Ooooo vardık bakalım buralara! Eee nasıl beğendiniz mii???
Umarım severek okuyorsunuzdur.
Hadi devamm o zaman!
...
02.46
Romantik Komutanım❤️: uyudun mu?
Romantik Komutanım❤️: ben uyuyamadım.
Romantik Komutanım: sayende.Siz: ben ne yaptım?
Siz: ayrıca gecenin bu vakti ne bu böyle? Saat gece 3' e geliyor.Romantik Komutanım❤️: belki özledim seni, belki uyuyamadım, rüyalarıma girdin.Olamaz mı?
Siz: yaa şapşik şey, gece gece utandırdın beni!
Siz: cidden özledin mi beni?Romantik Komutanım❤️: ben bu duyguları ilk defa hissediyorum ve gerçekten ilk defa birini her saniye görmek, her saniye duymak, yanında olmak istiyorum.
Siz: yaaa romantik şey seni!
Romantik Komutanım❤️: bir türlü uyuyamadım zaten.
Romantik Komutanım❤️:Romantik Komutanım❤️: bu ne güzellik be zalim kız!
Siz: yaaa şapşall!
Siz: seni sana atmayacağım çünkü sana sadece ben bakabilirim.Romantik Komutanım❤️: nddmdmm
Romnatik Komutanım❤️: peki nasıl istersen.Siz: şimdi sen bu fotoğraf yüzünden mi uyuyamadın?
Romantik Komutanım❤️: şimdi şöyle, o fotoğraf yüzünden değil içindeki güzellik yüzünden uyuyamadım.
Romantik Komutanım❤️: böyle olmuyor ama. Seni düşünüyorum, kalbimde sen aklımda sen, bir de gözlerim bu fotoğrafta takılı kalıyor, yazık banaSiz: fkdkdmdmmf
Siz: benim de aklım sende kalıyor, bende senin fotoğraflarına bakıyorum ama uyuyorum.
Siz: çünkü ben bir uyku canavarıyım.Romantik Komutanım❤️: öyle olsun.
Romantik Komutanım❤️: uyuyor muydun?Siz: hayır, 🤸🌪️🔃 izliyorum.
Romantik Komutanım: bunlar ne böyle şimdi?
Siz: emojilerle dizi bull
Romantik Komutanım❤️: hımm, iyiymiş.
Romnatik Komutanım❤️: ama anlamadım.Siz: kdkdm
Siz: şimdi bu emojilerde ne oluyor?Romnatik Komutanım❤️: bir adam takla atıyor, bir hortum var ve birinde oklarla dönüş yapıyor.
Romantik Komutanım❤️: sen dönence izliyorsunSiz: nasıl bildin? Bilmemeliydin.
Siz: zor yaptım.
Siz: zeki şeyRomantik Komutanım❤️: ee yani övünmek gibi olmasın ama
Romantik Komutanım❤️: zekiyimdir.Siz: öylesindir.
Siz:Siz: aşkımm
Romantik Komutanım❤️: peki güzel gözlüm, sen uyu.
Siz: bakk ya uyumadan önce utandırma servisi senii
Siz: seni çoook seviyorum romantik komutanımm!
Siz:Romantik Komutanım❤️: bende seni çok seviyorum küçük hanım...
Romantik Komutanım❤️: tatlı rüyalar...Siz: rüyama sen girersen tatlı olur.
Romantik Komutanım❤️: kxjxj
Romnatik Komutanım: sen benimkine giremezsin çünkü ben bir süre daha bu güzelliğe bakacağım.Siz: yirimm seni
Romantik Komutanım❤️: iyi geceler...
Siz: sana da zeki şey.
Çevrimdışısınız.
Romantik Komutanım Çevrimdışı.Ayyy helöööö
Nasıldı bölüm Beğendik mi?
Tatlılar değil mi???
Ayy efenim oylar ve yorumlar...
Hadi görüşürük!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Humor"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...