5.7

607 41 36
                                    

Selamm

   Sonunda bir düzyazı bölümüne geçiş yaptık!

   Artık aksiyon olacak, bol bol olay ve romantiklik...

   Eee, başlayalım o zaman!

***

   Rahat bir nefes verdim.Regl dönemin bitmişti bu yüzden çok rahattım.

  Fakat içimde ki ateş henüz sönmemişti.

   Komutanıma trip yaptıktan sonra onunla yalnızca bir kere mesajlaşmış ve trip yapmaya devam etmiştim.Ama bence haklıydım da! Hayır yani yüzsüz kadın sana neler diyor sen sadece arama beni deyip, engelliyorsun! Azıcık sayıp, sövmüyorsun bile!

  Tamam, biraz da Pınar' a olan sinirimi sevgilimden çıkarmış olabilirim, ama şöyle bir şey var ki:

  O siniri Pınar' dan çıkarmadan rahatlamayacağım!

   Asıl konuya gelelim, günlerdir düşünüyorum.Ve en mantıklı çözümü buldum.Pınar ile konuşacağım.

   Dün akşam onu aramış ve buluşmak istediğimi söylemiştim.Biraz şaşkınlık ve biraz kuşku içinde kabul etmişti ve şuan tam olarak onun için hazırlanıyordum.Saat 14.00' da anlaştığımız yerde olmalıydım.

   Pınar' ın karşısında çok güzel olmak istiyordum, komutanımın beni çok sevdiğini ve böylesine güzel bir kadınla asla ayrılmayacağını anlamalıydı.

    Evet, doğru bildiniz.O güzel kadın benim!

   Üzerime giyindiklerim ve yüzüme yaptığım hafif makyaj ile daha da güzelleşmiş bulunmaktayım.

   Üzerime giyindiklerim ve yüzüme yaptığım hafif makyaj ile daha da güzelleşmiş bulunmaktayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  

   Saçlarımı düzleştirip son bir kez kendime baktım aynadan.Gayet güzeldim!

   Çantamı da alıp çıkışa ilerliyordum ki annemin sesi duyuldu.
"Hilal, bana bi bakar mısın?"

   Sevinçle annemin yanına, mutfağa gittim.Annem mutfak masasının çevresindeki sandalyelerden birine oturmuş beni bekliyordu.Açıkcası bu hali beni şaşırtmıştı.
"Anne, iyi misin?" Sesimde endişe vardı.

"İyiyim güzel kızım, otur bi."

  Yavaşça tam yanındaki sandalyeye oturdum ve çantamı masanın üzerine bıraktım.Bedenimi anneme çevirdim.
"Güzel kızım, bu ara pek konuşamadık. Biz bir yerlere gittik, teyzenler, ev döşeme derken senden uzaktım.Ablan ve kardeşinle bol bol vakit geçirsemde seninle pek yalnız kalamadık.Nasılsın güzel kızım, neler yaptın?"

   Açıkcası gitmeliydim ama annemle konuşmak istiyordum.Benimde buna ihtiyacım vardı.
"Annecim, iyiyim.Asıl sen nasılsın?"

"İyiyim güzel kızım.Hadi bana biraz günlerinden bahset."
  Annem ağzımdan laf almaya mı çalışıyordu yoksa ben mi yanlış anladım?

ROMANTİK KOMUTANIM                        Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin