40.rész

217 14 1
                                    

Izuku sz.sz.
Kacchan mellett állok, és hallgatom a volt UA-s osztályfőnökünket, aki már 10 éve nem ott dolgozik. Egy-két dolgban még az is rátett arra, hogy eljöjjön a suliból, hogy Kacchan és én képesek voltunk egyszer-kétszer az osztályteremben is csinálni, na meg volt, hogy az irodájába is full részegen. Azóta eljött és abba a suliba tanít ahova még Kacchan és én jártunk általánosban. Na de itt állok mellette, és a sok rossz emléket próbálom elfelejeteni és ajókra gondolni.
-Deku!-szólongat valaki, ja meg van, a volt fekete hajú zaklatóm.
-Igen?-nézek rá az ilyesztő nézéssemmel, amire nagyon meglepődik és egy vél centivel odább húzódik.
-Csak annyi, hogy tényleg a UA-ben dolgozol, tanárként?-néz rám.
-Igen, kb 10 éve, és én vagyok az A-sok állandó osztályfőnöke.-mondom neki nyugodtabban amire ő is megnyugszik.
-Amúgy mióta vagytok együtt Bakugou-val?-kérdezi.
-Hát, 14 éve. Én 16 voltam, ő pedig 17 amikor összejöttünk. Nagyon emlékezetes és vicces nap volt az biztos.-mondom halkan, de mosolyogva.
-Azta, és hány éves a fiatok, és ki szülte?-kérdezi.
-Én szültem, és 14 éves.-mondom neki amire leesik az álla.
-Hogyan? 16 évesen szülted meg?-kérdezi, amire összeráncolom a szemöldököm.
-Nem akkor már 17 voltam.-sóhajtok.
-Oké, de mikor lettél te képes a gyerekvállalásra?-kérezi.
-Hát, mindig is az voltam, de most már épp a harmadikat várjuk.-teszem a kezemet a hasamra, mivel tegnap éjjel sikerült összehozni a harmadikat is.
-Azta, Katsuki már tudja?-néz rám, amire csak bólogatok, hogy igen.
-A gyerekek?-kérdezi, amire szintén bólogatok.
-Ezek szerint akkor Katsuki a domináns fél.-gondolkodik hangosan, amire csak bologatok.
-Most pedig megkérem a szülőket, hogy a név sor szerint jöjjenek ki a gyermekeikkel és mutassák be pár szóbal a munkájukat.-mondja Aizawa amire agyerekek és a felnőttek a táblához mennek és bemutatják a munkájukat.
-Eijiro család!-mondja Aizawa, amire az említett család ki vonul.
-Én Denki Eijiro vagyok. Informatika tanár a UA-ben és még a tánctanár segédje is vagyok.-mondja majd Kiri-re néz.
-Kirisima Eijiro vagyok. UA-ben tanítok tesit és magyar nyelvet.-mondja és a fiukra néz.
-Kaiy Eijiro vagyok, cégvezetői szakra készülök a UA-be, hogy utánozni tudjam a híres Kismacska párost, vagyis a Szőke Kiscicát és a Vörös Kiskandúrt.-mondja majd a neveknél a két szülő letépi magukról a ruhát és ott állnak a fellépő ruhájukban. A tinik egy részének vérezni kerdett az orra, a fele szülői karral együtt. A zaklatóimnak oda nyomtam a kezükbe egy-egy zsepit és gúnyosan mosolyogtam.
-Denki, Kiri. EZ EGY KICSESZETT ISKOLA!-mondja Aizawa mérgesen. Majd a kis szőkére néz, akinek a vörös zseme ravaszul csillogott.
-Kaiy ne mond, hogy téged is megfertőztek.-sóhajt, majd a fiú letépi magáról a volt egyenruhát, és az én régi Cicus ruhámban virított, amire odadobtam neki a nyakörvet. Ő meg indult a fiunk felé és a nyakörvre csatolta a pórázt, azt a fiúnk megfogta és felhúzta a fiút a tábla elé. Én és Kacchan összenéztünk.
-Mintha magamat látnám amikor bejelentettük.-nevet fel halkan, amire csak elmosolyodok.
