Izuku.sz.sz.
Miután kiment apám az öltözőböl, rá pár percre már rohantam is a helyemre, majd kezdödhetett is a műsor. Elmondtam a már betanult szöveget, de közben meg akadt valakin a tekintetem, szöke sünis haj, vörös szemek, fekete öltözék, de azt a pólót megismerem ezer közül is. Ez Kacchan! Jézus Krisztus itt van a bárban! Majd késöbb rákérdezek, valamelyik haverjánál, hogy miért nézett be. Elkezdtem a szokásos táncot, és közben az éneklést is. A fejemre szerelt mikrofon segítségével tudtam énskelni, mivel az alaphangomat senki sem hallaná meg senki. Egy óra elteltével végeztem a műsorommal és felálltam a rúdhoz, ugyan olyan pózban mint amilyenben elkezdtem. Felnéztem és a fent álló szőke lány megnyomta a felhúzó gombot, ami segítségével a rúd talpastul felemelkedett.
-Köszi Toga.-mondtam neki fáradt hangon.
-Szívesen Izuku!-mondja majd ad nekem egy töröltközőt és a szokásos hideg felest, és egy üveg vizet.
-Amúgy apám járt itt?-kérdeztem a feles lehúzása után. Majd bontottam meg a hideg szénsavas italt.
-Nem, miért?-kérdezi.
-Mert beszélni akart veled.-mondom neki.
-Oh értem.-mondja.-Amúgy mizu Urarakával? Ugye nincs senkije?-kérdezi.
-Nyugi, nincs senkije.-nyugtatom, miközben a törölközővel törölgetem magam.
-Amúgy is ha akarod megadhatom a számát.-mondom neki.
-Miért vagy velem ilyen kedves?-kérdezi.
-Mert a barátom vagy, és szeretnem ha jó ember lenne melletted.-mondom neki amire könnyes szemekkel a nyakamba ugrik.
-Na, na, nyugi!-tolom el magamtól.
-Jó, jó, de akkor meg adod?-kérdezi. Én csak a telómért nyúlok és küldöm átt neki a számot.
-Köszönöm!-vísitozik, és ugrál össze vissza.
-Na de ha még találkozni is akarsz vele akkor holnap meg teheted. Holnap az osztály táraimmal együtt eljönnek és megnézik a műsoromat. Addig simán oda mehetsz hozzá, majd beállítom a helyedre Tomurát.-mondom neki.
-Oké, de ezt még beszéljük meg az apáddal is, oké?-kérdezi félve, miközben megindulunk abba az apám alsó szinti szobája felé. Amint oda érek bekopogok.
-Szabad!-kiállt ki.
-Szia!-lépek be a szobába, és lépek apám asztala elé a székekhez. Toga a nyomomban ugyan így cselekszik.
-Igen mit szeretnétek?-néz fel a monitor mögül.
-Csak annyit szeretnék, hogy nem lehetne mást beállítani holnap Toga helyére?-kérdezem miközben leülünk.
-Miért?-kérdezi meglepetten apám.
-Csak azért, mert holnap a 11 WIP jegyes között ott lesz az az osztály társam akibe belevan zúgva, és szeretne beszélgetni vele.-mondom neki.
-Szóval akkor a 12 elkelt WIP jegyet az osztálytársaid vették meg?-kérdezi.
-Igen és nekem is vettek jegyet, hátha majd petoppanok valamikor.-mondom neki.
-Oké, akkor neked Toga van egy szerencsés estéd, ha Izuku ezt szeretné akkor legyen. Keresek mást a helyedre. Bár holnap Dabi lesz aki a rúdra és a szinpad körüli dolgokat intézi.-mondja egy nagy mosoly kiséretében.
-Ja és apa! Feljőhet most Toga a lakszintemre?-kérdezem.
-Persze, de ne csinálj vele semmit!-néz rám szúrós szemekkel.
-Apa, hányszor kell még elmondanom, hogy a fiúkra bukom?-kérdezem tőle sohajtva.
-Sehányszor, tudom csak jó érzés néha szivatni. És amúgyis meg ittad a felest?-kérdezi apám.
-Meg ittam-mondom
-Na akkor lazíts egy kicsit. Öltözz átt és menj szórakozni.-mondja.
-Nem lehet, még ruha ötleteket kell adnom Togának, és még a házimat is megkell írnom.-mondom.
-Jól van de aludj is azért, mert holnap hosszú napod lesz! És tudod milyen vagy ha fáradt vagy!-szól rám.
-Jó jó felfogtam, hamar fogok aludni.-mondom neki majd egy ölelés után felmegyünk az ötödikre Togával.
