Selammmm
Şimdi bir şey söyleyeceğim.
1- 2 texting bölüm daha yazıp komutanı askerden geri getireceğim çünkü kitap gitmiyor, aklımdaki kaosları ve finali yapmak için geri döndürmeliyim.:)
***
Siz: pıştt, komutan çok güzel bir dizi buldummm!
Romantik Komutanım❤️: bende buldum
Romantik Komutanım❤️: ama ilk sen söyleSiz: sen, dizi, izlemek, güzel, bulmak?
Siz: Allah Allah
Siz: neyse ben söyliyem, kiraz mevsimi diye bir dizii buldummm!
Siz: Ağağağaa çok tatlılar yaaa
Siz: izlesene!Romantik Komutanım❤️: askerdeyken mi?
Romantik Komutanım❤️: düşmanları da "bak bu Türk dizisi harika!" Diye etkileyip, öldürürüm artıkSiz: kdkdmdnd
Siz: ya akşam izle işteRomantik Komutanım❤️: yok izlemem
Siz: neden? Çok güzel ama
Romantik Komutanım❤️: o güzel diziyi yanımda dünya güzeli bir kadınla izlemek istiyorum
Romantik Komutanım❤️: seninle izleriz :)Siz: ya bak sen bu kadar romantik olursan annem ve babamdan önce ben kalpten gideceğim
Siz: komutan, resmen hayallerimi yaşatıyorsun banaRomantik Komutanım❤️: neymiş senin hayallerin?
Siz: çocuklar gibi bir aşk, romantik güzel bir eş.Ee tabi bu eş boylu, poslu, kaslııı olucak ve sen tam olarak o adamsın.
Romantik Komutanım❤️: sende bana hayal kurduruyorsun Hilal'im.
Romantik Komutanım❤️: senden önce öldürmekten, vurmaktan, vatandan ve ailesinden başka bir şey düşünmeyen ben şuan seni düşünüyorum her saniye. Geleceğimizi hayal ediyorum.Siz: yok arkadaş, bas nikahı gitsin!
Romantik Komutanım❤️: sen istersen benlik sorun yok ;)
Siz: ay yada vazgeçtim, sen bana böyle romantik bir ortam hazırla, lise arkadaşım Fatoş' a hava atacağım!
Romantik Komutanım❤️: neden?
Siz: çünkü bana 'sana kimse bakmaz' diyordu!
Siz: gıcık bir şeydi, resmen senin başlardaki kopyan!Romantik Komutanım❤️: konu senin hava atmandan başlangıçdaki bana ne ara geldi?
Siz: ben getiririm sevgilim, merak etme sen ;)
Romantik Komutanım❤️: doğru, başlarda da burnumdan az getirmedin değil
Siz: öyle mi olduk?
Romantik Komutanım❤️: daha önce olmuştuk zaten
Siz: hıh!
Romantik Komutanım❤️: iyi ki de getirmişsin
Siz: vay be, o günler ne kadar hızlı geçti. Bir gün bir asker pardon gıcık bir asker ile kaza yapıyoruz, adam bana aslan gibi kükrüyor, sonra ise sevgili olup, evlilik konuşmaya başlıyoruz.
Siz: bence bu dönemin adı aslanı kediye dönüştürme dönemi olsun
Siz: çünkü kükremelerini miyavlamaya çevirdim
Siz: aferin ha bana!Romantik Komutanım❤️: kendini övmese de olmazmış!
Romantik Komutanım❤️: gerçi övülmeyecek bir yanı da yok kiSiz: ayy, ısırırım o yanaklarını senin!
Romantik Komutanım❤️: ısırır mısın?
:)Siz: ısırırım! (23.12)
Siz: ya sen ne fesatsın ya! (23.16)Romantik Komutanım❤️: kdkdkr
Romantik Komutanım❤️: aşığım bu hallerineSiz: olmıycan da napcan?
Siz: bulmuşsun benim gibisini
Siz: şanslı şeyRomantik Komutanım❤️: sen deli bir şeysin ya! Gerçekten delisin
Siz: iki deli bir araya gelmeli serdar ortaçcım, yanlış söylemişsin.
Romantik Komutanım❤️: kdkdkdk
Romantik Komutanım❤️: al işte sana benim kadınım!Siz: 😏
Romantik Komutanım❤️: lan, lan üsteğmen geldi!
Romantik Komutanım❤️: LAN! BASKIN YEDİK!
Romantik Komutanım❤️ Çevrimdışı.Siz: ne?
Siz: baskın mı yedin?
Siz: KDLDKDKDMDMDMDKKDLD
Siz: LFLDKDKDKDKDKDK
Siz: senin için pek iyi bir gece olmayacak sevgilim :)
Ayyy, Üsteğmen de gelecek zamanı buldu yani!
Yorum ve oy lütfenn, Allah' ın izniyle...
Görüşürük!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...