Selammm!
Yeni bölüm, ben ve siz! Mükemmel!
Bu bölüm için sınır:
10 oy+15 yorumOkunmamıza göre az yine bu yüzden başarabileceğimizi düşünüyorum.Yeni bölüm şartı sınırı aşmak.
O zaman bu güzel bölüme başlayalım.
***
Sabah kalktığımda evde kardeşlerim ile olmanın mutluluğu vardı üzerimde. Annemler komutanının ailesi Türkan eyze'ye kahvaltıya gitmişti.Ben ise gitmemiş, olanları kardeşlerime de anlatabilmek için evde kalmıştım. Ablam ve kardeşim de benimle kalmıştı elbette.
Kahvaltıdan sonra hepimiz kıvrımlı çay bardaklarımızı almış, şuan serin olan benim odama ilerlemiştik. Üçümüzde yatakta oturmuştuk ve odada yalnızca benim sesim yankılanıyordu.Baştan sonra her şeyi anlatmayı bitirdiğimde kardeşlerim şaşkınlık içinde bana bakakaldılar.
"Ne ara!?" Diye büyük bir tepki veren Yağmur' un aksine ablam endişeliydi."Hilal' im annemlere söyle, gerçekten herşey kötüye gidecek.Onun diyişi içime kötü bir his doğmasına sebep olurken yanıtladım onu.
"Abla, biliyorum ama biraz daha bekleyelim.Ya şuan söylersem herşey ani olur.Biraz anlamalarını sağlayalım sonra zaten yarım yamalak da olsa anlamış oldukları için açıkladığımda pek birşey demezler.""Peki sen bilirsin güzellik." Deyip kollarını açtı.Bizi davet ettiğini anlayıp ben sağ kolunun altına Yağmur ise sol kolunun altına girmişti.
"Yeter ki üzülmeyin.Kız, yağmur sende yok mu bir şeyler?" Diyip Yağmur' un kafasına hafif bir şaplak attı."Yok Valla, bak ağlayacağım en son, bir ben mi çirkinim bu evde?" Diyip, sızlanması sırıtmama neden olurken telefonuma gelen mesajlarla heyecanla komidinimdeki telefonuma uzandım ve whattsap' ı açtım.Kardeşlerim göz ucuyla bana bakarken ben sırıtarak komutanımla mesajlaşıyordum.
Romantik Komutanım❤️: napıyorsun güzellik?
Siz: oturuyorum.
Romantik Komutanım❤️: açıkcası küstüm sana.
Siz: neden? Noldu?
Romantik Komutanım❤️: annen ve baban bize gelmiş sen yoksun.
Romantik Komutanım❤️: benim evimi görme fırsatını ve buluşma fırsatımızı geri teptin.Siz: kusura bakma yakışıklı komutanım ama ablam ve kardeşim ile konuşmalıydım.
Romantik Komutanım❤️ bu seferlik affettim, ama bir dahakine doya doya beraber olurum seninle.
Siz: :)
Siz: sen evde misin?Romantik Komutanım❤️: hayır, aileler evde.
Romantik Komutanım❤️: ben sıkılıp arkadaşlarla dışarı çıktım.Siz: arkadaş?
Siz: hıh.Öyle olsun.Romantik Komutanım❤️: neden böyle dedin şimdi?
Siz: çünkü en son birkaç ARKADAŞINLA tartışmıştım.
Romantik Komutanım❤️: evet, kıskanmıştın.
Siz: komutan, bak arkadaşın biliyorum, yaptığım yanlış biliyorum ama
Siz: birkaçı sana çok yakın davranıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...