Ochaco vagyok az All Might bár alkalmazottja.-mondja Uraraka mosolyogva.
-Jó ezt tudtuk.-mondja Iida.
-Én Kirisima Eijiro vagyok, Vörös Kiskandúr!-mondja Kiri, amire az osztály fal fehér lesz.
-Én Denki Kaminari vagyok a Szőke Kiscica.-mondja Denki amire az osztály mégfehérebb lesz.
-Én Bakugou Katsuki vagyok a Fekete Kandúr.-mondom, amire az osztály már egy fehér fallal volt egyenlő.
-És én Bakugou Izuku vagyok a Zöld Cicus inmár 3 éve.-mondja idegesen szerelemem. Az osztályon szinte lehetett látni, hogy elhagyja őket a lélek.
-Na most nyírtuk ki a fele ismerős táborunkat.-mondom nekik.
-Miért? Kik voltak az elsők akit kinyírtatok?-kérdezi Todoroki.
-Az apám. Elötte csináltunk egymással valamit a  kocsiban.-mondja Deku vörösen.
-Midorya! Miért nem bíztál bennünk?-kérdezi Iida.
-Nem, nem bíztam bennetek, hanem nem szabadott elmondanom senkinek sem.-mondja.
-De akkor, a tanárúrak hogyan tudták meg?-kérezi Tsuyu.
-Úgy, hogy a nyárnyitó bulin mind a négyen egy öltözőben voltunk. Én Dekuval csináltam valmit Kiri pedig Denkivel.-mondtam, neki.
-Értjük, de a szüleid tudják Bakubro?-kérdezi Sero.
-Igen, elmodtunk nekik mindent. Egész jól fogadták, bár Inko végig kergetett egy törött szekrény pálcával a Bakugou házon, de azért jól fogadták.-mondja Yagi, amire én és Deku elkezdünk nevetni.
-Ki az az Inko?-kérdezi a bőgős csaj, aki csak sír i tudott egész idő alatt.
-Yagi vérszerinti fiának az édes anyja-mondja Aizawa.
-De most miért nevetnek?-kérdezi a csaj ránk mutatva.
-Azért, mert míg én és Kacchan, az ágyban ettük a finom húslevest, addig anyám a világ legijesztőbb arckifejezéssel futott apám után egy törött szekrény pálcával. Én pedig még a kamerát sem tudtam vinni, mert rongyosra voltam baszva!-nevet Izuku, amire Denki és Kirisima is rákezd, és a tanárok is Yagi kivételével.
-De ez nem is vicces! Yagi tanárúrnak baja is eshetett volna.-mondja a csaj amire az osztály is belekezd. A csaj pedig értetlenül ül a helyén. Az osztály és mi is lenyugodtunk, és mindenki komolysággal nézte a másikat.
-Szóval, akooooor Izuku, egész végig az All Might bár egyik főnöke volt?-kérezi Mina.
-Igen!-jön egyszerre a válasz a két őrtől.
-És ők miért vannak itt?-kérdezi Mina.
-Mert Aurora elkezdte Izukut zaklatni és vissza kellett élnie a hatalmával.-mondja Yagi.
-De ez nem is visszaélés!-mondja Mineta.
-Miért?-kérdezi Iida.
-Azért, mert a testőrök feladata az, hogy a főnököt védjék. Midoryanak szüksége volt védelemre, ezért ide hívta őket. Ez csak logika kérdése.-mondja Mineta.
-Ezt te honnan tudod?-kérdezi Izuku.
-Szerinted ki volt az a srác aki a tiltó listára került a bárban?-kérdezi a szőlő gyerek.
-Te lennél a Perverz srác néven futó fiú?-kérezi Izuku sápadtan.
-Igen, és sajnálom, hogy egyszer kétszer megfogtam a seggedet, de kurva jók!-mondja amire én csak gyilkos szemekkel nézek rá.
-Nyugi Kacchan, ez a munkámmal jár. Tudod te hányan fizettek egy tapiért?-néz rám Izuku angyali szemekkel.
-Téged hányan fogdostak meg elöttem?-kérdezem idegesen, ő csak elkezd számolgatni.
-Összesen nem tudom, de miattuk vagyok most milliomos.-mondja mosolyogva.
-De ugye a csókod velem volt először, és az első alakalmad is.-nézek rá idegesen kétségbe esetten.
-Persze drágam, hogy veled volt minden első alkalmam. Veled csókolóztam és feküdtem le eslőnek. És ha már tapinál tartunk akkor te voltál aki oviban a saját barátaitól is elhúzott és haraptál nyakon. Szóval már akkor engem tapiztál.-mondja miközben megmutatja a tarkóján lévő régi harapás nyomot.
-Ezt én csináltam?-nézek ra meglepetten.
-Igen, annyira éles volt a fogad, hogy a húsomba haraptál és azóta egy begyógyulatlan heg maradt a tarkómon.-mondja miközben végig simít rajta.
-Sajnálom.-hajtom le a fejemet.
-Ne sajnáld, legalább volt egy kis reményem általánosban, hogy ne adjam fel a téged való követést. És minden este arra tudtam csak elaludni ha a heget simogatom.-mondja amire a többiek csak olvadozva nézik a jelenetet.
-Na látjátok! Már oviban is szarul viselkedett vele! Miért nem tudtál mást választani Izuku? Miért nem egy nőt!-kérezi a csaj, amire Izuku nagyot sóhajtva közeledik felé és a padjára csapja a kezét.
-HÁNYSZOR MONDJAM EL EBBEN A SZÁJBATEKERF KURVA VILÁGBAN, HOGY NE BASZOGASS KACCHANNAL EGYÜTT! MELEG VAGYOK BAZDMEG! MELEG! TUDOD TE MIT JELENT? NA?-kezd el üvölteni teli torokból idegesen.
-Igen tudom mit jelent! DE A KURVA ÉLETBE IS AZ ENYÉM LESZEL!-üvölti a csaj maj megcsókolja Izukut aki ellenkezik és már szinte könnyezik. Én és Mike oda mentünk a csajhoz és én egy jól irányzott bal egyenessel elütöttem a csajt Izukutól majd a jobb horoggal kiütöttem. Majd a síró, száját törölgető Izukuhoz mentem aki már szinte a könnyeivel mosta le a lány csókját. Áttöleltem és szorosan magamhoz húztam. Intettem Mike-nak, hogy a lányt amilyen gyoran csak tudja vigye el, mert ahogy Dekut ismerem, ha innen fel kel akkor addig üti a lányt amíg ki nem nyúlik. Mike ki is vitte a teremből.Én felültettem Izukut a padra és elkezdtem a hátát simogatni, ő pedig a nyakamba sírta ki magát. Denki és Kiri is idejöttek és szorosan megöleték őt és vele együtt engem is. Nekem mostmár az sem érdekelt, ha hozzám nyúlnak mivel a kis Deku érdekében bármennyire is megtudok változni. Ez szerintem ebben a két hétben meg is látszott, hogy kevessebszer kezdek el örjöngeni.
-Hé, Mido anyu ne sírj.-kezdi Denki, furcsa de vicces és egyben cuki hanngal, amire Izukunak sikerül egy nevetés féleséget kiadni magából.
-Igen Mido anyu, ne sírj!-jön ide Uraraka is.
-Mido anyu, ez tetszik.-nevet fel Izuku.-De szerintem Baku anyu.-nevet fel amire elkezdünk nevetni. És a csaj vissza tért. Kirángatta Izukut a folyosóra.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now