Selammm!
Ayyy bu bölümde bombalarla geldimm!
Hadi başlayak!
...
Yavuz' un telefonundan...
Yüzbaşı babam: yavuz, oğlum nasılsın?
(İkisi baba oğul değiller birbirlerine böyle sesleniyorlar)Siz: iyiyim yüzbaşım, siz nasılsınız?
Yüzbaşı Babam: iyiyim oğlum, iyiyim.
Yüzbaşı Babam: bazı olaylar olmuş.Özlemişimde seni.Siz: bende yüzbaşım.
Siz: kazadan mı bahsediyorsunuz?Yüzbaşı Babam: evet.Bizim kız izin gününde senin arabaya çarpmış, biraz masraf çıkartmış sana.Bir de sağlık sorunu olmuş, hastanede onu beklemişsin.
Yüzbaşı Babam: sağol oğlum, sen olmasan kızım ne halde olurdu.Araban içinde kusuruna bakma lütfen, masraf ne ise karşılarız.Siz: hiç gerek yok yüzbaşım.Ben hallettim.Ayrıca kızınızı orada yaralı halde asla bırakamazdım.
Siz: hem iyi ki kaza yapmışım.Yüzbaşı Babam: anlamadım?
Siz: her şerde bir hayır vardır yüzbaşım.
Yüzbaşı Babam: sen iyi misin oğlum?
Siz: çok iyiyim.
Yüzbaşı Babam: var sende bir haller ama dur bakalım, yakında anlarız.
Yüzbaşı Babam: her neyse, ben sana bir şey söylemek için yazdım.Siz: tabi yüzbaşım.
Yüzbaşı Babam: biz sana bu kazada baya bi zarar vermişiz.Kızım da iyileşti, diyoruz ki seninle beraber bir akşam yemeği yiyelim.Annen ve Ablan da olsun.
Siz: yüzbaşım, aslında bugün benim de bazı planlarım vardı.Ama yemek daha önemli benim için.
Yüzbaşı Babam: çok önemli değilse planların kırma bizi oğlum.Hem uzun zamandır görüşmüyoruz.Hem hasret gideririz hem de bir özür yemeği yeriz.
Siz: Yemeğe çıkmak daha güzel olucak gibi.
Yüzbaşı Babam: sağol oğlum, o zaman 3 gün sonra akşam saat 7'de, Royal Dream kafesini biliyor musun?
Siz: evet ama baya lüks bir yer orası. Aslında daha farklı bir yere de gidebilirdik.
Yüzbaşı Babam: böyle olsun istediler.
Siz: istediler, peki tamam.Akşam yedide annem ve ablam ile orada olurum.
Yüzbaşı Babam: tamam.Görüşürüz oğlum.
Siz: görüşmek üzere yüzbaşım.
Yüzbaşı Babam Çevrimdışı
Ayyy nolcak sizcee???
Güzel mi Beğendik mi???
Oy ve yorumlar efenimm
Hadi görüşürük!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Юмор"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...