Gondoltam, megosztok veletek pár érdekességet a történettel kapcsolatban. Lesznek itt kimaradt dolgok, be nem került részletek, és vicces utalások is.
💜 Amikor a történet megszületett a fejemben, akkor még Bojta lett volna az, aki rájön, ki Castlelake, és ő próbálta volna elrejteni, hogy ő Harmony.
💜 Gábor eredetileg le akarta volna beszélni Gergőt Bojtáról, mert nem bízott volna a biszex srácban. Magyarán ő töltötte volna be azt a szerepet, amit fél fejezet erejéig végül Oszkárnak adtam.
💜 Úgyszintén Gáborral kapcsolatban: az első vázlatom szerint összejött volna Gittával. Bevallom, akkor még Gittának sokkal enyhébb szerepet szántam, és Gábor sosem tudta volna meg, miket csinált Gitta Bojtával.
💜 Eredetileg úgy terveztem, csak a legutolsó fejezetben derült volna ki, ki Castlelake, de ahogy haladtunk, rájöttem, hogy Bojtának muszáj lesz gondolkodnia, miután kiderül, mert a végére nagyon rossz helyre került nála a titokzatos G.
💜 Bojta és Gergő első csókja eredetileg szilveszterre esett volna, de a randevújuk alatt annyira jónak éreztem már köztük a kémiát, hogy nem tudtam tovább várni vele.
💜 Úgyszintén a szilveszter: Bojta és Gergő a toxikológián jöttek volna össze, miután Bojta véletlenül túl sok alkoholt iszik, ami nem működik jól a gyógyszerével. Mivel Bojta nem ismeri az alkohol ízét, nem tűnt volna fel neki, hogy minden pohárban, amit a kezébe adnak, alkohol koktélok vannak.
💜 A három fiú közül egyedül Gergő maradt meg az egyetem után a festészetnél. Geréb kiadót alapított, Gábor pedig teljesen áttért az úszásra, és éppen az olimpiára edz.
💜 Gábornak és Kittinek egy kislányuk születik az esküvő után, akit Lillának neveznek el. Eredetileg szerettem volna már a babával ábrázolni őket a végén, de végül meghagytam Kittit terhesnek.
💜 Lucyról ez nem kerül szóba, de ő az interszexualitása miatt hormontablettákat szed minden nap. Ezek miatt képes teherbe esni, de nagy lenne a kockázat, ezért Gerébbel nem fognak gyereket vállalni, mert Geréb nem akarja, hogy Lucynak bármi baja essen.
💜 Gitta végül a gyerek születésééig nem jön rá, hogy ki az apa. Aztán a baba vörös hajjal jön a világra (ne kapjatok infarktust, nem Geréb az apa 😂), így igen hamar megtalálja, kitől van, és ezzel a sráccal végül együtt is marad, de sosem házasodnak össze.
💜 Bojta és Gergő gyermektelenek maradnak, viszont három kutyát is örökbe fogadnak. Egy golden retrievert, egy németjuhászt és egy dalmatát.
💜 Gergő nővére évekkel később bocsánatot kér Gergőtől, miután elválik a férjétől, és rájön, mennyire rosszul viselkedett az öccsével.
💜 Bojta és Gergő cserélgetni szokták, éppen ki van domináns passzív szerepben, bár Gergő előnyben részesíti, ha ő "dolgozhat" Bojtán.
💜 Az egyetem befejezése után két évvel a társaság párosával szétköltözött, de hetente legalább egyszer mindenképpen szoktak találkozni. Ezt a napot általában Gábor edzései alapján számolják ki.
💜 Bojta eredetileg kapott volna egy ajándékot Castlelake-től karácsonyra: egy festményt a két szép szeméről, aminek a hátuljára a "nyomot szerettél volna, ez egy nyom" szavakat ragasztotta volna egy post-iten.
💜 Bojta az alapján kereste volna Castlelake-et az első vázlatomban, hogy ő embereket fest.
💜 A fentihez kötődően: Gábor legtöbbször csendéleteket fest, Geréb elvontan ábrázol mindent, Gergő viszont imádja az emberi alakokat festeni.
💜 És az utolsó, hogy mindenki infarktust kapjon: a leges legelső vázlatomban Bojta mindhárom fiúval csókolózott volna legalább egyszer, és mindhárom hagyta volna neki. Geréb utána tudatta volna Bojtával, hogy csak barátként tekint rá. Gábor kísérletezni szeretett volna. Gergő pedig ugye szerelemből csókolt volna vissza.
YOU ARE READING
Tik, katt, ecsetvonás | ✔
RomanceBojta a Művészeti Egyetem fotográfia szakára jár immáron három éve. Mint minden 22 éves fiúnak, neki is megvannak a maga problémái. Másfél éve szakított vele a barátnője, akin azóta sem tudott igazán túllépni, az öccse alig akar hozzászólni, az anyj...