Rozdział 22

39 5 2
                                    

Razem z Caroline, Stefan'em i Stiles'em jesteśmy w lofcie Dereka, który jak okazał zniknął. Cora zaczęła opowiadać nam historię jak nastoletni Derek zobaczył śmierć innego wilkołaka zabitego przez rodzinę Allison.

- Czekali przez 2 dni w ukryciu, uczą nas takiej reakcji na widok myśliwych. Schować się i dojść do siebie - zakończyła Cora.

- Standardem są 2 dni, może Derek przedłużył swój wypad - powiedział Stiles.

- Co cię to obchodzi? - zapytała Cora chłopaka.

- Zastanówmy się, moja siostra chciała się zabić, tak samo jak mój przyjaciel - Stiles spojrzał na mnie - jego szef ledwo uniknął śmierci, moja koleżanka z dzieciństwa została złożona w ofierze, Alfy zabiły Boyda, mam mówić dalej? Mógłbym tak przez godzinę - dodał Stilinski.

- Myślisz, że Derek ci pomoże? - zapytała Cora.

- Powinien, w końcu to jego wszyscy szukają - odpowiedział.

- Sama nie wiem, jest inny niż kiedyś - odpowiedziała dziewczyna wpatrując się w okno.

- A jaki był? - zapytałam.

- Podobny do Scotta - zaczął Peter schodząc po schodach - Jak większość nastolatków, romantyczny, zakochany w sobie, znośny tylko dla rówieśników - dodał.

- Co go zmieniło? - zapytała ciekawa Caroline.

- To samo co wielu innych, dziewczyna - odparł Peter.

- Złamała mu serduszko? - zapytał Stiles, a ja spojrzałam na niego morderczym wzrokiem, przełknął głośno ślinę - Dlaczego jest inny? - zapytał.

- Zanim został Alfą miał niebieskie oczy, wiesz dlaczego niektóre wilkołaki je mają? - zapytał Peter chłopaka.

- Myślałem, że to kwestia genów - odpowiedział Stiles.

- Jeżeli chcesz znaleźć Dereka musisz zrozumieć dlaczego zmienił kolor oczu - powiedział Peter i zaczął opowiadać historię o nastoletnim Dereku oraz o dziewczynie Dereka, jego pierwszej dziewczynie.

- Skoro Derek był w 2 klasie to ile miał lat? A ty? - zapytał Stiles wskazując na Petera siedzącego na kanapie, a ja, Cora i Stiles siedzieliśmy przy stole.

- Nie tak mało jakbym chciał, ani tak wiele jak ci się wydaje - odparł Hale.

- Fustrująco nie jasne, a ty? - zapytał mój brat Corę.

- 17 - odpowiedziała.

- To jest normalna odpowiedź - odparł.

- Licząc w waszych latach - dodała Cora, a Stiles zrobił zdziwioną minę.

- Zmieńmy temat, co się stało z Derek'iem i jego dziewczyną? - zapytałam.

- A jak myślisz? Najpierw się nie znosili, a za chwilę całowali się po kątach. Ich ulubionym miejscem była stara destylarnia - odparł Peter.

- Chwila, skąd to wiesz? Przecież byli sami - powiedział Stiles.

- W tamtych czasach przyjaźniłem się z Derek'iem, zwierzał mi się ze wszystkiego - dodał i kontynuował opowieść, dowiedziałam się, że mama Dereka, Talia była Alfą i potrafiła zmienić postać, przyjaźniła się z Deucalion'em, Kali i Enis'em, Hale dalej opowiadał aż w końcu narysował spiralę - Symbol zemsty - dodał.

- Przenosicie ją na zupełnie nowy poziom - powiedział Stilinski.

- Nie chodzi tylko o zemstę, utrata kogoś ze stada przypomina utratę kończyny - powiedziała Cora.

All for love || Allison Argent Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz