S_part 46

647 168 9
                                    

اون شب بین هم آغوشی آلفا و امگا سپری شد و ییبو صبح روز بعد حاضر شد و همراه با همسرش به شرکت رفت.

فرمونای آلفا بعد از اون همه رابطه جنسی که باهم داشتن با هاله قدرتمندی اطراف امگاشو پوشونده بود و اون رو در برابر آشکار شدن فرمونای هیتش محافظت می‌کرد. ولی با این حال ییبو هنوزم با دوری از همسرش احساس سستی و ضعف خیلی کمی داشت.

مقداری از آبجوش مخصوصش که داخل فلاسک کوچیک سبز رنگ بود نوشید و بعد از اون بلافاصله تلفن به صدا درومد.

_بفرمایید؟

الکس پشت خط بود: ییبو میشه لطف کنی بیای طبقه پایین و پرونده های جدیدو برای رئیس ببری؟ من شدیداً سرم شلوغه و فرصتشو ندارم!

امگا بی‌مخالفت سری تکون داد.

_الان میام.

تماسو قطع کرد و از پشت میز خارج شد و بعد با صاف کردن کت توسی رنگش بدون اتلاف وقت به طرف آسانسور رفت.

آلفا توی اتاق ریاست عینک به چشم مشغول بررسی گزارشات جدید مربوط به عملکرد کارکنا و محصولات شرکت بود. طبق مطلبی که گفته شده بود همه چیز به نظر خوب پیش می‌رفت و جای نگرانی نبود به جز یک مسئله! 

ابروهای رئیس شرکت توی هم رفت و لیست افزایش حقوق اخیر کارمندارو از توی لپ تاپ چک کرد. اینکه هنوزم افرادی پیدا می‌شدن که نسبت به حقوق شرکت شیائو اعتراض داشته باشن اعصابشو کاملا به هم می‌ریخت و گرگشو وسوسه می‌کرد که تمام معترضینو از شرکت اخراج کنه!
همون لحظه تقه ای به در وارد شد و رئیس بدون اینکه دست از کارش بکشه اجازه ورود داد:

+بیا تو.

منشی امگاش همونطور که یازده تا پرونده قطور روی دستاش بود درو باز کرد و وارد شد.

_قربان پرونده های جدید اومده!

جان نگاهشو از مانیتور گرفت و از بالای عینکش به پرونده های داخل دست همسرش داد.

+بذارشون روی میز!

امگا جلو اومد و پرونده ها رو روی میز شیشه ای رئیس شرکت گذاشت.
آلفا بدون اینکه نگاهی بهش بندازه اولین پرونده رو جلو کشید و با اخم کمرنگی که روی پیشونیش بود شروع به بررسیش کرد. هر کدوم از پرونده ها متعلق به شرکتایی بود که خواستار قرارداد و تجارت با شرکت شیائو بودن. 
ییبو همونجا کنار میز کار آلفاش ایستاد و کنجکاو نگاهشو به صفحه مانیتور دوخت. انگار یه چیزی درست نبود.

_قربان مشکلی پیش اومده؟!

آلفا صفحه پرونده رو ورق زد و در همون حین به حرف اومد:

+چه مشکلی؟

ییبو کمی به جلو خم شد و انگشتشو به طرف صفحه مانیتور گرفت.

𝙢𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙡𝙮 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 (Completed)Where stories live. Discover now