Bakugou Katsuzu vagyok, 14 éves és most jelentkeztem a UA-be cégvezetői szakra. Anyám a híres All Might bár új igazgatója és táncosa. A történetük röviden annyi lenne, hogy amikor először találkoztak egymásba estek, de anya egészen 16 éves koráig nem értette az érzéseit ezért nem érzett semmit. Apám pedig anyámat zaklatta azért, hogy elnyomja az érzéseit. Egy szép napon összejöttek és kezdődött a kalandos és vicces pár elsőhetük és a pár hónap, amiben én is szerepet játszottam, mint anya hasában lévő csöpség. Anyáról röveden, híres és tehetséges rúdtáncos, fiú, gyönyörű zöld szemekkel és brokkolis hajjal. Kedves és segítőkész, imádni való anyuka. Az apám is híres, de csak is anya miatt. Gyönyörű smaragd szemek és hozzám hasonló sünis haj. Lobbanékony és állandóan ideges. A nagyszüleimrőp meg még veszélni sem akarok. Apa felöli mamám szinte apa csak idősebbe és nőbe. A papám pedig olyan természetre mint anya. Anya felöli nagyim szinte kiköpött anyu, már csak a természetük és a kicsit hasonló kinézetük is. A papi pedig, nem nagyon hasonlít anyura, csak a szerteágazó haj és a csontosságát örökölte tőle anya. Épp a bárba tarok a legjobb barátommal és egyben nagy szerelmemmel Kaiy-jal. Ő a masodik hires tancos Szőke kiscica azaz Denki és a híres Vörös Kiskandúr vagyis Kirisima közös gyereke. Apáéknak igaza volt abban, hogy mi egymásnak vagyunk teremtve. Anya és Denki nagyon jóba vannak, Uraraka nénivel együtt. Uraraka és Toga néni anyának dolgoznak és nagyon jó az ő munkájuk is, de én anya helyére pályázok. Olyan akarok lenni mint ő, az ikolában a mai napon azt a feladatot kaptuk, hogy mindenki menjen be a szüleivel és viseljék azokat a ruhákat amikben dolgozni szoktak. Apa ugyebár két munkahelyen dolgozik, mivel ő a tesi és cégvezetői óra tanár a UA-ben. Anya pedig egyszerre vezet egy bárt és ő is tanár a UA-ben, tánc és ének tanárként. Épp a bárba nyitunk be ahol a nép csak özönlik a szinpad körül. Anyám és apám van a szinpadon és táncolnak, énekelnek és egyéb dolgokat csinálnak, de én csak felhúzom Kaiy-t anyáék irodájába vezető liftbe és nyomom meg a 10.re vezető gombot. Az ajtó kinyilik és Denkiék fogatak.
-Katsuzu és fiam! Gyertek Izumi már várt titeket!-mondja Denki.
-Anya! Apa!-kiállt a kis vöröske és szalad az anyjához.
-Denki, hol van a húgom?-kérdezem amire elő is jön az említett szőke és vörös szemü lány, aki anya tökéletes mása csak lányba és hosszabb hajjal. Én megölelem a nálam 6 évvel fiatalabb testvérem.
-Bátyus! Anya és apa hol van?-kérdezi.
-Lent vannak a szinpadon.-mondom neki, miközben megpuszilom.
-Az a puszi nem Kaiy-nek járna?-kérdezi Kirisima. Én pedig olyan vörös leszek, mint Kiri haja.
-Apa!-szól rá a vöröske.
-Most mi van? Ti egymásnak vagytok teremtve, úgy mint Izuku és Katsuki. Vagy úgy mint én és Denki.-mondja.
-De te mégis anyára csorgattad a nyálad.-mondom neki vissza szólásképp.
-Ez ügyes volt fiam!-szól apám, a liftből kiszálva anya derekát fogva. Anya pedig a beszólásra oldalba boxolja.
-Hé, a gyerek csak az igazat mondja!-szól apa, amire Kiri elkezd könyezni és térden állva odakúszni anya elé.
-SAJNÁLOM! SAJNÁLOM!-esedezik, amire anya csak felnevet.
-Kiri, most azonnal embereld meg magad!-mondja és felsegítí a földről.-Különben is ne tőlem kérj bocsánatot, hanem az asszonytól!-mondja komolyan.
-Denki szivem sajnálom.-mondja a vörös férfi.
-De, hát nem is én ittam le magam részegre miatta!-néz anyára Denki.
-Anya, miröl beszél Denki?-kérdezem.
