Selammm!
Karanfillerim sınır neden geçilmiyor?
Aaaa, bak bu sefer az koyucam ama geçelim, ok?
5 oy+10 yorum
Bunu da geçelim bi zahmet, ne diye OY VERMİYORSUNUZZ!
(Fark edilmesi için büyük yazdım :)
Yorumda yapın ha!***
Dolabımdan rahat bir kombin seçtim ve çıkardım.Hızla üstümü giyinip saçlarımı kapkaçlı tokayla arkadan tutturdum.
NOT: Saç bu değil anlattığım gibi!
Dudağıma lipglossumu sürüp yüzüme çok az bir kapatıcı uyguladım.Rimel de sürüp kendime baktım aynamdan. Gayet güzeldim.
Hızlıca yanıma siyah, küçük çantamı aldım ve kapıya gittim.Kapının üzerinde olan anahtarlarımı alıp çantama attım.Kapının önünde duran ayakkabılarımı ayağıma geçirip merdivenlerden aşağı indim.İnerken de komutanıma mesaj yazıyordum.
Siz: ben hazırım komutanım. (17.37)
Romantik Komutanım❤️: az sonra oradayım güzelim.
Siz: tamam sevgilim.
Apartmandan çıktım.Evde kimse yoktu.Annemler yine misafirliğe gitmiş ablam sevgilisiyle çıkmış kardeşim ise arkadaşlarıyla dışarıya gitmişti.Belki akşam bize katılabileceklerini söylemişlerdi çıkarken.
Kaldırımda beklemeye başlarken yaklaşık 2 dakika sonra bir korna sesi ile bakışlarım gelen siyah bmw' ye döndü.Tam önümde durduğunda şöfor camı açıldı ve güneş gözlüklerini takmış havalı komutanımı gördüm.
"Atla bakalım sevgilim." Dedi ve göz kırptı.Gülerek arabanın arkasından dolandım ve hızla yandaki yolcu koltuğuna bindim.Çantamı kucağıma koyarken uzanıp komutanımın yanağına bir öpücük kondurdum.O gülümserken kemerimi taktım.
"Gidiyoruz." Diyip gazı kökledi ve hızla yola çıktı.Hızlı bir şekilde gittiğimizden açık olan cam saçlarımı dağıtıyor ve arabaya çok fazla belli belirsiz ses dolmasına sebep oluyordu.Camı kapatıp komutanıma döndüm.
"Eee nasılsın?""Bu ne böyle ya?" Diyişi beni şaşırtmıştı.
"Ne ne ya?" Diyişimle bakışları kısa bir süre bana döndü.
"Sanki uzak arkadaşız.Sevgiliyiz kızım biz, aşığız aşık.Bak şöyle soracaksın,"
Dedikleri beni güldürürken o lafına devam etti."Sevgilim, güzelim, nasılsın bakalım bugün?" Diyişi yüzümde koccamann bir gülüş oluşmasına sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Mizah"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...