Selamm
Nasılsınız? Umarım ki her şey yolundadır.
Okul nasıl gidiyor?
Umarım ki arkadaş ve aile ilişkilerinizde sorunsuzdur.
Şimdi böyle bir bölüm yayınladım çünkü sanırım ihtiyaç vardı.
Hem benim hemde sizin ihtiyacınız vardı.
1.
Şimdi şöyle ki benim aklımda çok fazla kitap fikri var.Ben artık farklı bir kitaba geçiş yapmak istiyorum ama çok zor! Çünkü bu kitaba çok bağlanmışım ve ayrılmak o kadar zor geliyor ki bana!Yine de yavaş yavaş en güzel şekilde ilerlemeye devam edeceğim.
Sizce şu ana kadar olan bölümler, son bölümler falan güzel miydi yoksa saçma mıydı?
Lütfen fikir belirtin, kendimi çıkmazdaymış gibi hissediyorum.
Kitabı yavaştan sürüklüyorum ve azıcık hızlı olmaya çalışıyorum bu sebeple "1 ay sonra, 5 ay sonra" gibi zamanları hemen geçiriyorum.Hem zaman geçmezse yazacak bir şey bulamıyorum hemde kitap gereksiz uzuyor ve bu durum okuru sıkabilir.
Hızlı gidiyoruz.Komutanımız askerden döndüğünde yaklaşık 6-7 olay daha çıkartıp yavaştan finale yürüyeceğiz.
Lütfen beni anlayışla karşılayın, umarım ki kitabımı sevinçle ve istekle okumaya devam edersiniz...
2.
Birde şu var, ben askerlik hakkında detaylı bir bilgiye sahip değilim.Ne zaman gidiyorlar, ne zaman geliyorlar bilmem ve biliyorsunuz ki Google' dan da her şey bulunmuyor. Bu sebeple eğer askerlik, gidiş geliş, meslek, okul konusunda hatalar yaparsam lütfen bunu yüzüme vurmayın, yorumlarda belirtmeyin dediğim gibi detaylı bir bilgiye sahip değilim.Elimden geldiğince kurguya ve çiftimize uydurmaya çalışıyorum. Anlayışınıza sığınıyorum...3.
Bunun dışında bir konu daha var ki o da oy ve yorumlar.Okumalarımız gerçekten iyi ve bence herkes bunun farkında.Okuma sayımız çok hızlı artış gösterirken oy ve yorum sayısı genelde sabit yada 1-2 artmış şekilde kalıyor.Yani bölümü 20 kişi okuyor ama yalnızca 2 kişi oy veriyor, yorum yapıyor.Neden böyle yaptığınızı bilmiyorum ama soruyorum.
Fakat bazı okurlarım beni duyuyor ve gerçekten gönülden bir şekilde destek oluyorlar, onlara da çok teşekkür ediyorum.
❤️❤️❤️Neden bazılarımız vermiyor peki? Neden, yorumlarda konuşalım bunu.
Evet, beni ve düşüncelerimi okuduğunuz için teşekkürler...
Umarım ki yazdıklarım sizler için değerlidir. Umarım ki dikkate alırsınız.
Yepyeni bölümlerde görüşmek üzere!
Seviliyorsunuz...
❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...