14.rész

343 21 6
                                    

Katsuki sz.sz.
-Hé Deku jól vagy?-kérdezem tőle, mert látszik rajta a másfél liter rum hatása. Ő csak megy tovább a házunk felé.
-Deku állja már meg!-mondom neki.
-Nem lehet! Haza kell érnünk!-mondja és elkezd kicsit cikk-cakk alakban futni. Én utána futok, de mivel tesin is gyorsabb vagyok így utol értem és fel kaptam menyasszony pózba.
-Kacchan tegyél már leeee!-mondja elnyújtva az utosó szót.
-Nem! Mindjárt otthon vagyunk.-ki sem mondtam de már a bejárati ajtó elött álltunk. Benyitottam és leraktam Dekut. Ő fogta magát és neki lökött a falnak és megcsókolt. Én fordítottam a helyzetünkön, én nyomtam őt a falnak, és faltam az ajkait. Éreztem, hogy nem áll a lábán így fel emeltem, ő pedig a lábát a derekam köré fonta és úgy folytattuk. Megindultam vele a szobám íranyába, de persze, hogy meg állítanak.
-Ti?-jön anyámtól
-Meg?-jön apámtól.
-Mit?-jön Inkotol.
-Csináltok?-jött egyszerre. Mi csak rájuk nézünk.
-Azt amit láttatok.-mondom nyugodt hangnemben.
-Mióta vagytok együtt?-kérdezi apám.
-Múlt szombat óta.-vágja rá Deku, részeges hanggal.
-Fiam te részeg vagy?-kérdezi könnyezve Inko.
-Nem, csak egy kicsit ittam.-mondja, de ha látták volna mit csinál akkor mégjobban lefagynának.
-Mikor ittál?-kérdezi Yagi.
-20 percel ezelőtt. A kis bárban ahol Toga dolgozik.-mondom.
-Mikor mentetek be oda?-kérdezi, mintha ő nem lett volna ott.
-Az után, hogy eltüntetek.-mondom, de Deku elkezdte szívni a nyakam.
-Mennünk kell.-mondom majd sietek fel az emeletre. A szobámba beérve lerakatam az ágyra és bezártam az ajtót. Felé másztam és ostromolni kezdtem az ajkait. Ő felnyögött, majd elkezte a pólomat leráncigálni rólam, én is elkezdtem az ő polóját, vagyis az enyémet. Amint lekerült rólunk a póló, én elkezdtem a mellkasát csókokkal behintteni azt a testet amiért úgy oda vagyok. Elkezdtem a jobb bimbójával játszadozni a nyelvemmel, a másikat az ujjaimmal morzsoltam. Ő csak nyögdécselt és sóhajtozott. Olyan aranyos és csilingelő hangja van, mint egy kis angyalnak. Már éreztem, hogy kezd allul szükülni a hely, így lejjebb haladva vettem le róla a nadrágot és az alsót is. Elöttem feküdt kiszolgáltatottan és kipirultan. Én levettem a maradék ruhámat, makj odahajoltam és elkeztem csókokkal hinteni a nemességét. Ahogyan elértem a makkjához felemelte a hátát.
-Ahh-nyögött, lihegve. Én bevettem a számba a teljes hosszát és elkezdtem mozgatni a fejemet. Éreztem, hogy kezd keményedni a tagja így elváltam tőle, rá néztem és három ujjam a szájába tettem. Ő vette a lapot és elkezte benyálazni a z ujjam én addig folytattam a kényeztetést. Amikor éreztem, hogy eléggé nyálasak az ujjaim, kivettem a szájából és hasra fordítottam a kis Dekumat.
-Készen állsz?-kérdeztem tőle, ő csak bólintott, én behelyeztem az első ujjamat, amire egy fájdalmas nyögést hallatott.
-Jól vagy?-kérdeztem mire egy bologatást kaptam.
Mikor jobban érezte magát, bólintott, hogy folytathatom, így beraktam a második ujjamat és elkezdtem ollózni.
-Ahh Kacchan, ne hagyd abba.-nyögte mikor már a határán volt. Én kivettem az ujjaimat.
-Nahogy csak te élvezd.-mondom miközben a tagomat a bejáratához helyeztem és beletoltam a teljes hosszomat.
-Nygh...ahh... Kacchan!-nyögi fájdalmasan. Én fölé hajoltam, és elkezdtem a nyakát kényeztetni, miközben a nemességére fogtam és elkezdtem mozgatni rajta a kezem.
-Mozoghatsz.-nyögi ki. Én elkezdtem mozogni. Nem sokkal később megremegett és felnyögött.
-Nyahh..Kacchan!-nyögi a fejét az égfelé tartva.
-Most meg vagy!-nyögtem már én is ki. Felé hajoltam és afejét hátrébb fordítva csókoltam meg.
-Khachchan.-nyögi, mikor már a határán volt, és már én is.
-Kacchan! El fog..hok...menni!-nyögi és egyszerre mentünk el.
-Dekuuuuhhh.-nyögöm miközben el megyek.
-Kacchanahh.-nyögi velem együtt a nevem.
-Sajnálom!-mondja lihegve, de hogy miért azt nem tudom.
-Mit?-kérdezem, miközben ki húzodok belőle.
-Azt, hogy összeélveztem az ágyad.-mondja már a könnyeivel, küszködve.
-Ne sajnáld.-mondom neki nyúgtatón miközben lágy csókot nyomok az ajkaira. Az ágynemüt összegyürve dobtam az ágy végébe és döltem le Deku mellé.
-Deku szeretlek!-mondom miközbe ő a mellkasomra mászik és elkezdte simogatni az említett testrészemet.
-Én is Kacchan.-mondja, én pedig magunkra húztam a takarót és elkezdtem símogatni a fejét.
Nem sokkal később el is aludt, én pedig az ő szuszogására aludtam el.

