19.rész

269 15 2
                                    

-Igen, igaz és már lassan 2 éve szenved miattad!-mondom, amire Kacchantól kapok egy fejpuszit és visszaül a helyére.
-Denki, én ezt miért nem tudtam?-kérdezi az apja.
-Mert, nem merte elmondani.-mondja Kacchan és felpattan a padomra.
-Kacchan, nem a padon ülünk!-szólok rá, de megsem hallja.
-BAKUGOU KATSUKI!-szólok neki, amire egyböl vissza is ül.
-Ezt, hogy csináltad?-kérdezi Denki könnyes szemekkel fel nézve rám.
-Hát, anyától tanultam.-vonok vállat és mindenki elkezd nevetni. Kacchan is nevet, fura de úgy tűnik jól érezte tegnap magát.
-Hé, Bakubro! Hogy, hogy ilyen nyugodt vagy?-kérdezi tőle Sero.
-Az maradjon szerintem az ő titkuk.-mondja sokat sejtő hangon Denki.
-Ez így igaz.-mondjuk egyszerre.
-Oké, de akkor ez azt jelenti, hogy már megvolt?-kérdezi Denki. Mi csak elvörösödve ülünk. Denki kimászik az ölemből és mellém húz egy széket.
-Na mi van? Félsz, hogy bántani foglal azért mert Deku ölében ültél?-kérdezi Kacchan, a szőkétöl.
-Igen is és nem is.-mondja, aprót bólintva.
-Nyugi, ha Deku engedi akkor ülhetsz ott, amúgyis jó látni, hogy jóba vagytok.-bon vállat.
-Bakugou? Te szívtál valamit?-jön a kérdés Kiritől.
-Nem, nem szívott semmit, csak csináltam neki, egy szolép estét.-mondom neki, amire le esetf neki, és megint bőg.
-Most meg mi van?-kérdezi Kacchan.
-Azt akartam, hogy velem legyen az elsőd!-jelenti ki, amire a kis Denki ismét ugyan abban a pozícióban ül és sír az ölemben. Kacchan fel áll és elidul a vörös felé, és akkora pofont adott neki, hogy kirepült az éppen most nyíló ajtón. Majd kimegy hozzá és elbeszélget vele. Majd meglátok nála egy kis üveg tejet és a srác szájába önti. Pár perc múlva a vöröshajú kijózanodva tér vissza a terembe, és értetlenül néz engem és Denkit.
-Mi, történt?-kérdezi a fejét fogva.
-Az, hogy bevoltál drogozva. Szerencsére tudom, melyik drog az és, hogy mivel lehet a hatását elmulasztani.-mondja Kacchan.
-De honnan?-kérdezem szúrósan ránézve.
-Utána olvastam, mert általánosban minden bántalmazás közben és utána is mosolyogtál. Azt hittem drogozol és utána olvastam az összes drognak.-mondja majd megcsókol.
-Nem drogoztam, csak ittam!-súgom a fülébe, de szerintem ezt Denki is meghallotta mert kibújt az ölemből és értetlenül nézett.
-Mi van Denki, mit hallottál?-kérdezi Sero.
-Semmit.-mentegetőzik.
-Nem, nyugodtan mond el-nézek rá.
-Azt mondta, hogy nem drogozott csak ivott.-mondja Denki.
-Midorya te hány évesen kezdted?-kérdezi Kirisima.
-Hát, elsőben csak fél évente ittam, aztán másodiktól, ötödikig három hónaponta, aztán hatodiktól hetedikig csak kéthónaponta ittam, és nyolcadiktól egészen idáig minden hétvégén iszok.-sorolom az ivászataimat.
-De, hogy-hogy nincs ki ettől a májad?-kérdezi a tanár.
-Mert, fokozatosan hozzászoktattam az alkoholhoz.-vonok vállat.
-Szóval, ha most meginnál egy 100%-kos Whisky-t akkor sem lenne semmi baja?-kérdezi Denki.
-Az, hogy hozzászoktattam az nem azt jelenti, hogy nem menne szétt a májam.-mondom.
-De akkor, te egy alkoholista vagy?-kérdezi Aizawa.
-Nem tanár úr, nem vagyok az. Csak annyi sérelem ért, hogy nem akartam vagdosni magam, ezért neki álltam inni.-mondom.
