10.rész

390 22 16
                                    

Kirisima sz.sz.
Kirisima Eijiro vagyok, 17 éves, a UA-be járok és ott ismerkedtem meg Katsuki-val. Vele megtudok beszélni mindent, legalább is meghallgat, de választ sosem kapok. Na mindegy van egy bár a közelben, és ott van egy nagyon tehetséges táncos. Szombaton volt rá lehetőségem, hogy találkozzak vele. Uraraka barátnője a bárban dolgozik és ma az ő segítségével lehetünk bent a bárban. Bár ő nem lesz ott a beszélgetésen, hiszen azt írta a csoportunkba amibe tegnap vettük be, hogy neki ma a színpadot kell vezérelnie. Délelőtt 8 óra van, hívom Katsukit de nem veszi fel. Felhívom inkább Minát hátha tudja, hogy mi van vele. Tárcsázom a számot, és kicsöng és fel is veszi.
-Szia Kiri, mi kéne?-kérdezi.
-Nem, tudod mi van Bakubro-val?-kérdezem.
-Miért? Történt valami?-kérdezi, aggódva.
-Nem csak nem érem el, és ő egyből fel veszi a telefont, ha hívom.-mondom.
-Biztos későn ért haza, vagy valami. Próbáld meg később. Lehet még alszik.-mondja nyugtatón. Imádom ezt a lányt, olyan jó barát. Mindig is az volt.
-Rendben, 11 körül újra próbálom.-mondom majd, még egy kicsit, beszélgettünk a tegnapról és leraktuk. Az után még megcsináltam a hétfői leckéket, és bepakoltam mindent. Már 11 ora volt amikor újra próbáltam a hívást, ami sikeres is volt.
-Csá, haver. Mi van, mikor értél haza?-kérdeztem.
-Mi van? Semmi közöd hozzá.-mondja, de mintha keresett volna valamit, vagy öltözött volna.
-Na akkor ma ott leszel a bárban?-kérdezem.
-Hogyn ne lennék, ott de lehet fél órát késni fogok.-mondja, boldogan. Jé ő tud boldog is lenni.
-Mi történt haver? Boldognak érződik a hangod, csak nem sikerült kicsalnod, egy csókot a Cicus-tól?-kérdezem.
-Nem, ma végre ott lesz az a személy aki tegnap nem tudott velünk jönni.-mondja.
-Midorya? Mi van vele, csak nem megint meg akarod verni?-kérdezem, mert álltalában azért boldog.
-Nem, nem akarom. Épp az ellentkezője. Vallani fogok neki.-mondja határozottan.
-Na meséljél.-sóhajtok egyet.
-Mit? Hogy egész végig kedveltem, és most fogok neki vallani, és szeretném ha velem jönne be?-kérdezi.
-Nem haver nyugi. Akkor hagylak gyakorolni, majd 3:30-kor a bárban.- ezzel le is raktam a telefont.
Ez a Bakugou, tudtam, hogy van valami a háttérben az miatt, hogy kedvtelen volt tegnap. Lehet az miatt, hogy Midorya nem jött el? Na mindegy ez legyen az ő dolga. A nap többi részében csak filmet néztem és az All Might bár honlapját nézegettem. Már aludtam volna be delben amikor jelzett a telefonom, hogy Zöld Cicus új történetet osztott meg az Instán, egyből meg is néztem. Ő van a képen, mögötte pedig egy másik személy aki ki van feketével satírozva. A képre az van írva, hogy "Ki lehet ő?" nyil a fekete alak felé, majd egy másik szöveg, "Aki tudni akarja az megtudja, ha itt lesz az Acélszív együttes elötti 15 perces előadásomon." és egy macskás matrcica amin két cica van egymással háttal és a farkuk szivecskét formál. Na én ezt a posztot tovább is küldtem a csoportba. (A csoport pedig így nézett ki):
Kiri:(képernyőkép)
Kiri:Srácok, szerintetek mi lehet ez?
Mina: Lehet kapott maga mellé egy társat.
Iida:De akkor nem lenne ott a szivecskés cica.
Uraraka:Igaza van Iidának. Érdekes.
Toga:Na erről még én sem tudok.XD
Shoto:Majd kiderül. Amúgy valaki tud valamit Midorya-ról?
Toga:Nem.
Uraraka:Nem.
Iida:Nem.
Denki:Nem. Én péntek óta nem is láttam.
Sero:Én sem.
Shoto:Na az jó! Pedig akartam vele beszélni, 3 órakor.
Kiri: Azt alapból szívtad, mert Bakugou-val jön.
Mina:Hogy-hogy?
Kiri:Azt mondta, hogy elkiséri de elötte még szerete vele beszélni. 3:30-kor érkeznek.
Toga: Uraraka! Ez az a kettő akikről azt mondtad, hogy egymásnak vannak teremtve?
Uraraka:Igen.
Kiri:Akkor 3-kor a bárban.
Kiri:Sziasztok.