-Ő itt az a személy akiröl a szüleink azt beszélik, hogy én vagyok a párja. Szóval itt és most megkérdezem. Kaiy Eijiro, lennél e Cicusom?-kérdezi a fiúnk amire az ő egyenruhája is lekerül és áll az említett fiú elött, Kacchan régi Kandúr ruhájában. Én és Kacchan kisétáltunk melléjük és néztük a jelenetet.
-Igen!-mondja a Kiri utód amire a fiam meghúzza a pórázt és megcsókolta a vörös szemü fiút. Amikor elválltak vörösen álltak mögénk. Én ránéztem Kacchanra és bólitottam.
-Bakugou Katsuki vagyok. A UA-be dolgozok Tesi és Cégvezetői szakon. De van egy másik melóm aminek a tagja vagyok már 14 éve!-mondja, majd szedi le magárol a munkaruháját és áll a kicsit felújított Kandúr ruhában.
-Bakugou te vagy a Kandúr?-kérdezi sokkoltan a piros hajú zaklatóm, amire fel ugrottam a tanári asztalra és kezdem el szexyn levenni az inegemet.
-Bakugou Izuku vagyok. A UA-ben tanítók Ének és tánc órát. És 18 éve vagyok egy bár főnöke.-mondom miközben már levettem az összes munkámba való ruhát és könyörgő macska pózban térdelek az asztalon.
-MIDORYA IZUKU! AZ ASZTALOMON VAGY MÁR MEGINT!-ordítja el magát Aizawa vérző orral. Én fel állok és egy előre szaltóval a földre érkezek talpra.
-IZUKU TE MIÓTA VAGY A ZÖLD CICUS?-üvöltik egyserre a volt zaklatóim és a fiaik csak néznek ki a fejükböl vérző orral.
-Aizawa, csak nem deja wu-t kapott?-kérdezem tőle miközben a kezébe nyomok egy zsebkendőt.
-De igen, csak akkor nem épp egy pornográf kiselőadást nyomtál le, hanem bejelentetted, hogy mennyire is harapsz azokra a személyekre akik a kapcsolatod útjába állnak.-mondja. Ezek után mi vissza vettük az eredeti ruháinkat. Nekem megkezdődött az 5 hónapos terhesség, Kacchannak pedig az unalmas hétköznapok. Már megint el telt egy év és már meg van a harmadik gyermekünk is akit Kimi-nek neveztünk el. Szőke, zöld tincsekkel az egyik szeme vörös a másik pedig zöld. A haja az apjáe, de az arca az enyém. Ő az a fiúnk aki a kettönk kecerékének lehetne, mondani. Na de innentől ismét a szokásos uncsi hétköznapok. Én és Kacchan szépen lassan kiöregszünk és a legidősebb gyerekünkre hagyjuk majd a bárt. Ez lett volna annak a története, hogy hogyan lettünk Kacchannal a színpad sztárja. Sziasztok Midorya Izuku voltam, vagyis Bakugou Izuku voltam!

______________________________________

Sziasztok! Elékezett ez a nap is, egy fejezet lezárul, na de nem kell beijedni, egy hasonló mégis más történettel fogok visszatérni! Szintén Bakudeku lesz. A kommenteket nagyon köszönöm! Főleg  Barbivagyok17, Lisa_1304092, KatsuIzuu, JirouKouka-nak. Köszönöm a kommenteket, nagyon jó érzés volt őket olvasni, és nem hagyták elveszni a könyvet az űrben. Az inspirációkat is nekik köszönhetem és a sok csillagózónak. Anyit tudok így utólag kérni, hogy aki idetévedt és elolvasta, azok olvassák el az ő könyveiket is!

Egyéb tudnivalók! Két könyvvel is érkezni fogok, mind a kettő Bakudeku lesz! Még egyszer nagyon szépen köszönöm annak aki el olvasta a könyvet! Sok puszi és ölelés!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Becky voltam, sziasztok.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now