-Jól van, de most térjünk rá a bálra. Azok akik itt lesznek a bálon, kötelesek lesznek segíteni, a berendezésben és a diszletekben. A macska páros előadása a tornaterem szinpados részén lesz. A Zöld Cicus ragaszkodott ahoz, hogy a kedvenc Dj-je is itt legyen szóval az este további részében Alfons fogja szórakoztatni a népet. A mi termünknteli lesz egy kis Zöld Cicus álltal szervezett rud tánc óra. Csak az alapokat fogja megtanítani. A Fekete Kandúr a tovabbiakban a Zöld Cicus második testőri szerepét fogja betölteni. A két főtestört meg majd amúgy is észre veszitek. Az igazgató még azt is elárulta, hogy aki megpróbálja megerőszakolni a két vendéget kicsapja az illetőket.-mondja az ofő. Én és Kacchan ezekről már tudtunk, de arról, hogy nekem még egy órát is kell tartanom arról nem.
-De, tanár úr!-csattan fel Kirisima.
-Igen?-néz rá.
-Nem lehetne, hogy a Cicus is pihenjen és szórakozzon?-mondja, én csak a fejemet fogom. Ez tényleg nem veszi észre, hogy Denki is itt van? Majd hátra fordulok és felé indulok. Elötte megállok és lenézek rá. Ő fel néz rám és én egy akkora pofont lekevertem neki, hogy a pad adta neki a másikat. Fel néz és kérdőn néz rám.
-Szerintem annak a Cicusnak, nem kell pihenő, na meg az, az egy óra még belefér az idejébe.-mondom neki és közeledek felé, csak addig, hogy aszemébe tudjak nézni.-És fogd már végre fel, hogy a Cicus foglalt, és nem a magadfajta nyálcsorgató disznókra bukik. És nézd már meg a vállamat, miattad van tele könnyekkel.-nézek rá a legszúrossab tekintetemmel. Az egész osztály hátrébb húzodott és megtartva a 3 méteres távolságot rohantak szünetre. Mi még bent maradtunk a teremben és elkezdtük kioktatni a vörös haju fiút. Az egész szünet rá ment, és a nap tovabbi részében csak azzal foglalkoztunk, hogy a termet díszitettük, és a tornateremben is a díszeket raktuk a helyükre. Amikor eljött az ötödik óra és a tornateremben voltunk, berontottak Denki bátyjáék osztálya. Monoma-val az élen, aki szinte minden hétvégén a bárban van.
-Sziasztok 1A-sok! Csak nem nektek kell a tornatermet díszíteni?-kérdezi miközben odamegy a szinpad elé és fel ugrik.
-Miénk a megtiszteltetés, hogy a Zöld Cicus és Fekete Kandúr tanító termében szerelhetjük fel a rudakat.-mondja amire Shinso oda megy és leüti a srácot.
-Bocsi a viselkedéséért ő már csak ilyen.-mondja és ledobja a szinpadról.-De valaki meg tudná mondani, hogy a Cicusnak melyik a kedvenc rúd fajtája?-néz körbe. Ekkor megjelenik apám is.
-Szerintem a Kandúr féle rud a kedvence.-mondja Uraraka. Apám pedig elájul. Én és Kacchan mindent eldobva a kezünkből futunk hozzá és ülünk le a földre.
-Szerintem, mi kicsináltuk tegnap a kocsiban.-nézek rá, ő meg csak elkezd nevetni.
-Hé! Ő akkor is az apám!-mondom és boxolom meg a vállát, amire visszatér és elkezdi pofozgatni az apámat. Kb olyan öt oerc után magához is tér, és felpattanva rohan kifelé a teremből.
-Mi történt vele? Tegnap óta fura a közeletekben.-jön oda Aizawa.
-Olyat látott ami fel kavarta.-mondja Kacchan.
-És az veletek kapcsolatos?-kérdezi Denki.
-Igen.-hajtom le a fejemet.
-Csak nem ti vagytok a rudtáncos páros?-kérdezi Kiri.
-Nem vagyunk mi azok. Délután amikor apám elvitt minket a bátyjához. Agh neeem megy!-mondom és Kacchanra nézek.
-Annyi a lényeg, hogy csináltunk valamit amíg a kocsiban voltunk és azt látta meg.-mondja Kacchan.
-Oké, szedintem ez sem érdekel minket.-fordul el Denki és megy a bátyjához. Ezek után mindenki közös erővel kezdett neki a tornaterem takarításába és díszítésébe. Én épp a bordás falak tetejét díszítettem LED szalaggal amkor Mike berontott a terembe, én meg annyire megilyedtem, hogy elkezdtem esni épp Kacchan kezébe. Amint a kezében voltam belenéztem a szemébe és csak csodáltam, ez egészen addig volt amíg egy nagy tapsvihar meg nem rázta a termet, és egy nagy öltönyös testőr sűrü bocsánat kérése.
