18.rész.

268 17 5
                                    

Másnap reggel megint az ébresztőre kelltünk. Megcsináltuk a reggeli rutinunkat, majd lementünk ratgelizni ahol amint leértünk fagyos lett a hangulat apám miatt. Én leültem az asztalhoz, addig Kaccha két tányért és kanalat hozott és visszafordult tejért és gabonapehelyért. Elém rakta a tálat és beleöntötte a tejet és a gabona pelyhet egyszerre. Majd a saját adagját is és jött mellém enni, miközben ült le nyomott egy puszit a fejemre majd kezdett el enni.
-Na jó! Csak én láttam rosszul, vagy ez mind megtörtént?-kérdezi Mitsuki a szemét dörzsölve.
-Igen, ez megtörtént!-mondja Kacchan nyugodt hangon.
-Wow fiam, mi lelt?-kérdezi az apja.
-Azt nem akarod tudni.-mondja az apám.
-Miröl nem akarok tudni?-kérdezi az apja az apámra nézve. Mi már meg ettük a reggelit és a mosogatógépbe tettük amikor apám fel áll és kirohan az ajtón.
-Fiam! Bakugou! Indulunk!-kiállt be.
-Ennek meg mi baja?-von vállat Mitsuki, mi pedig rohamunk ki és ülünk hátra a kocsiba.
-Apa, kérdezhetek a hétvégéről?-hajolok előre, hogy hallja amit mondok.
-Igen.
-Az előadás után, mi átt öltözhetünk és bulizhatunk a többiekkel?-kérdezem.
-Igen, de a maszk marad!-szól nagyon komoly hangon.
-Rendben.-válaszolom és már a sulinál is voltunk. Kiszálltunk, és Kacchannal kézenfogva sétáltunk a terem felé. Ismét bőgés. Benyitunk a terembe és annyit látunk, hogy Kirisima a padon fekszik a kezében a telfonjával.
-Mi történt?-kérdezem.
-Te még nem tudod a hírt?-kérdezi kínkeservesen Kirisima.
-Milyen hírt?-kérdezi Kacchan.
-Napvilágra került egy fél órásra gyosított pornó videó.-mondja Sero.
-Igen, és?-kérdezzük egyszerre.
-A videón a Zöld Cicus és a Fekete Kandúr vannak.-mondja Sero, mi pedig lefagyva álltunk egymás mellett. Éppen becsömgettek amikor jött az apám.
-Jó reggelt gyerekek!-jön be nagy vidáman, de amimt meglátja a káoszt le esik a vigyor a képéröl.
-Mi történt?-kérdezi.
-Napvilágra került egy videó, ahol a Zöld Cicus és a Fekete Kandúr épp szeretkeznek.-mondja Mina. Erre apám is lefagy.
-Tessék?-kérdezi.
-Jól hallotta.-mondja Shoto.
-Fiam! Bakugou gyertek velem! Uraraka te is!-mondja apám, és megyünk vele ki a suliból. A kocsinál beszállunk és elindulunk a bár felé. Todoroki hívott. Fel vettem.
-Szia Todoroki!-köszönök.
-Midorya hova mentetetek?-kérdezi.
-HOGY A KIBASZOTT KURVA KAMERÁKBA BELE!-kezd el üvöltözni apám, amire én betömöm a száját a táskámban talált ronggyal.
-Ez ki volt?-kérdezi a vonal túlvégén.
-Senki, csak a járókelők.-mondom.
-De, miért mentetek el?-kérdezi.
-Azt nem mondhatom el. Csak annyit, hogy most a Cicusnak szüksége van rám!-mondom
-De ti most mit csináltok?-kérdezem, mert a háttédben veszekedést hallok.
-Azon vitatkozunk az ofővel, hogy a Kandúr milyen tablettát adott a Cicusnak.-mondja.
-De milyet adott neki?-kérdeztem, tettetett tudatlansággal.
-Idézem Kirishima szavait: BIZTOS, HOGY VALAMI KURVA ERŐS DROGOT! A ZA A PARASZT MEG SEM ÉRDEMELNÉ A CICIUST!. Hasonlókat ordibál. Momo szerint fájdalom csillapító, Denki szerint is fájdalom csillapító.-mondja.
-Akkor üzenem Kirinek, hogy a Kandúr sosem drogozná be a Cicust!-mondom komoly hanggal.
-Ezt te honnan tudod?-kérdezi. Amire Denkit hallottam meg ahogyan szó szerint elismételi a tegnapi beszédem.
-Oh értem. Rendben Midorya, akkor szólok neki.-mondja majd teszi le. Én kiszedem apam szájábol a rongyot majd megpuszilom, bocsánat kérésképp. Ekkor a bár hátsó bejáratához, kiszálltunk és a 10.re vezető gyorsliftel mentünk fel a 10.re.
-Apa, miért rángattál minket ide?-kérdezem.