Kiléptem a telómbol, majd egy gyors telótöltés után elkezdtem készülődni. 2:50 van elindultam a bárba. Én már régebb óta járok oda, mivel van egy haverom aki oda jár és egyszer kétszer elvisz ha én is ráérek. Amikor oda értem, már ott vártak a többiek, Toga pedig veszekedett az őrökkel.
-Sziasztok!-intek nekik mosolyogva.
-Szia!-köszönnek egyszerre.
-Toga! Mennem kell! A Cicussal van valami!-mondja az őr aki tegnap is a Cicus nyakában logolt.
-Akkor mit állsz még itt? Tünés!-mondja Toga mérgesen és eltűnik az őrrel együtt.
-Mi történt?-kérdezem.
-Gyere és elmondjuk.-mondja Mina. Sero, Tsuyu és Iida kivételével már mindenki itt volt, lehet késnek.
Leültünk a tegnapi helyünkre és vártunk.
-Na akkor valaki elmondja mi történt?-kérdezem megint.
-Az őrnek szólt a vészjelzője, de valaki akadékoskodott ezért Toga kijött és elintézte a dolgot.-mondja Uraraka.
-De mi történhetett?-kérdezi Shoto.
-Tegnap ti már nem voltatok itt, amikor a Cicus mondta, hogy az Acélszív bandavezérének az öccse elkezdte zaklatni és idén még csak látni sem akarta az együttest. Lehet a zaklató volt a baj.-mondja Mina.
-Igazad lehet. Majd megkérdezem Togát.-mondja Uraraka. Ekkor a szinpadról áradni kezdett a fehér füst és a tulaj jött ki a szinpadra egy nyakörvvel és egy lánc pórázzal a kezében. Ennek mi baja, most jött kutya sétáltatásból? Kérdeztem magamtól.
-Szép délutánt, minden idetévedőnek!-üvölti a mikrofonba. A közönség visszakiabál random dolgokat.
-Akik követik, Zöld Cicust azoknak már nem lehet meglepetés, de lesz egy új tagja a kis csapatomnak!-mondja boldogan, és fojtatja.-Az én kiscicám már nagy cica lett és haza hozott egy kandúrt! Ezért köszöntsétek a szinpadon Zöld Cicust és Fekete Kandúrt!-üvölti, amkire a két személy besétál a szinpadra. Az egyik a Cicus volt a másik oedig egy nála magasabb szőke izmos srác rövid gatyában és ugyan olyan kiegészítőkkel.
-Sziasztok emberek!-üvöltik egyszerre a macskák.
-Ha már itt vagytok akkor pecsételjük meg eme boldog hírt ezekkel amik a kezemben vannak. Mit szóltok hozzá?-itt néz a közönség felé és felmutatja a pórázt. A közönségnek tetszett az ötlet.
-Zöld Cicus, Fekete Kandúr álljatok elém.-mondja amire a két srác elé áll. A főnök a nyakörvet ráteszi a Cicus nyakára és rá csatolja a lánc pórázt és átt adja a Kandúrnak.
-Fekete Kandúr vagyok! És Zöld Cicus az én kiscicám, és fogadom, hogy sosem fogom elhagyni.-jelenti ki a Kandúr majd magához húzza a Cicust és megcsókolja. Amikor elváltak egymástol a közönség örjöngött és tapsolt, na meg üvöltötték egyszerre azt hogy: Gratulálunk! Amint ezekkel megvoltak a Kandúr lecsatolta a pórázt és a saját derekára csavarta, övként. És a szinpadon szó szerint elszabadult a 15 perces káosz. A műsor elkezdőtött, és mi pedig kaptunk italokat, ittunk is. 3:16 volt amikor az Acélszív lépett a szinpadra, a két szinpadon lévő csapat hivatalosan is köszöntötték egynást és a macskák a szinpadon sem voltak. 11 perc mulva a két szerelmes madár is megérkezett.
Leültek közénk, majd ők is elkezdtek inni.
-Haver ti mindig a legjobb dolgokról maradtok le?-kérdezem.
-Miért mi történt?-kérdezi a brokkoli Bakugou ölében.
-Hát a Cicusnak, Kandúrja lett.-mondja Uraraka kacsintva, amire mindenki elkezd nevetni.
-Mi van? Miről nem tudok?-nézek szétt amire csak rám néznek.
-A mi kis brokkolinknak, is lett kandúrja.-mondja nevetve Mina. Amire már én is nevetek, mert leesett a tantusz. A két madárkánk csak egymásra néztek és elkezdtek smárolni. Shoto kiment a mosdóba, és a oár perce érkezett Iida oedig utana ment. Mi elmeséltük a tegnapi élményeinket a kis brokkolinak aki élvezettel hallgatta az eseményeket. Ezzel el is ment a nap, és már a bár is zárásra készült. Így elhagytuk a bárt és mindenki haza indult, én otthon még néztem egy filmet, megcsináltam az esti rutinom és lefeküdtem aludni.

A színpad sztárja(Bakudeku)Where stories live. Discover now