-Sajnálom! Sajnálom!-jön oda és térdre ereszkedik és úgy folytatja. Kacchan letett a földre, én pedig Mike-hoz megyek és lehajolok egészen a füléig.
-Ha még egyszer így megijesztesz akkor tényleg elküldöm azt a videót a feleségednek és kirugattatlak apámmal! És az a szerencséd, hogy jókedvemben vagyok! És ha bárkinek is elmered mondani a mi kis titkunkat addig itatlak amíg a májad szétt nem megy! Értve vagyok?-súgom a fülébe. Ő csak gyorsan bólogat, én fel egyenesedek és kinyújtom a kezem.
-Semmi baj uram, nem történt semmi. Szerencse, hogy a párom itt volt.-mondom miközbe fel segítem a földről. Ő ahogyan fel állt el is tüzött innen, és már a hült helyét látthattuk. Később a másik testőr jött.
-Midorya Izukut keresem! Valaki tudja, hogy hol van?-kérdezi az ajtóban. Mindenki rám mutat majd folytatják a munkát.
-Áhh szóval te lennél az aki az elöbb megfenyegette Mike-ot?-kérdezi, én pedig a legközelebbi farúdhoz rohanok és cipőmet, zoknimat levéve kezdek fel mászni rajta a tetejéig.
-Gyere vissza te taknyos kölyök!-ordítja miközben a rudat mozgatja. Én már a tetején ültem egy vason, amikor beron ismét Mike.
-WILL! HAGYOD ŐT BÉKÉN! HA EZT A FŐNÖK MEGTUDJA ODA A MUNKÁD! HOGY KÉPZELTED AZT, HOGY EGY CIVILT ÍGY MEGIJESZTESZ?-megy oda és húzza vissza a testőrt, majd valamit a fülébe súg erre a testőr vörös lesz és ketten kimennek az ajtón. Kacchan megfogja a rúd alját én pedig lecsúszok a rudon, bár nem úgy mint ahogyan a bárban, hanem tűzoltók módjára. Amint leértem egy nagy tapsviharra kellett ébrednem.
-MIDORYA! Ezt te, hogyan?-jön oda a tesi tanár.
-Hát, egész sokat edzettem-vakargatom a tarkómat.
-Oda még senki sem mászott fel!-mondja megveregetve a vállam.
-Deku, hogy lehetsz ilyen hülye, hogy oda mászol fel?-kérdezi Kacchan majd magához húz egy ölelésbe. Amint elengedett vissza álltam a helyemre és folytattam a LED szalag felhelyezését. Már mindenki végzett amikor be jött apám maszkban mellette a két testőrrel és elötte az igazgatóval.
-Hölgyeim és uraim! Ez a férfi az All Might bár tulaja, és személyesen ellátogatott, hogy az utolsó símitásokat is meg nézze. Ő nem más mint maga All Might!-mondja az igazgató. Én meg amilyen gyorsan csak tudtam, Kacchan háta mögé bújtam.
-Hé, te ott zöld hajú, gyere csak ide!-mondja apám.
-Ki én?-szól Tsuyu.
-Nem a fiúra gondoltam, a szőke mögött.-mondja.
-És miért is menjen oda?-kérdezi Kacchan és a kezét védő állásba teszi, hogy engem védjen.
-Mert azt mondtam. Mike hozd ide!-szól a testőrnek aki inkább kifut a teremből.
-Akkod Will te hozd ide!-mondja és a másik szintén kifut a teremből.
-Ezekkel meg mi van?-teszi fel a kérdést.
-Szerintem Midoriya valami olyat mondott nekik amitől beijedtek.-mondja Denki, aki már ott állt Kacchan bal oldalán és ő is hasonló állásban állt mint Kacchan.
-Csak beszélni szeretnék vele.-mondja sóhajtva.
-Hé, emberek akkor valaki meg tudja végre mondani, hogy a Cicusnak melyik a kedvenc rúd fajtája?-kérdezi egyre idegesebben Shinso.
-MÁR ELMONDTÁK, HOGY A KANDÚR FÉLE RÚD A KEDVENCE!-üvölti mindenki egyszerre a szerencsétlen lila hajú felé.
-Ez nem igaz! Már megint?-kérdezi a lila hajú.
-Igen.-mondja Denki.
-De nem arra értem! Milyen rúd legyen a színpadon All Might?-kérdezi, én pedig kinézek a rejtekhelyemről és a főnök full fehéren állt az igazgató mögött.
-All MIGHT!-kiabálják egyszerre a lányok. Semmi.
-All MIGHT!-kiabállja már mindenki. Megint semmi.
Oda mentem és kicsit felpofozgattam amire csak karon fogott és kihúzott a teremből.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now