-Izuku! Neked van valaki aki tetszik?-kérdezi
-Nem nincs, de most valakin meg akadt a szemem előadás közben.-hajtom le a fejem.
-Na és kin?-kérdezi izgatottan.
-Itt volt Kacchan!-mondom neki a lift oldalának dőlve. Majd beírtam a biztonsági kódot amit még az itt dolgozók sem tudhatnak, ezért Toga befogta a személt és megfordult, mert tudta mivel jár ha megtudja.
-Vissza fordulhatsz.-szólom neki, amikor már beírtam a kódót. Ő vissza fordult majd a lift oldalának dőlve sóhajtott egy nagyot.
-Izuku, miért nem utálod azt a Katsukit?-kérdezi.
-Mert nem tudok rá haragudni, ő egyszerűen csakilyen. Olyan mint az anyja.-vonok vállat. Pedig most törtek fel az érzéseim, és asszem egész végig őt kedveltem, csak nem ismertem be magamnak. Bár elég ritkán volt, hogy egy random sajnálom levél volt az asztalonra rakva, ami mindig ugyan azzal a nyomtatott betüvel volt írva. De mindegy a lényeg, hogy ki pihent legyek.
-Izuku! Megint elbambultál!-húzkod ki a liftből Toga.
-Bocsánat, biztos a fáradtság.-mondom neki a villanyt felkapcaolva. Beljebb érve egyből ott a konyha, étkező és a nappali, hátrébb van a fürdő es a mosókonyha is, a szobám pedig a legvégén van. A hüttőhöz érve veszek ki belőle két üveget. Togának a szokásos bort amit már csak ő iszik. Magamnak pedig egy fél literes rumot veszek ki, csak azt vagyok hajlandó meg inni a kissebb alkohol tartalmu pezsgőkön és a borokon kívül. De erről csak is az itt dolgozók és apám tud, na meg anyám, de ő úgy tudja hogy csak alkalmakkor iszok. Az üveget Togának adva húztam a szobám melletti szoba felé, amiben az itt dolgozó barátaim számára készített ruhák vannak tárolva.
-Átt öltözök és jövök is.-szólók neki miközben egyedül bemegyek a szobámba. Nem kellett 5 már átt is öltöztem, a szennyes ruhát bevittem a mosókonyhába és beraktam a mosógéppbe, majd indítottam a bőr ruháknak kitalált programot. Átt mentem a fürdőbe ott leszedtem a maszkot és a macskafüleket. Beálltam a zuhany alá és lemostam magamról az izzadságot. Ez mind meg volt 15 perc alatt így Toga nem várt rám sokat.
-Itt vagyok! Bocsi csak már tényleg le akartam zuhanyozni.-mondtam neki öszintén.
-Semmi baj, megértem. Nem lehet könnyű minden hétvégén ugyan azt csinálni.-mondja megértön.
-Nem minden hétvégen kell csinálnom, csak a hónap záró bulikon kell megjelennem, úgy mint táncos. A többi hétvégét csak beöltözve kell a kiszolgáló pultba állnom, és kiszolgálni az italokat. Na meg van amikor csak énskelnem kell. De ne aggódj értem meg vagyok, csak minden egyszerre zúdul a nyakamba most.-mondom neki majd az italomért nyúlok és kortyolok bele. Benentünk a szobába és oda adtam neki azokat a ruhákat amiket, holnapra gondolok neki.
-Na és ez?-jön ki egy fekete miniszoknyában és egy vörös ingben, ha látná Uraraka biztos belepirulna, hiszen Uraraka biszex, oda van értem, de én megmondtam neki, hogy nem pont a lányok jönnek be. Ő egy ideig nem szólt hozzám, de mikor rájött, hogy ő meg biszex akkor lett jobb a kapcsolatunk és tudom, hogy ő most azonnal le tudná kapni Togát.
-Ez jó lesz!-mondom neki, őszintén.-Már csak egy fekete magas sarkú és kész is vagy!-mosolyogtam felé.
-De szupiiiiiiii! Köszönöm!-ölelt meg. Ezek után én lekisértem a földszintre, ahol el váltak útjaink, mivel én vissza mentem a szobámba meg csináltam a leckémet és ágyba bújtam. Éjfélig forgolódtam aztán elnyomott az álom.
YOU ARE READING
A színpad sztárja(Bakudeku)
RandomSziasztok! Itt lennék még egy Bakudeku könyvvel. A történetben előfordul:-káromkodás, 18+, és egyéb rosszaságok. A történetben senkinek sincs képessége, és az esetleges furcsaságok, azok születési rendellenességeknek számítanak. Köszönöm azoknak ak...