Eeee ben geldim???
Hadi okuyalım!
...
Komutan Yavuz: şimdi sen söyle, affediyor musun?
Komutan Yavuz: bir şans daha verecek misin bize?Siz: bize?
Komutan Yavuz: onu boşver sen cevabını söyle.
Komutan Yavuz: sana yemin ederim, asker yemini, dediklerimi telafi edicem.Siz: var mı sende o yetenek?
Komutan Yavuz: romantik komutanım ben, tabi ki var.
Siz: yemin et.
Komutan Yavuz: yemin ederim!
Siz: asker yemini
Komutan Yavuz: asker yemini ederim!
Komutan Yavuz: ben bu kızı bir daha kırarsam beter olayım!Siz: tamam, bir şans daha.
Siz: senin için.Komutan Yavuz: ohhhh be! Ohhh
Komutan Yavuz: çok özledim normalimiziSiz: dndmdn
Siz: normalimiz?Komutan Yavux: sen boş ver beni, ben şuan mutluluktan kafayı yiyorum.
Siz: :)
Siz: iyi.Komutan Yavuz: tekrardan çok özür dilerim küçük hanım, çoook.
Siz: peki neden yaptın bunu komutan?
Komutan Yavuz: kendimce aptallık olduğunu düşündüm seninle mesajlaşmanın.Yani, kaza ile tanıştığın bir kız ile mesajlaşıyor, şakalaşıyorsun.
Siz: yani, evet.Dışarıdan bakınca saçma ama içine girince bir daha çıkamazsın.
Komutan Yavuz: neden sorgulama ama nedensizce 1 haftadır seninle konuşamadığım için kafayı yiyordum.
Komutan Yavuz: sıkılmış olduğum için mi, keyifli bir şeyler yapmak için mi başka bir şey için mi bilmiyorum ama istedim.Siz:oooo, romantik Komutanım!
Siz: aşık mı oldun çen bana?Komutan Yavuz: :/
Komutan Yavuz: aşk yok demedik mi?Siz: yoo, işte öyle olmaz.Hem demedik öyle bir şey.
Komutan Yavuz: dedik.
Siz: demedik.
Komutan Yavuz: inatçı
Komutan Yavuz: peki şimdi birşeyler sormam gerek.Siz: ne gibi?
Siz: sen beni mi merak ediyorsun bakim???Komutan Yavuz:kddkdmfm
Komutan Yavuz: ilk olarak, bana hala aşık mısın?Siz: komutann, benden öyle kolay kolay kurtulamazsın.
Komutan Yavuz: nxxxxmxmx güzel.
Komutan Yavuz: peki düzeltebilir miyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK KOMUTANIM Texting✓
Mizah"Bazen hüzün kalbini kırmaz.Bedenini kırar." dedi sessizce. "Ama kalbini kırması daha çok acı verir." diye onu yanıtladım.Yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve kahvelerimle uzun uzun bakıştı. "Yanlış." dedi aniden. "Nedenmiş o?" "Hüzün, bedenini kırdı...