37.rész

170 15 3
                                    

Az ágyon egy részeg, de még épphogy magánál lévő Dekut láttam vörös csipkés maid szoknyához hasonló ruhában, az ágyon feküdni. Amint észre vett idejött hozzám, és elkezdte levenni az ingemet. Bezárta az ajtót és az ágyra lökött. Én csak tehetetlenül feküdtem az ágyon. Zuzu elkezdett az ágy végéböl felém mászni. Én fel ültem és a ruha nyakánál fogva húztam magamhoz és egy csókba invitáltam. Ő elhúzodott és ráült a csípőmre amire egy kicsit felmordultam, amit meg is mosolygott. Elkezdett körkörös mozdulatokkat végezni a csípőjével. Én elkeztem kioldozni a madzagot ami tartotta a ruhát. Amitnt leesett róla egyből fordítottam a helyzeten. Ő került allulra és elkezdtem a bimbójával játszadozni, erre apróbb sóhajok jöttek ki az ajkai közül. Amikor megelégelte hátradöntött és kezdett felém mászni, de amint észre vette a szűkös helyzetemet egyből széjjelebb nyitotta a lábaimat és nekiállt leszedni rólam a nadrágot. Amint ezzel megvolt végig nyalt boxeren keresztül a tagomon, amire csak egy jól eső sóhaj jött ki a számon. Már csak egy boxerben volunk mind a ketten, ő leszedte rólam a boxert és elkezdte simogatni az álló nemességemet amire már éreztem, hogy lassan elfogok menni. Ezt ő is észre vette, mert elkezdte csókokkal behinteni azt, és a makkomhoz érve nyálazta be és kezdte el szopkodni. Én csak a fejére fogtam és kezdtem el mozgatni a fejét a tagomon amikor a határomon voltam megálítottam, de ő tovább szopkodta.
-Zuzuuuuhhh-nyögtem és mentem el a szájába. Ő fel ült és rám nézett. A szája teli volt a váladékommal és a szájából is folyt le.
-Neh,, hogyh,, lehh,,, nyeldhh!-lihegtem neki oda, de ő rásem bagózva nyelte le és nyalta le a szája széléröl a fehér cuccot. Miután lenyelte rám mosolygott perverzül és hátradőlve vette le magárol a maradék ruhát és nézett rám kérlelőn. Én három ujjamat a szájába raktam, amit el is kezdtett benyálazni. Én lehajoltam a nemességéhez és elkezdtem a számmal és a nyelvemmel kényeztetni, amire a háta ívben állt, és a nyála is folyt végig a kezemen. Amint a nyálazás megtörtént, ő hasrafordult és a csipőjét megemelve nézett hátra kérlelőn. Én egyböl be is raktam két ujjamat és ollozni kezdem amire felnyögött és elkezdte mozgatni egy kicsit a csípőjét.
-Kacchan! Ted már beeeehhh-lihegte mikor már a határán volt. Én elővettem egy gumit és felhúztam a farkamra, amint megvoltam vele Deku nyálával benyálaztam a farkam és tettem a járatához. Ő fogta magát és hátrébb csúszott így belecaúszott a nemességembe, ezzel pedig hátra döntve engem és ő pedig rajta ült a péniszemen. Megfordult és elkezdte mozgatni a csípőjét fel-le, én segítettem neki és én is mozogni kezdtem alatta, amire csak jól eső sóhajok jöttek ki mind a kettönk szájából, én megfogtam Deku derekát és elkezdtem magam mélyebbre nyomni benne. Ő fogta magát és elkezdett hátrafelé dőlni amire én felülhettem, majd változtattam a pózición Deku két lábát fel raktam a vállamra és a hátát pedig relaktam az ágyra én pedig fölé tornyosulva kezdtem el mélyebbre tolni magam.
-NYAA...KACHH,,,HAAAANHHH!-nyögött fel teljesen mámórító hangon amikor eltaláltam benne valamit.
-Moshhhhthh....meghhbb...vagyhhhh.-nyögtem neki oda, már én is a határomon, amintmélyebbre nyomtam magam azon a ponton, Deku elélvezett, én pedig kihúzodtam belőle, levettem a gumit és a két lába közt kezdtem el mozogni, közben összefogtam a nemességét az enyémmel és keztem el úgy mozogni. Ő is rátette a kezét, amikor ismét a határán volt és már én is.
-Kacchan!
-Zuzu!
Nyögtük egyszerre és élveztünk el. Ledöltünk az ágyra és aludtunk el. Másnap reggel Kirisima és Denki kelltettek fel minket, vagyis délután.
-Hé, Bakubro! Ideje fel kelni!-jön be Kiri.
-Mido anyuuu! Éhes a pici!-jön be Denki is, amire Deku is fel kel.
-Jó reggelt Kacchan.-mondja majd egy csókot nyom az ajkamra.
-Jó reggelt Zuzu.-mondom és kezdünk el öltözködni. Amint megvoltunk vele, kimentünk a konyhába és megetettük a kicsit, majd felváltva indultunk lezuhanyozni. A nap hátralévő részében ransom dolgokról beszélgettünk és Denki valamiért furcsa lett.
-Hé Denki!-szól neki Midorya.
-Igen, Baku anyu?-kérdezi miközben, felül a pultra.
-Miért vagy ilyen furi? Csak nem?-néz rá fura de reménykedő szemekkel. Én és Kiri egymásra nézünk és vállat vonunk. Ekkor be mászik a kisfiunk is egy nagy mosollyal az arcán. Oda mászott Dekuhoz és kétlábra állva kérdetőzött fel. Deku felvette és folytatta Denki reménykedő szemekkel való bámulását.
-De igen-mondja boldogan, és előhúz valami lázmérőhöz haonló tárgyat a zsebéből.
-ISTENEM DENKI! GRATULÁLOK!-üvölt fel Izuku és egy hármas ölelésbe hívja a fiút.
-Jézusom Deku, mi a baj?-kérdezem.
-Midorya mi a baj?-kérdezi Kiri.
-Denki majd elmondja.-mondja és leül közénk. Denki pedig meg áll és elsősorban Kiri felé néz.
-Terhes vagyok.-jelenti ki amire Kiri felpattan és a levegőben megpörgeti a fiút és megcsókolta. Izuku csak örömkönyeket hullajtva adott nekem csókot. Ezek után még beszélgettünk néhány apróságról és a kereztelőröl is esett néhány szó. Ezzel el is ment a nap és le is zárult az első napom házasasan.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now