-Kochanie wstawaj!
Ze snu zbudził mnie nagły krzyk mamy.
-To już pora.
Szybko wstałam, wciągnęłam na siebie pierwsze lepsze spodnie i pognałam do szafy, by spakować najpotrzebniejsze rzeczy.
W mojej głowie krążyło wiele myśli...
Może nie powinnyśmy uciekać, może to nie jest rozwiązanie.
- Mamo jesteś pewna? - spytałam jakbym zupełnie nie spodziewała się odpowiedzi.
Mama nie odpowiedziała tylko rzuciła mi spojrzenie "ja zawsze jestem pewna".
Z jednej strony nie chciałam rzucać szkoły, mam dopiero 17 lat i ambicje. Bardzo zależy mi na tym, by zostać dobrym lekarzem i pomagać ludziom. Taka już jestem. Zostawiając za sobą mój dom, zostawię marzenia, przyjaciół, a przede wszystkim miłość. Kevin to mój pierwszy i jedyny na ten moment chłopak. Jest bardzo porządny, odpowiedzialny, a przede wszystkim spokojny, czyli taki jak ja.
Zamarłam i przestałam pakować rzeczy, gdy usłyszałam huk tłukącej się butelki.
Już czas się zmywać...
Najszybciej jak się dało nałożyłam na stopy moje Conversy i wybiegłam z mamą do samochodu.
********
-Kochanie tak bardzo Cię przepraszam...- powiedziała ze skruchą, patrząc na drogę przed sobą.
-To nie twoja wina mamo, nie przejmuj się - odpowiedziałam zmęczonym głosem.
Był przecież środek nocy.
Zasypiając wyobrażałam sobie, jaką krzywdę musiałam wyrządzić moim przyjaciołom. Zostawiłam ich bez pożegnania.
-Mamo czy my... - próbowałam się powstrzymać, ale ziewnęłam - jedziemy do Tokio?
Mama nie spojrzała nawet na mnie, odpowiedź była oczywista. Tam nikt nas nie znajdzie i nawet nie będzie nas szukał.
- Znalazłam Ci bardzo dobrą uczelnię, zobaczysz, zanim się obejrzysz wszystko się ułoży.
-Mam nadzieję.
Tak właśnie skończyła się nasza konwersacja i zaczął się mój głęboki sen.
Kochani wiem, że przynudza. Dopiero około w 3 rozdziale zacznie się dziać więcej. Proszę zostańcie do tego czasu🙏
CZYTASZ
Opposition | Tom Kaulitz [w trakcie poprawy]
FanfictionValeria Danvers - idealna dziewczyna szukająca prawdziwej miłości. Studiuje medycynę i stara się osiągnąć coś w życiu. Tom Kaulitz - chlolernie przystojny, złośliwy chłopak. Życie to dla niego zabawa, bawi się uczuciami kobiet i ich nie sznauje. Czy...