Izuku sz.sz.
Az a kurva csak úgy fogta megát és kirángatott a teremből. A folyosón voltunk, neki lökött a falnak én meg összerogytam és a hasamra tettem a kezem. Ő próbált belerúgni a hasamba de én nem engedtem, a kezemet rugdalta, és amikor úgy gondolta, hogy elég letérdelt és elkezdett erőszakosan csókolni amire persze sírni kezdtem, hogy valaki mentsen már meg. Elkezdte leszedni a pólómat rólam, de amint meglátta a sok halvány szívás nyomot, elkezdett újjakat csinálni melléjük. Én csak sírtam és sírtam, amikor megállt és végig nézett a munkáján elmosolyodott.
-Mostmár az enyém vagy szépségem!-mondja mosolyogva majd kezdi le venni a nadrágomat és elkezdi mozgatni a nemességemen a kezét, de semmit nem éreztem. Ekkor elővesz valamit és lenyomja a torkomon. Pár perc után éreztem, hogy valami baj van mert kezdett meleg lenni és a nemességem is állni kezdett. De még mindig semmi.
-Mit nyomtál le a torkomon te kurva?-kérdezem tőle.
-Vágyfokozót.-mondja elégedetten, miközben elkezd levetkőzni. Én hányni tudnék egy pucér nő látványátol, és ezt meg is tettem, kiadtam a gyomrom tartalmát magam mellé, és láttam, hogy a fele drog ki is jött. A csaj nem foglalkozva a hányással, beleült a péniszembe és mozogni kezdett rájta, amire én csak felsikítottam, ő pedig vérezni kezdett. A sikolyomra hallottam, hogy valaki felénk fut. Oldalra nézek, és látom, hogy a Jones fut felénk. Én mégkesevesen sírni kezdtem.
-HÉ TE KIBASZOTT KURVA! NEM VOLT NEKED ELÉG A MÁSIK 200 FÉRFI?-üvölti, miközben a másik oldalról Kacchan fut ugyanolyan sebességgel, és egyszerre ütik állkapcson a lányt, aki eszméletét is vesztette. Én pedig lelököm magamról és bekúszok Kacchan ölelésébe. Jones pedig leveszi a púlcsiját és rám teriti.
-Sajnálok mindent!-mondja a hozzánk intézett szavakat.
-Részemről oké!-mondja Kacchan.
-Ré...sze...mr..ől...is.-remegem ki a mondatot, és elkezdek kínkeservesen sírni, és most még a nyányinger is ekőjött. Elfodultam Kacchantól és ismét kiadtam a gyomrom tartalmát, vele együtt a drog másik felét is. Ekkor a testem elkezdett megnyugodni és vissza másztam sírva Kacchan ölébe.
-Ez mi a faszomat adott Zuzu-nak?-kérdezi Kacchan.
-Nem tudom, de jó, hogy kihányta.-mondja Jones.
-Mi a picsa történt itt?-jönnek ki a többiek is.
-Te mit keresel itt?-kérdezi apám Jones-tól.
-Yagi, nyugi, ha ő nincs akkor nem tudtuk volna kiütni a csajt.-mondja Kacchan.
-HOL A FASZOMBAN VAGY MIKE!-üvölt fe amire egy véres Mike jön fel a lépcsőn.
-Itt vagyok uram.-mondja és eszméletlenül esik a földre.
-Valaki, hívjon egy mentőt és egy rendőrt is.-szól Aizawa.
-Én, hívom a mentőket!-szól Denki.
-Én meg a rendőröket!-szól Yamada.
-Várjunk. Nem te vagy az Acélszív banda főemberének az öccse?-kérdezi Jones-ra mutatva Kiri.
-De igen, én vagyok.-mondja.
-De honnan ismered Izukut?-kérdezi Iida.
-Tavaj a bárban játszott a banda és én is mentem velük, és ott ismertem meg ugyebár maszkban. Először a rudon láttam, utána kezdetm el nyomulni rá, mivel teljesen elcsábított, és hát ő olyan volt számomra mint egy drog. A nap 24 órajában látni akartam.-mondja.-De az életkorát, véletlenül megtudtam, így váni akartam, míg 18 lesz és akkor lefeküdni vele. Addig csak pofáztam neki a terveimet, amiket magamnak szöttem. De azért már elnézést kértem, és meg is bocsájtott.-mondja.
-Ha nem pofáztál volna akkor a tapit meg is engedtem volna, de a lefekvést még áttbeszéltem volna a menedzseremmel.-mondom neki.-És jah, már nem vagyok szüz és már terhes is vagyok két hete.-modnom neki, amire lefagy és a hasamra néz.
-Akkor azért vagy egy kicsit pocakos?-kérdezi, amire lenézek és tényleg van egy kis pocakom. A kezem rárakom és simogatni kezdem, amire Kacchan is ráteszi a kezét és simogatni kezdi.
-Izuku te tényleg megbocsájtottál neki?-kérdezi apám.
-Igen. Övé a pulcsi ami rajtam van, és ha ő nem fut ugyan olyan sebességgel mint Kacchan, és nem ütik ki egyszerre a csaj állkapcsát akkor a lány még mindig rajtam ugrándozva-mondom és megint elhányom magam.
-Jézus Deku te enyire udorodsz a női testtől?-kérdezi Uraraka, amire csak bólogatok.
-Akkor még jó, hogy nem próbálkoztam nálad.-mondja, amire egy kicsit felkuncogok.
-Rád mindig is a legjobb lány barátomként néztem. Sosem tudtál volna változtatni rajta.-mondom amire ő is elkezd kuncogni.
