Katsuki sz.sz.
Szombat délután 4 óra volt amikor kaptam egy hívást Kirisimátol amit fel is vettem.
-Csá haver! Akkor jössz a buliba?-kérdezi.
-Hogyne mennék? Talán gyereknek nézel?-kérdeztem bajlós hangon.
-Nyugi, nyugi csak megkérdeztem, hogy jössz-e, de a válszt meg is kaptam. 7:30-kor a parkba gyere!-szól izgatottan.
-Jól van, fogtam.-szóltam neki majd le is raktam.
Elmentem lefürödni, majd a tegnapi göncömet is magamra tornáztam, ezzel el ment vagy úgy két óra mivel a fürdőben még be is aludtam més fél orára. A felöltözés után lementem a nappaliba majd egy óran keresztül valami ritka szar filmet néztem. 7:15-van kimentem az előszobába, fel vettem a cipőmet majd nyitottam az ajtót, de valaki megállított.
-Már megint oda mész?-kérdezi apám.
-Igen.-mondom
-Érezd jól magad! És jah, nehogy holtrészegenngyere haza, mert anyád szijjat hasít belőled.-mondja amire csak morogtam egyet és már az ajtóban sem voltam. A parkba érve megláttam a kis csapatot,
-Hé haver végre itt vagy!-futnak oda hozzám.
-Na mivan késtem?-kérdeztem.
-Nem, dehogy csak meg várunk két személyt.-mondja Tsuyu.
-Miért kettöt?-kérdezi Shoto.
-Mert Uraraka azt mondta, hoz magával egy lányt aki tegnap írt rá.-mondja Tsuyu.
-Na de jó!-forgatomna szemeimet.
-És Uraraka azt is mondta, hogy a csaj a bárban dolgozik.-mondja, amire Kirisima szeme felcsillan.
-Eszedbe se jusson!-szóltam rá.
-Mi, de miért nem kérdezhetem meg a táncos nevét?-kezd el hisztizni.
-Mert nem véletlenül titok a neve.-szólal fel a most érkező szőke csaj, aki Uraraka mellett sétál.
-Ő meg ki?-kérdezi Iida.
-Toga vagyok. Toga Himiko!-mondja nagy boldogsággal.
-Én Todoroki Shoto vagyok!
-Én Iida Tenya vagyok!
-Én Denki Kaminari!
-Én Mina Ashido!
-En Tsuyu Asui!
-Sero Hanta!
-Kirisima Eijiro vagyok!
-Bakugou Katsukit-nyögöm oda a végén.
-Indulhatunk?-kérdezi a csaj. Én az órámra nézek 8:00. Már fél órát elbasztunk a bemutatkozással.
-Igen menjünk!-szólalt fel a három idióta az én csapatomból.
-De csak szólók! Nem mondhatok semmit az ott dolgozó személyekről!-mondja komoly hangon a lány.
-Dekuról tud valaki valamit?-kérdezi Uraraka.
-Nem, nekem annyit írt, hogy holnap ráér, de csak az All Might bárba tud elmenni-mondja a pápaszemes.
-Nekem annyit írt, hogy szóljak mindenkinek aki ma ott lesz a bulin, hogy holnap menjünk a bárba és meséljünk el neki mindent.-mondja Shoto.
-Benne vagyok!-jött a válasz egyszerre. Én is megyek az biztos.
-Én is jövök.-mondom, amire mindenki értetlenül néz rám.-Most mi van? Azt irta, hogy mindenki, abba benne vagyok én is nem?-kérdezem kissé feszülten.
-De benne vagy haver, csak tőled nem vártuk, hogy el fogsz jönni.-von vállat Denki.
-Tch-fujtam ki a levegőt és az út további részében hátul haladva néztem a két kissebb csoportot. Ami annyiból állt, hogy külön a lányok, és külön a fiúk. Amint oda értünk, az őrök csak úgy beengedtek minket, majd leültünk egy olyan kanapéra ahol látni lehet a táncost. Ugyan is a nép csak ő miatta jött.
Az idő telt, már 9:00 volt amikor a szinpad mögül egy hatalmas, ajtó csattanást hallottam, majd rá pár percre egy nagy testőr jött ki a kezében egy 7 éves kislányt fogva. Toga felállt és oda ment hozzá.
A beszélgetést nem hallottuk csak azt láttuk hogy a lány megveregeti az őr vállátt majd vissza jön.
-Mi történt?-kérdezte meg Kiri.
-Az a kislány majdnem a szívbajt hozta a híres Zöld cicusra.-mondja.
-De hogy kerül, ide egy ilyen fiatal kislány?-kérdezi Uraraka.
-Azt nem tudom, de ha ez valamelyik itt dolgozó, gyereke vagy rokona, akkor a főnök ki is rúghatja az illetőt.-mondja a szőke.-amúgy kértek valamit inni?-kérdezi.
-Ahj , most kapcsolódj ki! Nem dolgozol szóval lazíts!-szól rá a barna lány.
-Jól van na. Csak így még nem ültem itt.-mondja, de választ nemtudtunk adni, mivel elkezdődött a produkció. A színpad két oldalárol zöld füst áramlott ki, és a szinpad feletti térből kezdett leereszkedni a rúd rajta a Zöld cicussal. Valami fura de Kirisimának tetsző pózban volt. Én csak oda nyújtottam egy zsebkendőt a vérzőorru haverjaimnak.
-JÓ ESTÉT MINDENKINEK! A SZÍNPADON A ZŐLD CICUS!-jött elő a háttérből egy szőke öltönyös, ugyan olyan maszkos férfi mint ami a táncoson van. Na ezek biztos hogy rokonok. Gondoltam magamban.
-Jó estét! Készen álltok a mindent elsöprő bulira? Nyauuu-jött a kérdés a zöld hajú fiútól.
-IGEEEN!-üvölt fel mindenki egyszerre.
-Akkor fiam kezdheted is!-szól a bárvezető, a fiúnak, aki elkezd fújtatni, mint egy igazi macska. Erre a férfi elkezd kacagni, majd lesétál a színpadról és kezdődik az előadás. Másfél óra elteltével eljött az utolsó szám.
-Most pedig szeretném, megkérni a bárban álló szépfiút, hogy hozzon nekem valamit.nyáuh-mondja a szexyzős hangjával. Nem is tudtam, hogy ennek van ilyen hangja is. Ekkor a férfi a pult mögül kilép egy nagy pohár vodka naranccsal, és feladja neki, és megáll. A zöld hajú megissza az italt, majd vissza áll az utolsó számhoz.
-Mielött el érnénk az este fénypontját, szeretném ha mindenki, mindent bele adva táncolna a párjával, és akinek nincsen párja azt fel hívom ide.-mondja, erre mindenki párokba rendeződik, én meg egyedül ülök a már amúgy is bulizó bagás mellett.
-HÉ! Dabi kérnék egy kis leflektor fényt, a sarok asztal ötös ülőhelyére!-szól és ekkor a leflektor felém íranyul.
-MI VAN VELEM? KAPCSOLJÁTOK MÁR LE MERT MEGVAKULOK!-ordibálok, de a zöld lesétál a színpadról, és megáll elöttem.
-Gyere velem!-mondja majd el kezd húzni maga után, de én nem hagyom magam.
-Engedj már el!-szólok neki, de semmi. Ahogy megnéztem a fülében hangtombító van a tömeg miatt. Amire szólhattam volna már a színbadon álltam mint valami oszlop.
-Na, hőlgyeim és uraim! Ez a srác kivel van?-kérdezi.
-VELÜNK!-jön a válasz a csapatomtól.
-És hol a párja?-kérdezi. Ez meg mi a faszrol dumál? Rájött volna, hogy egész végig vártam valakit. Ekkor jelentkezett a vörös hajú barátom.
-Igen, te ott! Vörös fejü!-szól neki oda, amire a fény felé irányul.
-Gyere közelebb.-mondja. Ő pedig egészen a nyúlvany elejéig jött, a zöld hajú terpesztérdelésre ereszkedett és ülő kiscicát szimulálva ült le. A kezében pedig egy mikrofon, volt.
-Miért, hol a párja?-kérdezi, miközben a mikrofont neki adja.
-Nem, jött el. Más dolga akadt.-mondja Kiri. Ez komolyan azt mondta, hogy Deku a párom? Ez hülye! Ezt még vissza kapod.
-Ejnye, pedig milyen jóképü egy fiú, ha nem lenne foglalt a szíve akkor biztos elrabolnám. Szerencsés lehet az illető.-mondja, de mintha hangjában szomorúság ült volna .
-És hogy néz ki ez az illető?-kérdezi perverz mosollyal az arcán.
-Hát úgy 166 centi, fiú, és zöld brokkolihoz hasonlító haj, és gyönyörű zöld szemek. De a tieidnél nem gyönyörübb. Lennél a barátom?-kérdezi a végén, erre kiveszi a kezéből a mikrofont, majd egy jól irányzott dobással az egyik testőrnek dobja. Visszasétálá a rúdhoz és eltezd rajta felfelé mászni, a felénél meg áll és hátrahajol az egyik kezét a rudon a másika a szívehez, helyezte.
-Sajnos, nem lehetek a párod!-mondja majd el endedi a kezével a rudat és lóg a felsőteste a levegőben.
-Nem lehetek a te párod, mivel az én szívemet már elrabolták!-mondja szenvedéjjel, majd megpördül a rudon és leérkezik a szinpadra. Felém sétál.
-Ülj vissza a helyedre, ha foglalt a szíved akkor nem fogom elvenni az eszed, de azért ha bent vagy a WIP jegyes brigádban, téged is szívesen látlak a szobámban.-mondja majd, meglöki a vállamat, hogy mehetek.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...