Toga sz.sz.
Amikor Izuku és Bakugou felmentek a szobába, a szülők eléggé vicces de furcsa képet vágtak.
-Őhm, ebből még baj lesz.-monja Midorya anyja.
-Miért?-kérdezi a barna, aki mellettem ül.
-Azért, mert Izuku képes a gyermek nemzésre, terhes tud lenni. Ezt a túlcsodult női hormonok okozták, ezt az orvosok is kimutatták. Csak ő neki nincs meg a havi.-mondja az anyja.
-De, most az a kérdés, hogy ki a vérszerinti nagypapa.-mondja Bakugou anyja.
-Én, vagyok.-mondja a főnök.
-Igen, ő az.-mondja a Midorya anyja.
-De akkor eddig mért nem kereste fel Izukut?-kérdezi Uraraka.
-Azért mert féltem, féltem ha visszatérek Inko volt férje feljelent a rendőrségen. Vagy, ha visszatérek még itt lesz az a gyökér.-mondja szomorúan Yagi.
-Akkor ezt letárgyaltuk.-mondja Bakugou apja.
-Igen, de akkor mi van a melóval a bárban?-kérdezi Uraraka.
-Oda én csak pultosnak akarok menni, bár az nem az én világom.-mondja Inko.
-A rud már foglalt.-mondja Uraraka.
-Te vagy a Zöld Cicus?-kérdezi Bakugou anyja.
Mi Urarakával összenézünk és elnevetjük magunkat.
-Még hogy én? Tesin sem vagyok képes felmaszni a farudon, akkor ott, hogyan másznék fel?-kérdezi a könnyeit törölgetve.
-Igaza, van. És én sem vagyok a Zöld Cicus. Én a Zöld Cicus menedzsere vagyok.-mondom büszkén.
-Igazuk van.-mondja a főnök.
-De akkor ki az aki miatt a fiam haverja képes odákat zengeni?-kerdezi Baku mama.
-Hát az kiderül, szombaton a UA nyár nyitó partyján.-mondja Yagi.
-Várjunk csak. Te vagy a bár főnöke?-kerdezik egyszerre a szülők. Yagi lefagyva de bologatott.
-A fiam tud róla?-kérdezi Inko.
-Igen, tud róla és hétvégénként a bárban lévő lakásán alszik. És lakik.-mondja, amire Inko a nyakába ugrik.
-Egész végig vigyáztál a saját fiadra, és még saját lakást is adtál neki. Köszönöm.-mondja.
-Hát, már lassan 3 éve, hogy ott él, de azon kívül sok segítséget is adott, lelki támaszt, és egyéb dologban is segített.-mondja, majd Inko megcsókolta a főnököt.Amikor elváltak egymasra néztek full vörösen.
-Mint ha Dekut és Katsukit látnám.-nevet fel Uraraka, én pedig vele együtt nevetek. Késöbb már a Bakugou család is csatlakozik.
-Amúgy, akkor ki is a Zöld Cicus és a Fekete Kandúr?-kerdezi Inko.
-Nem mondhatom el.-mondja a szőke férfi.
-De ha a fiam az akkor kinyúvasztalak!-néz rá fenyegetőn.
-Na lányok, az emeleten van egy vendég szoba, oda mehettek aludni.-mondja Bakugou anyja.
-Köszönjük!-mondjuk egyszerre, majd meg indulink felfelé. Az egyik szobából, nyögéseket hallottunk, és morgásokat.
-Ezek, nagyon élvezhetik egymás társaságát.-súgja nekem Uraraka, én csak kuncogok és tovabb megyünk. A vendég szobába beérve döltünk az ágyra és aludtunk el.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now