-Na meg nekem ott van Toga.-mondja.
-Nekem meg Kacchan.-mondom és megcsókolom, amitől a rosszullétem el is múlik. Ő vissza csókol és a csókunkat a szirénák szakitják meg. A rendőrség és a mentősök is egyezerre futottak fel.
-Rendőrség és mentősök! Mindenki nyugodjon meg.-szól a parancsnok.
-Yagi? Te meg, hogy kerülsz ide? Azt hittem hogy a bárodban ülsz és iszogatsz.-lepődik meg.
-Nem, már 2 éve a UA-ben tanítok cégvezetői órát.-mondja.-És a fiamat is tanítom.-mondja és rám mutat.
-Veled meg mi történt?-kérezi falfehéren tőlem.
-A földön fekvő csaj történt.-mondja flegmán Kacchan. A parancsnok int és a mentősök a csajt és Mike-ot is összeszedik.
-Valaki akar a melákkal jönni?-kérezi az egyik mentős.
-Én szeretnék!-mondja Will, apám int, hogy mehet és már itt sincsenek. A parancsnok elővesz egy tiszta ruhát a táskájából és nekem adja. Én fel veszem és magamra nézve, úgy nézek ki mint egy rohamjárőr.
-Elég csini vagy bizrosúr!-jön oda Kacchan és hív egy csókba.
-Ez most flörtölés lett volna?-kérdezem.
-Igen. De hogy csak tudd, van egy rab jelmezem.-kacsint amire vörös leszek.
-Ők most épp kódnyelven beszélnek, vagy csak így mutatják ki az egymás iránti érzelmüket?-kérdezi a parancsnok.
-Ők ilyenek.-mondja a fél osztály.
-Hogy vagy Mido anyu?-kérdezi Denki.
-Köszi jobban. Denki kicsim.-válaszolok.
-Hány éves a fiad Yagi?-kérdezi a rendőr.
-17 lesz júliusban.-monja neki.
-És te hany éves vagy Denki?-kérdezi a gyerekektől.
-Én is csak 17 leszek.-mondja nevetve.
-De akkor, hogyan?-kérdezi.
-Úgy, hogy én vagyok a Zöld Cicus, és ő a hazahozott befogadott Cica fiam.-nevetem el magam.-És osztalyon belül van még 6 gyerekem.-nevetek.
-És ki a Kandúr?-kérezi.
-Én vagyok!-húzza ki magát Kacchan.
-És te hány éves vagy?-kérdezi.
-Már 17 vagyok.-mondja.
-Yagi asszem veled még van mit megbeszélnem. De az a fontos, hogy segítettetek megtalálni egy elszökött sarki kurvát.-mondja.
-Ő volt az a csaj aki a Perverz srác, elött állt?-kérdezem.
-Igen, de hol van a Perverz srác?-kerezi.
-Itt vagyok!-jön elő Mineta.
-Végre megvagy!-mondja.
-Várjon, őt ne vigye be! Ő ilyen már születése óta!-mondom neki amire bólint és Mineta visszaszalad a terembe. Mi kint megbeszéltünk minden fontos információt és mentünk vissza a terembe. És egész nap a rendőr szettben maradhattam, mivel a ruhám csupa hányás és vér lett. Épp a ház előtt vagyunk és készülünk bemenni a házba.
-Yagi maga menjen be először és tegye azt amit mindennap.-szól Kacchan amire bemegy és nem is halkunk felőle semmit. Mi Kacchannal egy olyan 5 perc után belépünk és levéve a cipőt megyünk a konyhába.
-Szia nagymama!-szól Kacchan az anyjának.
-Tessék, már ilyen öregnek nézel?-jön oda és kever le egy taslit a fiának, amire anya is kijön.
-Szia nagyi.-köszönök neki, amire elsírja magát és a nyakamba ugrik.
-Gratulálok fiam!-ad puszit a fejemre, majd a hasamra.
-Mit akar ez jelenteni? Fel csináltad Izukut?-kérdezi Mitsuki, Kacchantól.
-Igen. És nem bántam meg.-huzza ki magát.
-NAGYAPA LESZEK!-kiállt fel egyszerre Masaru és Apa.
-ÉN MEG APUKA!-üvölt fel Kacchan is.
-Akkor már ti is száljatok be anya.-súgom neki amire Mitsukival összenéznek és bólintanak.
-NAGYMAMA LESZEK!-üvöltenek fel egyszerre.
-ANYUKA LESZEK!-üvöltök fel sóhajtva. Erre mindenki rám néz.
-Most mi van? Én fogom kihordani, és Kacchan nevét is megkapja.-mondom nekik.
-Szóval akkor ő is Bakugou lesz?-kérdezi apa.
-Igen, és már én is az vagyok.-mondom.
-Miért?-kérdezi anya.
-Mert ki kiabálta az egész osztálynak, hogy őt Bakugou Izuku-nak hívják. És elsősorban az apja írta erre a névre a volt házatokat.-mondja Kacchan.
-Szóval igaz, hogy megvetted nekik.-sóhajt anyám.
-Igen, de ezze mi a baj?-kérdezi apa.
-Hát, pl az, hogy a bárban is van egy házuk? Oda kéne költözniük, nem pedig egy putriba.-mondja, amirészben igaz. Ezek után elmeséltük az egész napunkat, és a csajt is elmeséltük, amire Kacchan anyja káromkodni kezdett és átkokat szort a lányra. Anya, apa és Masaru pedig sírtak. Este pedig lefeküdtünk alaudni.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...