Selamm!
Yeni bölümmm!
Birazcık hızlandık...
***
1 yıl sonra...
Çalan telefonumun sesi ile gözlerimi açtım.Uykum yavaş yavaş bölünürken ellerim ile gözlerimi ovuşturdum. Yatağımda yavaşça doğruldum ve etrafa bakındım.Pencereden odama dolan güneş ile dudaklarımda güzel bir tebessüm oluştu.Bakışlarımı komidinimde duran telefona çevirdim ve arayan isme baktım.
Romantik Komutanım❤ Arıyor...
Hissettiğim mutlulukla kendime gelmem uzun sürmedi.Hemen telefonu açtım.
"Bebeğim!" Karşıdan gelen güzel ses kalbimin pır pır etmesine sebep olmuştu."Romantik Komutanım!"
"Nasılmış bugün güzeller güzelim?" Sesindeki heyecan çok barizdi ve ben nedenini merak etmiştim.
"İyiyim, sen nasılsın sevgilim?"
Böyle olmayı bir tek ben mi seviyorum?"İyiyim güzelim.Yeni mi uyandın?"
"Evet, ama çok güzel bir uyanış oldu." Onun aramasını kast etmiştim.
"O zaman bu güzel uyanışa güzel bir gün yakışır." Aniden heyecanın tonuna bürünen sesi bugün telaşlı ve heyecanlı olduğunun habercisiydi.Ne olduğunu ise sorgulamadım.
"Ne var aklında romantik komutanım?"
"Saat birde orada olacağım."
Kısa bir an telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve saate baktım.10' a geliyordu.
"Nereye gideceğiz?" Dedim heyecanla. Telefonun diğer tarafından bir gülüş sesi duyuldu."Sürpriz bebeğim."
"Ya Yavuzz, lütfenn!"
"Olmaz.Biraz sabırlı olsun benim bebeğim."
"Ama olmaz ki!"
"Bugün seni çok mutlu edeceğim ay ışığım."
"Ama sen böyle dersen ben heyecanlanırım!"
"Ay ışığım, sen böyle beni zorlarsan ben de söylemek zorunda kalırım.Bu yüzden şimdi hazırlan bebeğim."
"Ama ne giyeceğimi bilmiyorum?"
"Sen ne giyersen giy şık ve güzelsin birtanem."
"Yaa! utanıyorum şöyle deyince!"
"Çek utandın mi çen?"
Ya bana çekmiş işte!
Kıkırdadım.
"Tamam, elbise mi yoksa pantolon mu?"Güldü.
"Rahat olsun bebeğim.""Emin misin? Sürpriz mi olacak gideceğimiz yer?"
"Aşkım, sürpriz! Daha fazla zorlama bebeğim.Ve hazırlan."
"Romantik Komutanım?"
"Ay ışığım?"
"Söylesen?"
"Tıch!"
"Off, iyi tamam.Kapatayım bari."
"Kapat bari." dedi gülerek.
"Görüşürüz yakışıklım!
"Görüşürüz birtanem!"
Telefonu kapattığımda sabah sabah normalin aksine çok yüksek bir enerjim vardı.Bedenim mutluluk ve heyecan ile dolup taşıyordu.Merak tüm bedenimi etkisi altına almıştı.Hızla yataktan kalktım.Bornozumu ve bakım eşyalarımı alıp hızla banyoya girdim.Serinletici bir duşun ardından çıktım.Yaklaşık 1 saat süren bakımın ardından bornozumu giydim ve yeniden odama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...