Ağlamaya devam!
...
Komutan Yavuz: vazmıgeçtin?
Siz: vazgeçtim.Yani deniyorum, vazgeçicem.
Komutan Yavuz: izin vermem!
Siz: neden?
Komutan Yavuz: sen yaz yaz beni kendine alıştır sonra çek git!
Komutan Yavuz: yok öyle! Bu saatten sonra bırakmam seni!Siz: sen de yaptın ama?
Komutan Yavuz: biliyorum çünkü ben şerefisizim.
Komutan Yavuz: ama sen affet beni küçük hanım.Affet.Siz: sen beni ne kadar kırdığını biliyor musun?
Siz: sen benim bu evde gecelerce gizli gizli ağladığımı biliyor musun?
Siz: kabuslarıma girdiğini biliyor musun?Komutan Yavuz: ben, ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Komutan Yavuz: özür dilerim...Siz: ben ilk defa bu kadar aşık olmuştum komutan, ilk defa açık açık cesurca yazdım ben bu aşkı komutan.
Siz: yanlışmış.Keşke hiç yazmasaymışım.Komutan Yavuz: yanlış değildi, ben yaptım.Benim hatamdı.
Komutan Yavuz: ama düzelticem,.Siz: bu kırık kalbi tekrar eskisi gibi yapabilecek misin?
Komutan Yavuz: kırılmasın kalbin, kırılmadı da.Sadece üzgün.Ama ben bilirim onu mutlu etmeyi.
Siz: artık işlemez.
Siz: keşke yapmasaydın komutan, bu aşkı da beni de bitirmeseydin...
Siz: ne güzel hayallerim vardı benim seninle...
Siz: hepsi çöp oldu...Komutan Yavuz: düzelticem, bir şans ver.Bu boya bu posa, bu yakışıklı şerefisize bir şans ver.
Siz: sen neden bu kadar çok uğraşıyorsun?
Komutan Yavuz: sorgulama lütfen sorgulama.
Siz: aşık değilsin, değer vermiyorsun, seni rahatsız eden bir kız için neden bu kadar çok uğraşıyorsun?
Komutan Yavuz: anlatıcam ama önce düzeltmeme izin ver.
Siz: bilemiyorum komutan.Olur mu?
Komutan Yavuz: olur olur, çok güzel olur.
Komutan Yavuz: bunlar hiç yaşanmamış gibi olucak her şey.Siz: sana saydıklarımdan, senin bana saydıklarından sonra devam mı diyosun?
Komutan Yavuz: devam diyorum!
Ayyy napsın bu kızz???
Komutan noluyor?Yorum acill
:)Oylarıda unutmayalım.
:)Eee görüşürüz o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...