Ay yine texting, yine kısa bölüm.
:)
***
Romantik Komutanım❤️: ne oldu güzelim?
Romantik Komutanım❤️: yazmadın?Siz: ne demek yazmadın ya ne demek!
Siz: 2 saattir sana yüzlerce mesaj yazdım ve sen hiçbirine bakmadın bile!
Siz: hayırdır, yoksa aldatıyor musun beni!?Romantik Komutanım❤️: ASLA!
Romantik Komutanım❤️: ne diyorsun sen öyle?
Romantik Komutanım❤️: sana kadınım diyorum ben, ne demek aldatmak!?Siz: madem öyle ne diye bakmadın mesajlarıma!?
Romantik Komutanım❤️: sen bir mesajlarına baksana sevgilim, iletilmiş mi diye? (23.34)
Romantik Komutanım❤️: ? Nereye gittin, cevap yok? (23.39)Siz: iletilmedi...
Siz: ıııı, şeyyy...pardon ya sevgilimm!
Siz: birtanem, yakışıklısım, dünya yakışıklım, özür dilerim güzel, romantik Komutanım!Romantik Komutanım❤️: sen bana mesajlarına cevap vermedim diye dediğini hatırlıyor musun?
Siz: şey...
Romantik Komutanım❤️: aldatıyor musun beni? Dedin.
Romantik Komutanım❤️: sen bana güvenmiyor musun Hilal yoksa sinir mi bu?
Romantik Komutanım❤️: abartmıyorum, neden böyle düşündün?
Romantik Komutanım❤️: sevgilim?Siz: özür dilerim Yavuz
Siz: özür dilerim sevgilimm
Siz: Valla çok sinirlendim hayır yani ben bu güzel elleri yorup 28 tane mesaj yazdım ve hiçbiri iletilmemişRomantik Komutanım❤️: aldattın mı beni dedin Hilal sen bana!
Siz: ya tamam, espri ile karışık sinir bu
Romantik Komutanım❤️: bir daha ki sefere espri ile karışık sinir için başka bir espri bul o zaman.
Romantik Komutanım❤️: bunu sevmedim ben, hiç sevmedim.Siz: ya özür dilerim yakışıklım, Valla özür dilerimmmmmmm
Romantik Komutanım❤️: kdkdk tamam yeterli
Romantik Komutanım❤️: sana karşı da koyamıyorum kiSiz: :)
Siz: sen hep böyle ol tamam mı? Evlendiğimizde de böyle olRomantik Komutanım❤️: çocuk yaptığımızda da böyle olurum :)
Siz: Yavuzz! Ne bu çocuklu, fesat konular?
Romantik Komutanım❤️: ben oraya geldiğimizde artık net olacağım Hilal
Romantik Komutanım❤️: bizim net olabilmemiz için...Siz: sanırım senin hemen buraya gelmen gerek çünkü konuşmalıyız sevgilim...
Romantik Komutanım❤️: öyle yapmalıyız müstakbel eşim
Siz: ne?
Siz: ne doyirusn sne?
Siz: ne didien snee?Romantik Komutanım❤️: kdkdkd
Romantik Komutanım❤️: yeni bir şey daha öğrendim
Romantik Komutanım❤️: heyecanlanınca yazamıyormuş müstakbel eşimSiz: ay burası bir sıcak oldu sanki, sizin orasıda sıcak mı
Romantik Komutanım❤️: olmak ister miydin Hilal?
Romantik Komutanım❤️: müstakbel eşim olmak ister miydin?Siz: EVETTTT! EVETTTTT!
Romantik Komutanım❤️: sevgilim evlilik teklifi etmedin soru sordum kdkdkdmmdmd
Romantik Komutanım❤️: onu da yapıcaz ama daha romantik ;)Siz: sen hemen gel, gel artık gel gel!
Romantik Komutanım❤️: gelir gelmez gerçekten benim olacaksın sen
Romantik Komutanım❤️: bu ayrılık çok yetti banaSiz: ay ben uyuyorum, ölücem yoksa
Romantik Komutanım❤️: tatlı rüyalar güzellik
Ay ay nasıldı?
Birazcık saçma mı oldu?
Ay bilemedimUmarım ki sevmişsinizdir.
Hadi görüşürük!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...