Izuku sz.sz.
Reggel egy ébresztő óra hangjára kelltem fel. Fájt a fejem, hanyingerem volt. Éreztem egy erős kart a derekam köré csavarodva, egy fejet a nyakamba fúrva, és egy lábat a lábam között. Várjunk de ez mind pucéran? Jesszus mi történt itt tegnap este, mit csináltam? Kérdeztem magamtól majd egy fél perc után meg is érkezett a válasz. Megint a jól megszokott emlékzuhatag. Ekkor jöttem rá, hogy én már nem vagyok szüz.
-Kacchan! Kellj fel légyszi.-monom miközben puszilgatom a kezet mivel csak ezt értem el.
-Erre érdemes fel kelni. Bárcsak erre kelhettem volna mindennap.-monja majd kinyomja az ébresztőórat. Feleltünk, lezuhanyoztunk, és elindultunk a suliba. Toga és Uraraka is velünk jöttek, bár Toga a bárnál lefordult dolgozni. Apának ma nincsen óraja így a Bakugou házban maradt, anyámmal. Az első 4 óra zökkenőmentesen telt, de az 5. Szünetre már kezdtem érezni, hogy váj a seggem. Tesi órán torna sorban álltunk amikor összerogytam.
-Hé! Midorya Izuku, minden rendben?-jön oda Éjfél tanárnő, majd letérdel elém.
-Mi történt?-kérdezi aggódva.
-Semmi, csak tegnap elestem és bevertem a fenékcsontom.-adok egy hazugságot, de úgy látszik nem vette be.
-Az igazat.-monja komolyan.
-Majd óra után elmonjuk!-ront be apám, egy papírral a kezében, amit nem tudok hova tenni.
-Yagi! Hát te?-kerdezi majd oda megy a férfihez és meg öleli.
-Hé, apa! Nem elég neked anyám?-kérdezem tőled, de fájdalmasan mivel rohadtul fáj a seggem. Kacchan odajön és menyasszony pózba felemel.
-Bocsi, lehet durva voltam tegnap.-súgja a fülembe majd nyalja is meg, én meg ott voltam full vörös fejjel.
-Kacchan!-üvöltöm fel majd meg ütöm a mellkasát, amire csak felnevet. A többiek csak néznek, de Uraraka úgy áll ott a helyén mint aki sokkot kapott.
-Uraraka valami baj van?-kérdezi Tsuyu a lanytól.
-Énntegnap hallottam valamit, amit nem mondhatok el!-sipít fel és rohan az öltözők felé.
-Ennek meg mi baja?-kérdezi Kacchan.
-Szerintem hallott minket tagnap.-mondom neki vörösen, erre ő is elvörösödik. És állunk ott mint két érett paradicsom.
-Nekem, úgy tünik, hogy Uraraka, Izuku és Bakugou titkolnak valamit amiről Yagintanár úr is tud.-jön oda Mineta mellénk. Én és Kacchan még vörösebbek lettünk, már szinte folyt rólunk a víz. De én kezdtem rosszul lenni, és elájultam.Katsuki sz.sz.
Dekun láttam, hogy rosszul van, de azt, hogy el is ájul azt nem hittem. De elájult.
-TE BAROM! EZ MIATTAD VAN!-üvöltöm, majd kirugom Mineta lábát. Ő elkezd nyavajogni, majd összeesve sírni. A tanár csak nézett minket, majd Minetának beírt egy szaktanárit.
-Bakugou fiam, hozd utánam a fiamat, légyszives-kéri Yagi.
-Megyek.-mondom nyugodt hangnemben, és elkezdem követni. Beérünk a gyemgélkedőre, ahol senki sem volt a suliorvoson kívül.
-Mi történt Yagi?-kérdezi miközben megfordul a székével. Én letettem Dekut az ágyra, és mellé ültem egy székre, és a kezét simogatninkezdtem.
-Izuku fiam, összeesett tesin, és Bakugou karjai közt el ájult.-mondja Yagi, aggódva.
-Yagi! Mit titkolsz előlem?-kerdezem mert úgy tűnik titkol előlem valamit.
-Ne ijedj meg, de lehet 5 hónap múlva apuka leszel.-mondja a nő. Én meg sokkoltan ülök életem szerelme mellett. Ő el kezd ébredezni, és csak ránezek és elsírom magam. Ő a fejemre teszi a kezét, és elkezdi simogatni azt.
-Mi a baj Kacchan?-kérdezi kómásan.
-Semmi, csak meg ilyedtem.-mondom neki.
-Az a baja, hogy lehet apuka lesz.-mondja Yagi.
-Tessék? Te együtt voltál egy lánnyal?-kérdezi Deku, miközben hirtelen felül és mélyen a szemembe néz.
-Nem voltam én senkivel sem! Tőled lesz a gyerek! Már ha igaz.-mondom neki.
-De azt, hogyan?-kerdezi, már nyugodtabb hangnemben.
-Itt van a papíron az összes infó, rólad.-nyujtja neki oda a papírlapokat Yagi, és kihuzza mellém az egyik széket. Leült majd rám nézett és Dekura. Deku végig olvasta a papírokon szereplő szövegeket, majd vissza adja az apjának.
-Csináltatunk egy terhességi tesztet?-kérdezi, az apjátol.
-Igen, de ha nem is lennél terhes, akkor is lefújom a lelepleződést.-mondja.
-De miért?-kérdezzük egyszerre.
-Mert, gondoltam. És hát, anyád is ki akar nyúvasztani, ha megtudja, hogy te vagy tudod ki.-mondja majd a fiára néz.
-Köszönöm. Eléggé gáz lett volna, ha megtudja mindenki az igazat. Már az is nehezség volt, ahogy az ofő nézett mikor megtudta a vasárnapi produkciómat.-mondja bünbánón.
-Rendben akkor a party meg lesz tartva, de a lelepleződést majd későbbre hagyom. Mondjuk olyan 3-4 év mulvára. Nektek megfelel?-kérdezi miközben megfogja a kezünket.
-Nekem igen.-mondom, majd Dekura nézek.
-Nekem is. De valamit kell kezdenünk szegény Kirisimával.-mondja.
-Van olyan személy akinek bejön a srác?-kerdezi az apja.
-Igen, Denkinek nagyon is bejön.-mondom, majd folytatom.-Egyik délután áttjött és egész délután a vállamon sírta ki magát. Azért mert VALAKI-itt néztem szerelmemre-Elcsábitotta a vörös haju barmot.-mondom.
-Szanitécia! Erről a beszélgetésről egy szót sem senkinek!-mondja Yagi.-És elvégeznék rajta egy terhességi tesztet?-kérdezi amire a nő bólint. Oda sétál Dekuhoz és vesz le tőle egy kis vért.
-Ezt miért vette le?-kérdezi Yagi.
-Mivel a férfiaknál elég ritka az ilyen ezért meg lehet vérből is állapítani. Es a vércsoporttól is függ. Na meg attól, hogy az illető menyire vágyik egy gyermekre, vagy sem.-mondja a nő, majd elkezdi vizsgálni a vért. Kb egy óra várakozás után meg is jött a végeredmény.Uraraka sz.sz.
Amint kirohantam a mosdóba vettem az irányt és bezárkoztam. Tudtam, hogy ez lesz de , hogy ilyen korán. Az is nagy szám, hogy eggyütt vannak. És még dekunak köszönhetem a barátnőmet is. Segíteni fogok nekik ott ahol kell. Ki mentem a mosdókagylókhoz és megmostam az arcom, hideg vizzel, hogy elnyuhodjak. Amint lenyugodtam, kirohantam a tanárnőhöz.
-Tanárnő, nem érzem magam jól!-lihegtem neki oda.
-Mi az mi történt?-kérdezi kedvesen.
-Deku, állapota megilyesztett és pánikrohamom lett. Tudja Deku a legjobb fiú barátom, és aggódom érte.-mondom neki az őszintét.
-Szanitéciához mentek. Menj utánuk, de előtte vegyél valami hideget a büfébe. És jah! Hármotoknak egész órás kikérőt adok.-mondja, én pedig amilyen gyorsan csak tudtam áttöltöztem az egyenruhába, és futottam a büfébe ott kellett vagy úgy 10 percet elszenvednem, amíg sorra kerültem. Amint meg volt a hideg ital, a taskámba téve rohantam a gyengélkedőre. Pekopogtam.
-Szabad!-jött egy női hand, én benyitottam. Deku épp az ágyon ült, Katsuki a kezét fogta, Szanitécia pedig valami papírral babrált. Yagi pedig feszültsn ült.
-Meg is van az eredmény!-kiállt fel az idős asszony.
-Milyen eredmény?-kérdeztem.
-Pont időbe, Uraraka!-mosolyog rám Deku.
-Miért?-kérdezem, de ő csak int, hogy ülljek az agy végébe. Úgy tettem ahogy kérte.
-Na a helyzet az, hogy Izuku nem terhes semmien formában sem.-kezdi a nő, amire az a feszült hangulat alább hagy.-De a későbbiekben szednie kell fogamzás gátlót, ha nem akartok ilyen fiatalon gyereket.-mondja.
-De most, hogy-hogy nem vagyok az?-kérdezi Deku.
-Ittál az esemény előtt alkoholt?-kérdezi az idős nő.
-Hogyne! Megivott egy, másfél literes 90% rumot!-mondja Katsuki, én meg csak néztem Dekut, hogy mennyit ivott? Ő észre vette az arckifejezésemet és meglepődött rajta.
-Most mi van? Kirisima felcseszte az agyamat a sok rinyálásával!-mentegetőzik.
-Akkor az alkohol nem engedte a terhességet?-kérdezi Katsuki. A nő bólint.
-De akkor miért ájult el?-kérdeztem.
-Azért, mert amikor ott álltak vörösen, Izuku hirtelen rosszul lett.-mondja Yagi tanár úr.
-Értem.-bólintok.
-Deku, ugye jól vagy? De őszintén válaszolj!-kérdezem tőle.
-Most már jobban vagyok! De te miért nem vagy órán?-kérdezi.
-Azért, mert miután elájultál pánik rohamom lett, így kifutottam a mosdóba. Ott elidőztem vagy úgy 20 percet, majd a tanárral is beszéltem, az volt úgy 5 perc. Éjfél tanárnő leküldött a büfébe magamnak valami hideg italért, de ott 10 percet töltöttem el, utána míg ide értem volt vagy úgy 15 perc. Mivel nem találtam a gyengélkedőt, a siettségem miatt.-mondom neki lehajtott fejjel.
-Uraraka! Gyere ide!-mondja Deku, én oda megyek az ágya mellé. Ő megölelt, én visszaöleltem.
-Köszönöm az aggodalmadat, tényleg jó barát vagy.-mondja miközben elválunk. Majd még elmondtam amit a tanár mondott. El indultunk a terem felé, Katsuki elszaladt a saját és Deku cuccaiért és a mosdóban átt is öltöztek. Amint a teremben voltunk, vártuk a többieket, az óra amúgy is Yagi tanár úrral lesz így ő is ottmaradt velünk.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...