-Azért, mert Tomura le tudja szedni a videót a netröl. És ahoz, hogy leszedje kelletek ti is.-mondja.
Apám indtézett egy telefont Tomurához, aki 3 perc után itt is volt.
-Mi történt úram?-kérdezi tisztelettudóan.
-Le kéne törölnöd a netröl egy videót.-mondja.
-Gondolom a Zöld Cicus és Feket Kandúr 30 perces videóra gondolsz.-mondja és ül le a számítógép elé és kezd pötyörögni valamit.
-Igen, de honnan tudtad?-kérdezi.
-Hát, Toga mesélte, hogy a vöröshajúnak bejön a Cicus és a cicusnak pedig ott van a Kandúr, ezért feltörtem apám rendszerét és csak neki elküldtem a videót, hogy végleg megszakadjon a szíve és ne legyen ilyen beteges.-mondja miközben az utolsó gombot is lenyomta-és kész. A törlés befejezve.
-De Toga nem tenne ilyet!-csattan fel Uraraka.
-De igen. Annak idején az összes bárban történő porno jelenetet fel rakta a netre, és úgy szerzett követő tábort magának.-mondom neki én.-De befejezte amikor te jöttél a képbe. Azaz meglátott velem sétálni az utcán és azóta mint ha kicserélték volna.-mondom.
-Szóval miattam változott meg?-kérdezi.
-Úgy ahogy mondod.-mondjuk és egyszerre hárman. Kacchan pedig csak állt és nézett ki a fejéből.
-Kacchan, minden rendben?-kérdezem miközben megölelem.
-Igen, csak most esett le, hogy a bárban vannak kamerák.-mondja.
-Igen és?-kérdezem.
-Nem lehet, hogy valaki be drogozza Kirisimát?-kérdezi.
-Nem tudom, a pultosok csak szín tiszta italt adhatnak ki. Anyád meg még nincs itt. Szóval már csak egy külső ember teheti.-mondja apám.
-Most komoly anyunak is itt kell dolgoznia?-nézek apámra.
-Igen. Ő döntött így. Csapos lesz és kész.-mondja.
-De hol?-kérdezem.
-A gyerek megőrzőben.-mondja apám.
-Nekünk van olyanunk is?-kérdezzük egyszerre négyen is.
-Mostantól lesz. A hét éves kislány esetéből tanulva, megvettem a mellettünk lévő üzetet. Annak az első három szintje lesz a gyermek megőrző. Bakugou, anyud és apud is beválalt egy-egy szintet. Már csak három segéd kéne.-mondja apám.
-Anyukám és apukám is új munkát keresnek, kevéslik a pénzt.-mondja Uraraka.-Na meg én is beállhatok, mert szeretem a gyerekeket.-teszi hozzá.
-Akkor még ezt veled megbeszéljük, de most irány vissza a suliba.-mondja apám. Nekünk nem kelletf kétszer mondani 5 percen belül a kocsiban ültünk és hajtottunk az iskolába.Az iskolába beérve rohamtunk a terembe ahol az ifő tartott osztályfőnöki órát. Apámtól meg kaptuk a felmentést és már a helyünkön voltunk.
-Midorya! Igaz, hogy te személyesen ismered a Zöld Cicust és a Fekete Kandúrt?-kérdezi Kirisima, én csak felé fordulok és bólintok.
-Miért, nem engem szeret?-kerdezi.
-Meet nem is ismer! Fekete Kandúrt meg már egész kiskora óta ismeri, és egymásba estek az első találkozásukon. Fekete Kandúr nagyon sokat szenvedett az miatt, hogy nem merte elmondani az érzéseit, és Zöld Cicus sem tudott lépni. De amint találkoztak egy eldugott véletlenszerű helyen, bevallották egymasnak az érzéseit és most együtt vannak.-mondom.
-De hát akkor egyedül fogok meghallni vagy kiiktatom a Kandúrt.-kezd hangosan gondolkodni, Denki pedig odafut hozzám és mintha én lennék a mikulás úgy ül az ölembe és kezd el sírni.
-Hé, Denki mi a baj?-jön ide Aizawa, és kezdi simogatni a fia hátát. A fiú ellöki az apja kezét és és mégszororsabban kezd el ölelni.
-De mi a baja?-kérdezi többen is. Ekkor Kacchan fel áll és mellém sétál, és elkezdi símogatni a síró fiú fejét, ami most bele van fúrva a vállamba.
-Kérem szépen ennek a fiúnak az a baja, hogy az a srác akibe szerelemes, képes egy kibaszott rúdtáncos után nyáladzani, és bőgni ha éppen jól érzi magát a saját szerelmével.-üvölti el magát Kacchan, amire a vörös csak nézett ki a fejéből és a tekintetét váltotta a szőke és a sárga hajú között.
-Ez igaz, Denki?-kérdezi.
-Igen, igaz és már lassan 2 éve szenved miattad!-mondom, amire Kacchantól kapok egy fejpuszit és visszaül a helyére.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now