Selammm
Azcık da texting olsun canım!
***
Siz: napıyorsun komutanım?
Romantik Komutanım❤️: işimiz şimdi bitti, yeni uzandım yatağıma
Siz: oyy kıyamam sana ben, çok mu yoruldun çen?
Romantik Komutanım❤️: seni özlemekten yoruldum
Romantik Komutanım❤️: kızım hayalini kurduğum meslekten soğuttun beni!Siz: ama ben soğutmadım ki!
Siz: senin bana olan aşkın soğuttu :)Romantik Komutanım❤️: bu kadar güzel olmak zorunda mısın?
Romantik Komutanım❤️: bu kadar tatlı ve komik olmak zorunda mısın?Siz: hı hı.
Romantik Komutanım❤️: bunun sonu hiç iyi yerlere gitmiyor sevgilim, söyleyeyim.
Siz: nereye gidiyormuş?
Romantik Komutanım❤️: acil evlilik+ oda
Siz: Yavuzz!
Siz: ne diyorsun ya sen!
Siz: aaa çok ayıp!Romantik Komutanım❤️: yalan mı?
Siz: değil ama
Romantik Komutanım❤️: o zaman sorun yok :)
Siz: Yavuz ima ettiğin şeyler ayıpp
Romantik Komutanım❤️: sence umrumda mı?
Romantik Komutanım❤️: :)Siz: sana orada birşeyler olmuş
Siz: ne bu halin? Hayırdır?Romantik Komutanım❤️: özlemin ve aşkın her gün kalbimi kavuruyor desem?
Siz: romantik şey seni!
Romantik Komutanım❤️: ben bu gidişle saçmalarım, en mantıklısı uyumak
Siz: çok azcık daha konuşsak?
Romantik Komutanım❤️: sen istersen neden olmasın
Siz: sevgili gibi sevgili işte! Adam adam!
Taşşşşşş!
Siz: ay, yani...yok yazmadım dimi ben onları?Romantik Komutanım❤️: içindeki mahalle kızı ruhunu da ortaya çıkardığına göre seni her şeyinle tanıyorum değil mi?
Siz: yazdım mı?
Siz: mal ben, hayır yani içsesimi neden yazıyorum? Adı üzerinde içses!Romantik Komutanım❤️: bunu da yazdın :)
Siz: AAAA AMA SEN NEDEN BENİM YAZDIĞIM HER ŞEYİ OKUYORSUN SİLSENE!
Romantik Komutanım❤️: seni şapşal şey
Romantik Komutanım❤️: her mesajlaştığımızda böyle şapşal bir tip oluyorsun
Romantik Komutanım❤️: ve bu haline daha da çok aşığımSiz: sen ne romantik bir şeysin yaaa!
Romantik Komutanım❤️: yalnız, sen benden mi utanıyorsun?
Siz: yok canım ne alakası var
Siz: ben kendimden utanıyorum, kendimden!
Siz: çok ayıp değil mi? İçsesim hem fesat hem aptal!Romantik Komutanım❤️: fesat?
Romantik Komutanım❤️: hımm, ne diyor içsesin?
Romantik Komutanım❤️: fesat şeylerde diyor mu? İkimiz falanSiz: komutanım, çok ayıp!
Siz: çocuklar okuyor bizi! Aaaaa!Romantik Komutanım❤️: ne?
Romantik Komutanım❤️: ne demek çocuklar okuyor bizi, Güzelim iyi misin?Siz: sen beni boş ver saçmaladım ben
Siz: hadi uyuyayım ben
Siz: iyi geceler bana, iyi geceler sevgilimeRomantik Komutanım❤️: tatlı rüyalar sevgilim...
Ay böyle kısa bölümleri özlemişim
Oy verip Yorum yap bakem!
Hadi görüşürük!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Hài hước"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...