-Arról, hogy a kapcsolatunk elején anyád annyira kiakadt Kirisima állandó rajongása miatt, hogy egyszerre lehúzott egy 90%-os másfél literes üveg rumot.-mondja apa, amire én csak nézek anyura.
-Anya! Ezt miért nem mondtad? És hogyan egészséges még a májad?-kérdezem, mert amya elég sokat iszik, főleg apával együtt.
-Mert már 7 éves kora óta ivott!-mondja Denki.
-KUSS LEGYEN MÁR!-üvölti el magát anya.
-De hát, te ittál már akkor.-mondja Kiri, amire anya úgy nézett rá mint apára amikor nem csinál valamit jól, neki indult a férfi felé, az meg elkezdett elfutni előle és bebujt anya íróasztala mögé. Anya csak követte és lekevert neki egy tockost, amitől mindenki nevetni kezdett. Kiri fel állt és a tarkóját vakargatva ült vissza az előző helyére.
-Na ezért nem szabad. Dekuról így beszélni.-mondja apa.
-Te is kérsz Kacchan?-néz rá anya.
-Nem, köszi, de másból szivesen kérnék.-néz anyára apa perverzül, amire anya megcsókolja.
-Asszem, a ma estétek is jó lesz!-mondja Denki.
-Szerintem a miénk is.-mondja Kiri, és csókba hívja Denkit. Én Kaiy-ra néztem és szerintem egy kicsit el is vörösödtem.
-Katsuzu, valami baj van?-jön közelebb, engem meg elkapott a meleg pánik.
-Az, hogy meleg.-mondja anya amire már Kaiy is vörös lesz.
-Na én megmondtam, hogy egymásnak vannak teremtve.-nevet fel egyszerre apa és Kiri.
-Ez igaz. De hol van a felesem?-kérdezi anya amire a papi kijön és egy üveget ad neki amit anya meg is ivott.
-Köszi apu.-mondja majd puszilja meg az öreget.
-Izukuuu!-jön Toga is.
-Igen?-kérdezi anya.
-Sikerült!-ugrándozik a nő.-Sikerült beszedni az 5 millió kreditet!-mondja.
-Akkor annak a felét tedd Katsuzu és Izumi számlájára a masik felét pedig az enyémre és Kacchanéra.-mondja anya.
-De Izumi miért kap pénzt?-kérdezi Kaiy.
-Azért, mert ő is benne van a családi válalkozásban, és ha te is együtt lennél Katsuzu-val akkor te is kapnál.-mondja anya.
-Valaki szabadítson már meg ezektől a vénektől!-ordítom el magam vörösen, amire csak nevetést kapok.
-Be talált a meleg pánik, fiam?-kérdezi apa.
-A nap 24 órájában.-válaszolok neki.
-Ne mond velem is ez volt!-mondja amire csak néztem rá.
-De azt, hogyan? Azt hittem, hogy neked minden zökkenő mentesen ment.-mondom neki.
-Hát fiam, akkor nagyon rosszul hitted! Jones bácsi is zavaró tenyező volt. Na meg az a kurva is akit végre lecsuktak.-mondja mérgesen, amire anya hasba boxolja apát.
-Nem káromkodsz Izumi elött!-szól rá apára anya.
-Hol van anya?-kérdezi anya.
-Itt vagyok!-jön elő a nagyi.
-El vinnéd Izumit, amíg mi megbeszélünk egy-két dolgot?-kérdezi amire a nő elhívja a hugomat,mi pedig leültünk a fotelbe.
-Na és milyen napotok volt?-kérdezi anya.
-A suliba azt a feladatot kaptuk hogy mindenki abba a ruhába menjen amibe a szülei dolgoznak, és vigyék be a szülőket is.-mondom.
-Akkor, meg is van mit vesztek fel!-csapja össze a kezét apa.
-Na és mit?-kérdezi Kaiy.
-Te fel veszed Zuzu régi Zöld Cicus ruháját, te pedig fiam az én régi Fekete Kandúr ruhámat, és jah, jár hozzá egy nyakörv a Cicusra, és egy lánc a Kandúrnak.-mondja.
-Jó, de akkor, hogy megyünk be?-kerdezi Denki.
-Hát, mivel mindannyian a UA-bem tanítunk, így fel veszük a ruhák fölé az ottani egyenruhákat és asuliba beérve veszük le.-von vállat anya.
-Ez jó, ötlet.-mondja egyszerre a három másik felnött. Én csak Kaiy-ra néztem és egyszerre vörösödtünk el. Ezek után anyáék elvittek, ruhát próbálni és feküdtünk le aludni.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...