Rozdział 30

21 4 1
                                    

Rano razem z Allison i Scott'em pojechaliśmy do Argent domu, gdzie zostaliśmy pobitego Chrisa, musiał wytłumaczyć nam co to za samurajowie, ponoć ma to coś z nim wspólnego, Derek razem z bliźniakami sprzątał w lofcie, Argent zaczął swoją historię.

- Miał świecące oczy? - zapytał Scott.

- Wyglądał jakby przewiercał mu duszę - odparł Chris, gdy Allison go opatrywała.

- To samo zrobił mnie - powiedziałam.

- I całej reszcie - odparła Ally.

- Chodziło im o wilkołaki - wtrącił Scott.

- I Lydię - dodała Allison.

- Szukali sił nadprzyrodzonych - odparł Argent.

- Kim była ofiara z Japonii? - zapytałam.

- Szef Yakuzy, zaczynałem handlować bronią, miałem 18 lat, Gerard nie wspomniał, że kupcy są z mafii. Chciał sprawdzić czy sobie poradzę czy umiałbym improwizować - powiedział tata Allison.

- I czy przeżyjesz - dodałam.

- Kiedy zaszło słońce wynurzyli się z cienia, mieli proste miecze z czarnej stali - dodał.

- Czego chcieli? - zapytałam.

- Szefa mafii, porąbali każdego kto stał na drodze - odparł Argent.

- Ich też oznaczyli? - zapytałam dotykając się za uchem.

- Nie - odparł mężczyzna.

- Kim był? - zapytał Scott.

- Nie wiem, ale przeżyło jeszcze parę osób, między innymi Katashi, miał ksywkę "srebrno palcy" z powodu protezy. Wyglądało na to, że chce wykończyć napastników, dowiedziałem się, że Katashi jest w kraju, chciałem go namierzyć - powiedział Chris.

- Chyba nie chce, żeby go znaleźć - powiedziałam spoglądając na rany.

- Raczej nie - powiedział Argent.

- Wie kim oni są? - zapytał McCall.

- Może - odparł Argent.

- A jeśli nie zechce z tobą gadać? - zapytała Allison.

- Albo pana nie pamięta? - zapytałam.

- Przypomni sobie - zaczął Chris i ze swojego schowka wyciągnął skrzynię w której znajdowała się maska, ta sama jaką mieli ci samurajowie, zaczęliśmy ją oglądać - Nie zabiłem go, ale spowolniłem na tyle, żebyśmy mogli uciec - dodał.

- Co kryło się za maską? - zapytałam.

- Całkowita ciemność - odpowiedział.

                         _____________

- Katashi nie przyjmuje gości to odludek owładnięty paranoija, który rzadko opuszcza dom - powiedział Chris.

- Jak się do niego dostaniemy? - zapytałam.

- Kolekcjonuje zabytkową broń, rozpuściłem wiadomość, że sprzedaje model z własnych zbiorów - wyjaśnił Chris i otworzył szafkę, z której wyciągnął szklane pudełko z bronią, położył ją na biurku - Oto francuski pistolet skałkowy z 17 wieku - powiedział.

- Nie pójdziesz sam - powiedziała Allison.

- Skoro ona ide to ja też - wyjaśniłam patrząc na pistolet.

- Nie chce zabrać żadnego z was - powiedział Argent patrząc na nas.

- Kiedy wzeszło słońce patrzyli na Scotta - powiedziałam.

All for love || Allison Argent Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz